Miksi käyt murhainfossa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Motiivini on..

Haluan purkaa rikosten aiheuttamaa ahdistusta
2
2%
Käyn lukemassa mitä kavereista/itsestäni kirjoitetaan
2
2%
Minua kiinnostaa rikospsykologia
32
35%
Käyn keskustelemassa enemmän muista asioista kuin rikoksista
1
1%
Mielestäni rikokset ovat jännittäviä ja olen utelias
45
49%
En todellakaan tiedä!
9
10%
 
Ääniä yhteensä: 91

Cal
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 5:59 pm

Viesti Kirjoittaja Cal »

Keh. Columbinen tapaushan tänne veti, mutta pariin päivään ei nyttenkään tullu käytyä edes.
Ja kirjottelemisen puolestahan menee kyllä noihin muihin asioihin, pakko myöntää.
Silti se päällimmäinen syy varmaan on kyllä uteliaisuus! :)

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kun tänne itsensä rekisteröi, niin eipä täältä poispääsyä ole.
Rikokset kiinnostaa, täällä on hyviä tyyppejä, joita kiinnostaa samat asiat. Täällä saa nauraa joskus ihan olan takaa. Ja väitellä. Addiktoivaa touhua. Nytkin varmaan viikko sitten kävin taas viimeksi ja pää savuten luen ja kirjoitan tekstejä :P Tää vaan on niin hyvä ja suurin osa ootte ihania :wink:

Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Mua kiinnostaa rikospsykologia, oikeuslääketiede, kriminalistiikka. Olen täällä aivan uusi.

Minsku
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2012 11:45 am
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Aikoinaan tulin tänne Karoliina Kestin tapauksesta lueskelemaan, mutta silloin en vielä rekisteröitynyt. Huomasin että täällähän on kiinnostavia juttuja, ja siitä lähtien on tullu täällä pyörittyä lähes päivittäin :D Ja lisäksi raskas työ vaatii raskaat huvit.

nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Poliisi kertoo -kirjoja on tullut koluttua läpi, niitä tuli luettua joskus itseä huolestuttavalla intensiteetillä. Samoin joskus kaikenlaiset ohjelmat kiinnostivat, joissa käsitellään rikostapauksia. Erityisesti nämä selvittämättömän tapaukset askarruttavat mieltä. Puoliso minullakin ihmettelee kiinnostustani, ja hän kaukosäätimen herrana päättää enimmäkseen siitä puolesta, joten Poliisi-tv:t sun muut ovat enimmäkseen olleet vuosia jo katsomatta. Minä sitten tyydyn nettiin. Ja löytyyhän niitä ohjelmiakin nykyisin netistä.

Tänne kirjauduin kuitenkin vasta kun löysin tapauksen, joka jollain tavalla yllätti, koska oli lähellä lapsuudenkotiani tapahtunut, enkä ollut siitä koskaan kuitenkaan kuullut, ennen kuin täällä toisen jutun yhteydessä lävähti esille.

Tavallinen tarina siis. :D

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Tietysti aihepiiri kiinnostaa, mutta myös oman elämän tylsyys on ollut iso syy. Jos ei ole muutakaan tekemistä, voi lukea tätä palstaa ja kirjoitella tänne. Kirjoitan mielelläni myös kaikenlaista turhaa, koska sitten kukaan ei huomaa että minulla on jotain asiaakin.

elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Tuo oman elämän tylsyys oli hyvä peruste. Itsekin käyn täällä ihan vaan vapaa-aikaa tuhlaamassa, toisin sanoen minulla taitaa olla liikaa vapaata. Pienestä pitäen nämä tapaukset ovat kiinnostaneet. Suurimman kimmokkeen aikoinaan varmaan sain Jalavan Marjon tapauksen yhteydessä, kun poliisit kävivät koulussa asti meitä valistamassa elämän vaaroista. Itse olin noihin aikoihin muistaakseni 8. luokalla ja asia kosketti syvästi. Sitä oli luullut elävänsä lintukodossa ja omassa turvallisessa kotikaupungissa sitten tapahtuukin jotakin todella järkyttävää.

summer_9
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2013 8:35 pm
Paikkakunta: Poltsi

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja summer_9 »

uteliaisuudesta :oops: heh...ja nyt tuo Sanna-Maria Pölösen katoaminen kiinnostaa....hmm...olenhan melkein naapurissa :lol:

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Kyllikki Saaren takia of course! :) Hän minut tänne toi.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Ladybird
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 03, 2008 5:05 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Aikoinaan eräällä perheaiheisella sivustolla törmäsin tähän sivustoon. Ihmettelin miten joku on voinut perustaa foorumin, jossa opetetaan murhaamaan :lol: . Sitten tulin uteliaisuuttani vierailemaan sivustolle ja tajusin ettei täällä ollutkaan infoa murhien teosta, vaan rikoksista.

Vähän aikaa palstaa tutkittuani huomasin Kadonneet -osion ja koska olen aina ollut oudon kiinnostunut kadonneista ihmisistä tai tuntemattomina löydetyistä vainajista, aloin lukea tuota osiota säännöllisesti ja lopulta uskaltauduin vähän jopa kommentoimaankin. Edelleen olen aktiivisin Kadonneet -osiossa.

wannabedekkari
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2012 2:41 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja wannabedekkari »

Ihmisten moninaiset ajattelutavat on mun mielenkiinnonkohde numero 1. ja rikollisuus on yksi selkeästi normista poikkeavan ajattelutavan ilmentymä, sillä kai näihin on koukkuun jäänyt. Osansa koukahtamiseen on varmasti silläkin, että hyvin nuorena sattui lähipiirissä paljon kohua herättänyt tapaus ja sitä traumaa piti sitten käsitellä pitkään.

Ensin tuli Alibit, sitten poliisi kertoo-kirjat ja viimeisenä m.info. Täällä olen taustaillut jo vuosia, Ulvila sai rekkautumaan vaikken siihen mitään sitten tullut kirjoittaneeksikaan ainakaan toistaiseksi.

Tällä hetkellä eniten tulee lueskeltua kadonneet-osiota, mutta aika kaikkiruokainen noin yleensä olen. Täältä saa sopivaa aivojumppaa omien stressinaiheiden vastapainoksi, pää lepää :lol:

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Alun perin päädyin tänne, kun etsin tietoa eräästä vastaantulijasta, johon en olisi halunnut törmätä. Pian alkoi löytyä muutakin kiinnostavaa.

Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Nimimerkki Misri. Aito Bodom-fanaatikko, joka julistaa sanomaansa ikuisesti. Hyvää viihdettä, parempaa kuin seiskalehti. Sitten lopuksi lempilainaukseni Misriltä. "Totuuden puhujilla ei ole sijaa tässä majatalossa." :lol:
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja aga »

Jos olisi ollut mahdollista, olisin merkannut kaksi kohtaa eli että psykologia kiinnostaa ja se että rikokset ovat jännittäviä (kiinnostavat) ja olen myös utelias. Merkkasin kuitenkin nyt vain jälkimmäisen, ei sitä kuitenkaan liikaa pidä "ylentää itseään" tai jotain... :P

burana600
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Touko 13, 2013 10:20 pm

Re: Miksi käyt murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja burana600 »

olen utelias paska :lol: ja muutamista tapauksista tiedänkin jonkun verran, mutta en ole suutanu avannut. vielä.

myös olen kiinnostunut muutenkin kuin uteliaisuuden nimissä, ja huomannut täällä muutaman erityisen hyvän salapoliisin.

Vastaa Viestiin