Jyrkkä EI joululle!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Michaelm
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 9:45 pm

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

"Ajattelin että ei se nyt ole paha jos kerran vuodessa pettää."

Toivon suuresti, että tuota ajatusmallia ei kovin moni muu jaa...
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No niin murmelit, se on sitten taas Hail Sat...Santa. Itse ajattelin tänä vuonna kokeilla monille perinteistä tapaa lähestyä tätä aihetta. Ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni olla jouluaattona kännissä. Joulupukki on toki myös hankittu täksikin jouluksi. :twisted:
Liekö muuten taantumasta johtuvaa, mutta kaupoissa on edelleen ihan rauhallista ja mukavaa, kun vertaa viimevuotiseen.
Kippis ja kulaus ja hyvää loppuvuotta Euro, Bombay ja muut joulupakolaiset. <3

edit: typo
Viimeksi muokannut Katsa, To Joulu 18, 2008 12:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Oikein. Itse ajattelin perinteisesti vetää naaman solmuun.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Kyllä yksin töissä jouluna on paljon ihanampaa kun perheen seurassa. Vuoden parhaita työpäiviä! :D
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Jyrkkä EI joululle!

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Ajankohtainen aihe, joten nostellaanpas näkösälle...

En itse vietä joulua enää nykyisellään... Joskus oli toisin.
Älä oleta
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Jyrkkä EI joululle!

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tulen joulustelemaan tänne ketjuun.
Ajatellaan nyt vaikka tätäkin talviaikaa; pimeää, lumetonta ja sateista. Mikä se onkaan parempi aika istahtaa ja ottaa rennosti, olla läheisten kanssa ja syödä hyvin? Eihän sitä pakko ole kinkkua syödä, itsekään sitä ole syönyt varmaan 15 vuoteen. Itselle joulu on enemmänkin yule, ei mikään kristillinen juhla, mikä piti taas pakanoiden juhlien päälle sotkea.
Kulutusjuhlansa jokainen päättäkööt itse, oli se sitten alennusmyynnit tai joulumyynnit ;)
Nanika ga tooku matteiru to
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Jyrkkä EI joululle!

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Clyde kirjoitti:Tulen joulustelemaan tänne ketjuun.
Ajatellaan nyt vaikka tätäkin talviaikaa; pimeää, lumetonta ja sateista. Mikä se onkaan parempi aika istahtaa ja ottaa rennosti, olla läheisten kanssa ja syödä hyvin? Eihän sitä pakko ole kinkkua syödä, itsekään sitä ole syönyt varmaan 15 vuoteen. Itselle joulu on enemmänkin yule, ei mikään kristillinen juhla, mikä piti taas pakanoiden juhlien päälle sotkea.
Kulutusjuhlansa jokainen päättäkööt itse, oli se sitten alennusmyynnit tai joulumyynnit ;)
Eikä puutu kuin ne läheiset...
Älä oleta
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Jyrkkä EI joululle!

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Severin A kirjoitti:Eikä puutu kuin ne läheiset...
Johtuu suurimmaksi osaksi aina ihan itsestä, ainakin olen sen oppinut huomaamaan myös omasta käyttäytymisestä. Tänä vuonna vietän joulua pääasiassa asiakkaiden kanssa, töissä kun olen. Puolison kanssa tulee kahdestaan syötyä jouluruoat ja jaettua lahjat. Ehkä ne traditiot siitä pikkuhiljaa alkaa muodostumaan...
Nuorempana sitä oltiin aina perheen kesken ja yleensä paikalla oli myös joko serkkuperhe/isovanhemmat/kummitädin perhe. Nyt onkin erilainen joulu ja täytyy myöntää, ettei tämä oikein työkiireiden keskellä joululta tunnu :|
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin