Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ilkeä Chopper, ei saa nauraa toisten vastauksille.
Toisinaan minua häiritsevät sanat "erilaisuuden hyväksyminen" ja "suvaitsevaisuus", mutta sen parempia synonyymejä miettimättä, olen suvaitsevainen ihmisten etenkin sellaisia piirteitä kohtaan, joista ei koidu minulle harmia, enkä jää tuijottamaan suu auki ihmistä, joka jollain lailla eroaa minusta tai siitä millainen oletin hänen olevan (minulla ei siis yleensä ole mitään tiettyjä odotuksia, mutta meinaan ihan mitä sen ikäiseltä otaksun ym). Mutta tässä(kään) suhteessa en koe olevani ylivertaisesti parempi kuin kukaan, tai muutenkaan poikeuksellisen hyvä.
Clyde: Kaupan jonossa, kaupungilla liikkuessa tms. se on erittäin häiritsevää. Varsinkin, jos vastaan tulee joku, jonka kasvot ovat tutut. Ja sitten käyt mielessä läpi sitä, että mistä se on tuttu, eli pitääkö moikata vai ei.
HADITH Profeetta Muhammed sanoi: "Mies kysyi Profeetalta: "Minkälaiset teot ovat islamissa hyviä?" Profeetta vastasi: "Ruokkia köyhiä ja tervehtiä niitä, jotka tuntee ja niitä, joita ei tunne." (Bukhari) 8)

Itse myös muistan hyvin ihmiset, joita olen tavannut ja heihin liittyvää triviatietoa/jonkin muiston, joka ei liity mitenkään mihinkään. Usein kaupungilla tulee kuljettua ainakin jonkun ohitse, jonka kasvot ovat enemmän tai vähemmän tutut. Tuota moikkaamisasiaa en ole koskaan miettinytkään; usein nämä ihmiset eivät edes huomaa minua mitenkään, vaikka mielestäni olisin nokan edessä. Lisäksi he ovat saattaneet jo unohtaa minut.

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä taas kärsin suunnattomasti siitä, että ihmiset tervehtivät, pysähtyvät juttelemaan ja minä en millään saa päähäni kuka ja mistä. Yritän udella tyylikkäästi kautta rantain ja selvittää tyypin nimeä. Mutten useinkaan onnistu. :oops: Pahimmillaan tilanne päättyy siihen, että vastapuoli tajuaa minun olevan ihan kuutamolla.
Kotioloissa käytän sanontaa ''kaikki tuntee apinan, vaan apina ei ketään'' :(
Nuotio & Äreät Tiput

härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja härkä »

Minulla on uskomaton kyky ?? ( maltilliset kaksi )
Pystyn muuttamaan mylvivän ääneni Shakiraksi :shock:
Mietin asiaa itsekin varsin pitkään , nauhoitin ja pyysin naapureittenkin kuuntelemaan. Olivat aivan äimän käkenä.
http://www.youtube.com/watch?v=9ADxaUDA ... re=related

Varsikin nimimerkki Sagaa pyytäisin tätä varsikin kummallista seikkaa kommentoimaan.
Olen itsekin ihan ymmälläni. ??? ( riskillä kolme )

Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Näen heti kaikki viat ja huonot puolet muissa ihmisissä. Ulkonäkö+luonne.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kaikki aina sanoo et mä oon hyvä panee
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

gravedigger kirjoitti:Kaikki aina sanoo et mä oon hyvä panee
sama :D
pienikin hetki on arvokas

Polar
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: To Marras 05, 2009 7:22 pm
Paikkakunta: Pohjoisnapa

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Polar »

tyyppi85 kirjoitti:
gravedigger kirjoitti:Kaikki aina sanoo et mä oon hyvä panee
sama :D
Hehee. On mullekin useampi sanonut, että oon hyvä ottaan poskeen. Tuskin kuitenkaan ylivertainen :D .
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Laitetaan kolme asiaa nuoruudesta näin alkuun ja sitten. Joku varmasti parempi jossain, mutta onko kaikessa?
- Kävelin vedon takia ,10 markkaa, 400m matkan kouluun käsilläni. Olin 7-luokalla.
- Pompottelin palloa(vedon takia), 1000 oli raja, mutta kyllästyivät nilkit niin sain rahat jo ennen tonnia. En muista paljon tuo oli, mutta kivuttomammin kuin käsilläänkävelyssä. Ennätystä en koskaan edes yrittänyt, sillä oli tylsää.
- Olen seissyt päälläni minuutin.
- Olen osannut ajaa sekä polku-, että mp:llä pelkällä takapyörällä niin pitkään kun sattunut huvittamaan. Myös alamäkeen, jos ei haittatekijöitä liikenteessä.
- Olen puhaltanut yli 2m pitkän lonkkulaatan 16-vuotiaana.

Minut kannattaisi murhata ja laittaa kehossani oleva titaani kaupaksi.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Laitetaan asioita menneisyydestä. Joku varmasti parempi jossain, mutta onko kaikessa?
- Kävelin vedon takia ,10 markkaa, 400m matkan kouluun käsilläni. Olin 7-luokalla.
- Pompottelin palloa(vedon takia), 1000 oli raja, mutta kyllästyivät nilkit niin sain rahat jo ennen tonnia. En muista paljon tuo oli, mutta kivuttomammin kuin käsilläänkävelyssä. Ennätystä en koskaan edes yrittänyt, sillä oli tylsää.
- Olen seissyt päälläni minuutin.
- Olen osannut ajaa sekä polku-, että mp:llä pelkällä takapyörällä niin pitkään kun sattunut huvittamaan. Myös alamäkeen, jos ei haittatekijöitä liikenteessä.
- Olen puhaltanut yli 2m pitkän lonkkulaatan 16-vuotiaana.

Minut kannattaisi murhata ja laittaa kehossani oleva titaani kaupaksi.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Olen parempi olemaan omana itsenäni kuin kukaan muu, turha yrittääkään matkia.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Minulla on paras hämäränäkö, kissan silmät, yhdeksän henkeä (ainakin) ja putoan aina jaloilleni. :wink:
Edit: Olen käyttänyt niistä viisi mutta ainakin neljä on jäljellä.

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja garcia »

Mä opin lukemaan 4-vuotiaana.

Mualiman meret on vähän opettanu sittemmin olematta , et en mitään kuvittele tässä. Kuhan jotenki pärjää.

Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

Minulla on sairaan hyvä numeromuisti. Kohtaamistani ihmisistä minulla se on paras. Jos haluan, pystyn opettelemaan piin likiarvokokonaisuuden hetkessä ja lausumaan sen sitten virheettömästi. Numerot, sanat ja kirjaimet tuo mulle assosisaatioita todella paljon ja se helpottaa numeromuistiani entisestään.

Noh, vastapainoksi en tunnista kasvoja vaan ihmettelen kuka moikkasi ja sitten hävettää, että vittu oisjan ,un pitänyt moikata myös. Rupesin sitten moikkaamaan miltei kaikkia.

Avatar
Shemale Sonja
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2019 8:32 am
Paikkakunta: Kokkola

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Shemale Sonja »

gravedigger kirjoitti:Kaikki aina sanoo et mä oon hyvä panee
Olit kyl ihan hyvä. Kiitos 300€:sta. :P

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Shemale Sonja kirjoitti: pystyn opettelemaan piin likiarvokokonaisuuden hetkessä ja lausumaan sen sitten virheettömästi.
Monenko desimaalin tarkkuudella? En todellakaan kilpaile tästä, mutta heräsi kysymys.

Vastaa Viestiin