Kenet haluaisit tavata?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Kenet haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kenet minfolaisista haluaisit tavata?

Näin äkkiä sanoisin että; Kylli, Maija turjukka, Bleddyn ja Loka.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Kenet haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Itseni. Olisi mielenkiintoista nähdä itsensä ulkopuolisen silmin.

Muut eivät juurikaan kiinnosta.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä olen muutenkin erakko, enkä halua tavata kavereitanikaan joten pakko sanoa, etten todella tiedä kenet haluaisin tavata.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Kaikki jotakuinkin. Olen aika sosiaalinen apina. Mutta jos nyt pakko on nimiä mainita, niin tulee ekana mieleen serialist, loneliness, PaulaDrew, arlene, Katsa, VoDKa (heh) ja raippa. Mutta monta muuta myös.

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Olisi toisaalta jännä tavata kaikki. Nähdä mitä sieltä nimimerkin takaa löytyy. Useimmista on kuitenkin muodostunut tietynlainen mielikuva niin olisi mielenkiintoista nähdä kuinka puihin ne menee.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

En välttämättä halua tavata ketään ylimääräistä, vain ne joihin olen tutustunut vähän enemmän. Siinähän menee koko uskottavuus ja kaikki, jos alkaa ketä vaan näkemään. 8)

sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Niin no, lienee eri asia kenen kanssa olettaisi tulevansa juttuun paremmin tai varsinaisesti kaverustuvansa (en minäkään kaikista ihmisistä pidä, todellakaan), mutta mua kyllä uteloittaisi tavata ainakin ohimennen kuka tahansa, josta on joku virtuaalimielikuva olemassa. Ainakaan minfossa ei minusta ole yhtään suorastaan tylsää kirjoittajaa... Koen itse olevani puisevammasta päästä.

Toisella aikaisemmin suosimallani sivustolla oli joskus aikaisemmin samanlainen kysely ja siitä muutama veti hirmuiset kilarit, koska ihmisiä asetetaan suosituimmuusjärjestykseen. Täällä toivottavasti kukaan ei reagoi tuolla tavalla.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

sorsake kirjoitti:Toisella aikaisemmin suosimallani sivustolla oli joskus aikaisemmin samanlainen kysely ja siitä muutama veti hirmuiset kilarit, koska ihmisiä asetetaan suosituimmuusjärjestykseen. Täällä toivottavasti kukaan ei reagoi tuolla tavalla.
Miksi reagoisi? Tietysti moni saattaa listata ihmisiä, jotka ovat aktiivisia ja varmaan joillakin on omat suosikkinsa täälläkin, mutta miksi siitä pitäisi ottaa itseensä millään tavalla? Pitää olla aika lapsellinen tai jotain, jos alkaa siitä määkymään kun vaikka X oli tuon listalla ennen kuin T tai että P puuttui kokonaan listalta. Hmm, taisi olla vähän OT, sori.

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Minfo chatissa pyörii melko värikästä porukkaa, niistä voisi tavata melkein kenet tahansa ja muutenkin palstalla paljon mielenkiintoista porukkaa. Miitti olisi kova sana, jos sellaiseen saisi paljon porukkaa, eikä pelkästään kuppikuntia. Muutaman nimi on ketä en haluaisi tavata, mutta se nyt ei ollut tämän topicin alla :lol:

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

serialist, katsa, lonelines.. eurojr:n baarissa olisi mukava pyörähtää 8) pari nimimerkkiä täältä olen tavannutkin mutta ihan muissa kuin murhiksen merkeissä. ja miitti olisi kyllä hauska, vaikka vaan tässä lähialueilla asuvien kesken.

btw: joskus olen baarissa kaverille selittänyt jotain juttua mistä täällä on keskusteltu ja joku viereisessä pöydässä on kääntynyt ja ilmoittanut lukevansa tätä palstaa.. tuli ihan nettijulkkis-fiilis :D ja tarjottiin bissetkin vielä lisäksi.
mulla ei sinällään ole tarvetta esiintyä anonyymina tai salailla henkilöllisyyttäni. että miittiä vaan kehiin!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

^tervetuloa esmes koirapuistoon, siellähän me ollaan miltei joka päivä! :D Olen ymmärtänyt, että jvskylässä asuu suht montakin minfolaista niin miksei yhteinen miitti onnistuisi?

En minäkään nyt ihan kaikkia välttämättä haluaisi tavata, kunhan sanoin että tavataan kaikki niin ei tarvitse listata erikseen.:) Joihinkin olen tutustunut täällä hieman paremmin kuin toisiin ja ne haluaisin tavata muita enemmän. Ei sillä, että muissa olisi mitään vikaa, ymmärtänette mitä koitan sanoa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^vois vaikka yksityisviestillä laittaa paikallisille kirjoittajille että missä tavattais ja koska, ne tulis joita kiinnostaa. _o/
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Howler kirjoitti:
sorsake kirjoitti:Toisella aikaisemmin suosimallani sivustolla oli joskus aikaisemmin samanlainen kysely ja siitä muutama veti hirmuiset kilarit, koska ihmisiä asetetaan suosituimmuusjärjestykseen. Täällä toivottavasti kukaan ei reagoi tuolla tavalla.
Miksi reagoisi? Tietysti moni saattaa listata ihmisiä, jotka ovat aktiivisia ja varmaan joillakin on omat suosikkinsa täälläkin, mutta miksi siitä pitäisi ottaa itseensä millään tavalla? Pitää olla aika lapsellinen tai jotain, jos alkaa siitä määkymään kun vaikka X oli tuon listalla ennen kuin T tai että P puuttui kokonaan listalta. Hmm, taisi olla vähän OT, sori.
Niin no se kyseinen palsta on mielenterveysaiheinen, ja jotkut siellä on aika vereslihalla niin sanoakseni. Kai se on ymmärrettävää, jos on muutenkin huonoitsetuntoinen ja eristäytynyt niin se että kokee netissäkin itsensä epäsuosituksi on kuin suolaa haavoihin. En tiedä miten itse olisin masentuneena reagoinut tuollaiseen (en silloin notkunut netissä).

Toisaalta on melkein mahdotonta yleensäkään olla kaikkien suosiossa tällaisissa keskustelujutuissa: ollakseen mielenkiintoinen pitää olla teräviä kommentteja ja silloin melkeinpä väistämättä ärsyttääkin jotakuta. Joten sinänsä puheet "missikisoista" on tässä yhteydessä turhia.

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

esmes- kirjoitti:^vois vaikka yksityisviestillä laittaa paikallisille kirjoittajille että missä tavattais ja koska, ne tulis joita kiinnostaa. _o/
Totta..Toivotaan vain, ettei sinne ilmesty kukaan yksin. Aika kehno miitti olisi kyllä! :D Voisi siihen jonkun alarajan laittaa, ainakin tyyliin 3 ihmistä jos tulee niin se pidetään. En minä tiedä.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=miitti

Ylläolevasta ketjusta voi löytyä vähän vinkkiä vaikka ihan siitä miten miittiä voi ryhtyä järkkäämään. On tiettyjä asioita joita on hyvä miettiä etukäteen, esim. miten avoin kutsu, miten julkisia ovat tiedot ajasta ja paikasta, tuleeko osallistujien ilmoittautua, kuka on yhteyshenkilö, onko sovittua teemaa tai ohjelmaa, miten tapahtumaa kommentoidaan jälkeenpäin... Meillä esim. oli aikanaan avoin kutsu jonka perusteella halukkaat saivat ilmoittautua. Ilmoittautuneille kerrottiin sitten tarkemmat tiedot. Näin vältettiin naapurilooshin vaklaajat :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Vastaa Viestiin