Ärsyttävin mainos ikinä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa."
"Älä huoli, Activia auttaa."

Minun käsitykseni mukaan jos syö huonosti eli liian vähän ei turvota vaan jää nälkä. Huonosti syöminen saattaa tarkoittaa kebabia ranskalaisilla ja silloin saattaa tosiaan vähän vatsassa kiertää. Mutta sehän menee ohi paskomalla. Activiahan lisää ruoansulatuksen nopeutta. Miksi ottaa laksatiivia jos paskahätä on jo päällä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
WhoIam
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 6:54 pm

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Activia ja Lactal.

Lactal palauttaa alapään ph arvosi luonnoliseksi. Vain miten se nyt menikään? :lol:
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Saamari että muuten ärsyttää, kun joku kukkahattu (kyllä, sellaisia on taas liikkeellä! Kaivakaa talikot ja soihdut varastoista!) on mennyt valittamaan siitä DNA:n partiolais-mainoksesta. Oli parhaita mainoksia taas vähään aikaan. "Oo-ooouuu! Joudumme selviytymään kylmästä yöstä turvautumalla ruumiinlämpöön..." :lol: :lol:

Jään innolla odottamaan joulukuuta ja H&M:n uusia alusvaatemainoksia sekä niistä syntyvää valitusta.
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Jack the Ripper kirjoitti:"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa."
"Älä huoli, Activia auttaa."
TÄMÄ mainos on rasittavin koskaan. Se uusin activia -mainos.. Tyyppi ei voi maalata omaa kuistiaan siksi, koska syö huonosti ja vähän nipistää? Jahas, mutta silti jaksaa raahautua naapurin pihalle siitä valittamaan. Juuri näin. Niin ja lisäks kaikki meikki/hiustuote/naamarasva mainokset kanssa on ärsyttäviä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Paikalla
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

joey kirjoitti:Saamari että muuten ärsyttää, kun joku kukkahattu (kyllä, sellaisia on taas liikkeellä! Kaivakaa talikot ja soihdut varastoista!) on mennyt valittamaan siitä DNA:n partiolais-mainoksesta. Oli parhaita mainoksia taas vähään aikaan. "Oo-ooouuu! Joudumme selviytymään kylmästä yöstä turvautumalla ruumiinlämpöön..." :lol: :lol:

Jään innolla odottamaan joulukuuta ja H&M:n uusia alusvaatemainoksia sekä niistä syntyvää valitusta.
Äläs nyt! Varmaan valituksen takana onkin tosiasiassa joku kukkahattu-pelastakaa miehet -liike. "Miestä kuvataan ala-arvoisesti. Korostetun ylipainoinen "namusetä" yrittää lähennellä liioitellun hemaisevia nuoria naisia..." :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Jack the Ripper kirjoitti:"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa."
"Älä huoli, Activia auttaa."

Minun käsitykseni mukaan jos syö huonosti eli liian vähän ei turvota vaan jää nälkä. Huonosti syöminen saattaa tarkoittaa kebabia ranskalaisilla ja silloin saattaa tosiaan vähän vatsassa kiertää. Mutta sehän menee ohi paskomalla. Activiahan lisää ruoansulatuksen nopeutta. Miksi ottaa laksatiivia jos paskahätä on jo päällä.
Rasvainen ja vähän kuituja sisältävä ruokavalio kyllä pääasiallisesti aiheuttaa ummetusta, ei ripulia. Ja tuo activiahan sisältää maitohappobakteereja, jotka ovat tutkitusti terveysvaikutteisia. 8) Laksatiivit on sitten asia eri.

Myönnän, että myös ärsyttävät mainokset tehoaa meikäläiseen. Lähinnä se on se tuotteen nimi, joka jää muistiin, ja niitä merkkejä tulee sitten helpommin kokeiltua.


muoks. Mua muuten ärsyttää tämä yleistynyt prosenttien viljely mainoksissa mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä.
"20% pidemmät ripset!"
"50% tuuheammat hiukset!"
Pistää miettimään mistä nuo luvut on revitty... tieteellisesti valideista tutkimuksista varmaan. :roll:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
joey kirjoitti:Saamari että muuten ärsyttää, kun joku kukkahattu (kyllä, sellaisia on taas liikkeellä! Kaivakaa talikot ja soihdut varastoista!) on mennyt valittamaan siitä DNA:n partiolais-mainoksesta. Oli parhaita mainoksia taas vähään aikaan. "Oo-ooouuu! Joudumme selviytymään kylmästä yöstä turvautumalla ruumiinlämpöön..." :lol: :lol:

Jään innolla odottamaan joulukuuta ja H&M:n uusia alusvaatemainoksia sekä niistä syntyvää valitusta.
Äläs nyt! Varmaan valituksen takana onkin tosiasiassa joku kukkahattu-pelastakaa miehet -liike. "Miestä kuvataan ala-arvoisesti. Korostetun ylipainoinen "namusetä" yrittää lähennellä liioitellun hemaisevia nuoria naisia..." :lol:
No olen kyllä Joeyn kanssa samaa mieltä niistä kukkahatuista.
Sinänsä ne mainokset olivat ehkä hieman typeriä.

ps. Tampereentyttö, onkse ettei ehtaa mutta puhdasta? :D
Paskanen tukka
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Viime aikoina ärsyttäviä mainoksia on tullut taas liikaa.

Se Ärrän mainos, missä faija unohtaa ostaa kersalleen lahjan ja muotoilee sitten Simon kortista Isi-kortin, oli perkeleen ärsyttävä. Onneksi se on poissa, ainakin toistaiseksi. En ymmärrä miten sen isän älylahjat tuntuu vaihtelevan mainoksien välillä. Toisinaan täysi idiootti, toisinaan ihan normifaijan tuntuinen tyyppi. Käsittämätöntä.

Mutta Libresseltä on näemmä tullut mainos, jossa joku heitukka kulkee koira laukussaan ja lopulta, kotiin päästyä, koiran perseestä roikkuu side. En tiedä, en siedä tätä mainosta ja vältän sen näkemistä. Totaalista bimboilua.

Kolmas äkkiä mieleen tuleva on se, missä se tähti laulaa jotain Tähtiin, tähtiin... mitä? Mikä se viimeinen sana on? Kaveri vannoo, että "tähtiin", mutta en voi olla kuulematta siinä aina jotain y-kirjaimen tapaista ja jotain ihan toista sanaa, mistä ei ihan saa selvää ikinä. Hieman kuin "tähtiin, tähtiin, in hyyd!" (Hood-sana, rappijengin toitottamana asuinalue tms.)

Edit: Ai joo, se uusi Activia-mainos ärsyttää vielä enemmän kuin yksikään aiemmin. Tyyppi puhkuu ilmapalloa ja ämmät juttelee penkillä: "Mulla on vähän tommonen olo kans."

Ekalla kerralla meni hieman ohi, että millainen olo? Puhkuva olo? Malttamaton, niin kuin sillä kakaralla siinä pallonpuhaltajan vieressä? Vaiko seksuaalisessa mielessä "Mulla on hirvee panetus. Mulla on... tommonen olo. Mä haluun tommosta."

Laskekaapa huviksenne montako kertaa Activia mainitaan sen Activiaa syövän suusta kolmen ensimmäisen lauseensa aikana. Muistaakseni ainakin kahdesti. Kenties jopa kolmesti.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Andre
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 12:22 am

Viesti Kirjoittaja Andre »

Muutamia niskakarvat pystyyn nostattavia mainospätkiä:

"Kyllä muksu tietää" Muksu- lastenruokamainos. Sen mainostajan ÄÄNI. Argh.


"Ensin sinne ja sitten tänne ja sitten vähän tuonne. Vai mitenkähän se nyt oli?"- mainokset.

If- vakuutusyhtiön koerottamainokset jossa lasketaan todennäköisyyksiä erilaisille onnettomuustilanteille.


Lisäksi ihmetystä on herättänyt uusin Fordin(?) mainos jossa murskataan erilaisia ruoka-aineita makkarasta sushiin törmäystestissä. Lopuksi ruutuun lävähtää patonki ja slogan tyyliin "Valitse turvallisuus"


Ja p.s Täällä yksi DNA:n mainoskamppanjasta valittanut kukkahattutätisetä.
:wink:
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mobilat,sitä me tyttöjen kanssa aina laitetaan ....
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

En olisi koskaan uskonut, että voin ärsyyntyä mainoksesta, mutta tiiätte varmaan sen jonkun kanavapaketti-mainoksen. Mää en kestä, kuinka se voi jäädä soimaan päähän! Siitä ei pääse eroonkaan, kun on kerran kuullut!
Nää, tai nää, tai nää, tai nää tai nää tai nää. Siis nää, eiku nää, tai nää! Tai nää tai nää tai nää. :twisted:
Tiiti
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Syys 30, 2008 3:13 pm

Viesti Kirjoittaja Tiiti »

Olen yleensä mainonnan uhri enkä pahemmin ärsyynny mainoksista, mutta kyllä jotkut..

Voi juma se ärrän mainos missä isä osti sipsuaaaaaa, ssssynttäriiiiit. Voi luoja.

"Aina maistuu mehukatti, se on ihan matti, mehukatti" tai jotain. Muutenki kaikki mitkä jää soimaan päähän. Argh.

Joo activiat alkaa olla jo lähinnä koomisia.

Ja se "juu-juu-juustosta löytyy" ...

Näitä löytyis loppujen lopuks vaikka kuinka paljon :D

Joskus vuosia-vuosia sitten mun isoisä tuli käymään Suomessa Ruotsista ja oli ihan haltioissaan suomalaisista mainoksista :P
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Tiiti kirjoitti:
Ja se "juu-juu-juustosta löytyy" ...
Jos haluaa oikein itseään kiusata, niin "Kisu - Juustossa löytyy" -biisi on myös juutuupissa :D
http://uk.youtube.com/watch?v=tD4e3e_ZoSg
"Yöperho on koteloitunut"
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Meinasin etsiä köyttä ja hirttäytyä kun tänään kauhukseni kuulin sen tv-kanavapakettimainoksen myös radiosta.

Nää. Nää nää nää nää nää.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mun mielestä ne dna:n mainokset oli aivan loistavia!! En ymmärrä miksi niistä valitettiin. Kerrotko sinä andre (olikohan se andre..) miksi olet valittanut kyseisestä mainoksesta?
Vastaa Viestiin