Ärsyttävin mainos ikinä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mikähän särkylääkemainos se on se "Kivulla on monet kasvot"? Raivostuttavaa kitinää ja vinkumista koko mainos sekä myös myötähäpeän tunne on suuri.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Aariel kirjoitti:Mikähän särkylääkemainos se on se "Kivulla on monet kasvot"? Raivostuttavaa kitinää ja vinkumista koko mainos sekä myös myötähäpeän tunne on suuri.
Minulla jää aina epäselväksi että mitä se ensimmäinen lause on. "Mumin mumin...(kupari?)seppä takoo..."

Ja sitten tämä viimeinenköhän mies se olisi. Semmoinen lätsäpäinen, kalastajan lähinnä mieleen tuova. Röyhtäiseekö se lopuksi? :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Elixir.fi mainos. Matinsalo puhuu niiiiiin ärsyttävästi. Luulis että liikunnallinen ohjelma mainostetaan reippaasti, eikä kuten rauhottavia syönyt masennuspotilas.
AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHH

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kaikki mainokset ovat ärsyttäviä. Pistän äänet pois.
Every ship must sail a world.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

VoDKa kirjoitti: Minulla jää aina epäselväksi että mitä se ensimmäinen lause on. "Mumin mumin...(kupari?)seppä takoo..."

Ja sitten tämä viimeinenköhän mies se olisi. Semmoinen lätsäpäinen, kalastajan lähinnä mieleen tuova. Röyhtäiseekö se lopuksi? :lol:
"Muutama kupariseppä takoo päätä auki ulospäin."

Kyllä se viimeinen mies röyhtäisee. Se on freudilainen lipsahdus ja kertoo että hänellä särkee päätä lähinnä krapulassa ja silloin myös oksettaa... 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Andre kirjoitti: Lisäksi ihmetystä on herättänyt uusin Fordin(?) mainos jossa murskataan erilaisia ruoka-aineita makkarasta sushiin törmäystestissä. Lopuksi ruutuun lävähtää patonki ja slogan tyyliin "Valitse turvallisuus"
Se on Renaultin mainos ja siinä annetaan ymmärtää että hotdog menee palasiksi (amerikkalainen auto) samoin kuin bratwursti (sakemannien auto) samoin kuin sushi (japanialainen kaara) mutta patonki joustaa eli ranskisauto voittaa törmäystestissä. Olisi kyllä mukavampaa nähdä kunnon törmäystestikuvaa niiden nukkien kera, mutta mainostoimistossa on ilmeisesti vedetty (taas) savut ennen aivoriihtä... :wink:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Activia ehdottomasti tällä hetkellä ärsyttävin. :twisted: ja meidän kohtaneljävee hokee koko ajan "activia auttaa" :D

vanhoista mainoksista ylivoimaisesti ekana tulee mieleen vaatehuoneen simo ja miten ärsyttävä se olikaan :shock:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Ne vanhemmat Sotkan mainokset, joissa heiluivat mies ja poika typerästi edestakaisin kaikenlaisissa idioottimaisissa vaatteissa (parhaiten muistan tökeröt sombrerot, suunnilleen kynnysmatosta leikatut ponchot ja jotkut toosan karvoilta näyttävät tekoviikset) ja niiden kanssa se hemmetin huonosti piirretty animaatiosorsa, joka mainoksen lopuksi aina päästi karmivan huonosti imitoidun Aku Ankka -äänen. Aargh! :?

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ingrid kirjoitti:Ne vanhemmat Sotkan mainokset, joissa heiluivat mies ja poika typerästi edestakaisin kaikenlaisissa idioottimaisissa vaatteissa (parhaiten muistan tökeröt sombrerot, suunnilleen kynnysmatosta leikatut ponchot ja jotkut toosan karvoilta näyttävät tekoviikset) ja niiden kanssa se hemmetin huonosti piirretty animaatiosorsa, joka mainoksen lopuksi aina päästi karmivan huonosti imitoidun Aku Ankka -äänen. Aargh! :?
Kyseiset mainokset oli hyvin näyteltyjä mutta huonosti käsikirjoitettuja...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Olitko Jack kenties se poika siinä mainoksessa, kun on pakko puolustaa? :lol:
Dressmannin mainokset on muuten myös kamalia, lähinnä sen selostajan äänen takia. Kyllä on jylhää sanottavaa jostain viidenkympin takista.. "bleisssserrrrri" "drrrrrresssmann"

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ingrid kirjoitti: Dressmannin mainokset on muuten myös kamalia, lähinnä sen selostajan äänen takia. Kyllä on jylhää sanottavaa jostain viidenkympin takista.. "bleisssserrrrri" "drrrrrresssmann"
Minusta se miehen ääni on just mahtava. Aevan ihana :D

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Aariel kirjoitti:
Ingrid kirjoitti: Dressmannin mainokset on muuten myös kamalia, lähinnä sen selostajan äänen takia. Kyllä on jylhää sanottavaa jostain viidenkympin takista.. "bleisssserrrrri" "drrrrrresssmann"
Minusta se miehen ääni on just mahtava. Aevan ihana :D
Hienoa on myös kun Dressmanin boxerimiehet nousevat merestä hiukset ja alushousut kuivina. Miksi? Yritys on Norjasta...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Ingrid kirjoitti:Ne vanhemmat Sotkan mainokset, joissa heiluivat mies ja poika typerästi edestakaisin kaikenlaisissa idioottimaisissa vaatteissa (parhaiten muistan tökeröt sombrerot, suunnilleen kynnysmatosta leikatut ponchot ja jotkut toosan karvoilta näyttävät tekoviikset) ja niiden kanssa se hemmetin huonosti piirretty animaatiosorsa, joka mainoksen lopuksi aina päästi karmivan huonosti imitoidun Aku Ankka -äänen. Aargh! :?
Pakko olla näsäviisas ja sanoa ettei se ole animaatiosorsa, vaan -sotka tietenkin. 8)

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

NeitiEtsivä kirjoitti:
Ingrid kirjoitti:Ne vanhemmat Sotkan mainokset, joissa heiluivat mies ja poika typerästi edestakaisin kaikenlaisissa idioottimaisissa vaatteissa (parhaiten muistan tökeröt sombrerot, suunnilleen kynnysmatosta leikatut ponchot ja jotkut toosan karvoilta näyttävät tekoviikset) ja niiden kanssa se hemmetin huonosti piirretty animaatiosorsa, joka mainoksen lopuksi aina päästi karmivan huonosti imitoidun Aku Ankka -äänen. Aargh! :?
Pakko olla näsäviisas ja sanoa ettei se ole animaatiosorsa, vaan -sotka tietenkin. 8)
Pakko laittaa tähän, kun muistui mieleen jonkun tietovisan kompakysymys:
Mikä eläin on Sotka -huonekaluliikkeen logossa?

:D
"Yöperho on koteloitunut"

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Se ikivanha makkaramainos, jossa kiiltävä- ja tummapolkkatukkainen pyylevä rasvaisen näköinen nainen hymyili katsojille essu yllään ja sanoi: "Maistuis varmaan sullekin!"
Nothing is quite what it seems

Vastaa Viestiin