Miten kostaisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kosto toimenpide

Viesti Kirjoittaja markja »

tmk666 kirjoitti:jutussa kyseisessä puhelimessa jolla soitetiin ei ollut edes SIM korttia. Poliisi saa IMEI koodin perusteella aika paljon selville,
Siksi pitääkin hommata uusi prepaid-liittymä ja uusi/käytetty kännykkä, eikä koskaan käyttää tätä yhdistelmää mihinkään muuhun puheluun kuin noihin. Eikä puheluita kannata soittaa kotinsa tai työpaikkansa tms. läheltä, vaan jostain korvesta esim.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Yrittäisin saada henkilön syömään ulostuslääkettä. Esim. kahviin tai muuhun lorauttaisin ja seuraisin sivusta.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Yhdessä ensimmäisistä työpaikoista (jolloin olin jotain 15-16v) meni sukset pahasti ristiin työnantajan kanssa ja olen edelleen sitä mieltä, että kyseinen ämmä kohteli työntekijöitään ala-arvoisesti.
Oli aika vähästä kiinni, etten tilannut sen kotiin sen nimellä menemään kaikkia niitä dildoja ja muita härpäkkeitä mitä Jallussa (vai olisko ollut Kalle tai Urkki)mainostettiin, ja lehden kestotilauksen päälikaupaksi.
En kuitenkaan jostain kumman syystä toteuttanut suunnitelmaa.
Vähän harmittaa. :lol:
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Ulostuslääke on hauska idea, mutta epäilen apteekin hyllyiltä saatavien nestemäisten lääkkeiden tehoa. Urheilijana on tullut kokeiltua, eikä pakki niillä tyhjentynyt (tosin olin sinä ja edellisenä päivänä tankannut tavallista vähemmän). Sitä vastoin Metalax-tabletit ovat erittäin tehokkaita. Vaikutus alkoi itsellä n. 5h nielemisen jälkeen ja voin sanoa, että vaikka olin silloin leikannut ruoan ja veden määrää huomattavasti, niin hätä ei todellakaan lukenut lakia.

Jos kostettavan tyypin kanssa olisi jonkinlaiset puhevälit, ja vihaisin häntä tarpeeksi, niin voisin mennä hänen luokseen kahville tai muulla verukkeella. Sisään päästyäni alkaisin pikkuhiljaa johdattelemaan juttua tyypin tekemiin vääryyksiin, ja jos saisin miellyttävän anteeksipyynnön, katumusesityksen, rahakorvauksen tms, niin saattaisin jättää asian sikseen. Jos en, niin alistaisin henkilöä niin ronskisti, että hän ei kehtaisi tehdä poliisille rikosilmoitusta. Esim tunkisin tyypin pään vetämättömään wc-pönttöön, räkisin naamalle toistuvasti ja rinnuksista pidellen haukkuisin tyyppiä henkilökohtaisilla törkeyksillä, pitäisin ehkä jotain lyömäaseeksi kelpaavaa instumenttia kädessäni ja uhkailisin käyttäväni sitä jos tyyppi ei suostuisi pyyntöihini, pistäisin hänet konttaamaan ja nuolemaan kengänpohjiani jne. Väkivallan käyttöön vaadittaisiin että tyyppi olisi käyttänyt sitä itseeni tai johonkin läheiseeni. Muuten pitäisin kostotoimeni todennäköisesti "ei ruumiillista vammaa"-tuottavalla tasolla.

Joskus jouduin tahtomattani sellaiseen tappeluun, mikä päättyi kun toinen tyyppi hyökkäsi takaapäin kuristamaan minut pois toisen tyypin päältä, jolle olin juuri antanut ground n poundia. Kuristaja heitti puolitajuttoman kehoni asfaltille ja soppaa tuli hämmentämään vielä kolmas sankari, joka potkaisi mua päähän. Näin tämän kolmannen tyypin reilu viikko tapahtuneen jälkeen iltapäivällä kaupungilla ja päätin seurata häntä. Tyyppi käveli yhtä keskustan räkälää kohti, missä tiesin hänen olevan töissä. Pysäytin tyypin räkälän edessä ja aloin tivaamaan syytä hänen antamalleen potkulle. Hänellä ei ollut esittää mitään pätevää syytä, homma vaan kuulemma meni niin ja kun oli kännissäkin ja kaikkee. Haukuin häntä raukaksi ja yllytin häntä tekemään saman tempun nyt uudestaan. Hän ei halunnut ja sanoi haluavansa mennä vain töihin. Jatkoin tyypin haukkumista ja lisäsin kierroksia sylkemällä häntä kasvoille ja tökkimällä rintakehään (jouduin kurottamaan aika ylös kun tyyppi on lähes 2m pitkä). Intin reilua tappelua sekä jatkoin haukkumista useiden minuuttien ajan ja tyyppi alkoi jo tärisemään pelosta. En voinut kuin nauraa reaktiolle. Tyyppi sai kaivettua sen verran rohkeutta, että meinasi kävellä pois räkälään sisälle, mutta otin häntä hihasta kiinni ja sanoin, että en ole vielä lopettanut. Hän sanoi, etten voi tällä tavalla sekaantua hänen elämäänsä. Sanoin, että hän sekaantui jo mun elämääni potkaisemalla mua päähän. Sitten löin tyyppiä keskellä taulua ja hän horjui nahkahousuilla vuorattujen hujoppikoipiensa kanssa jalkakäytävältä keskelle autotietä, missä oli melkoinen vilinä pahimpana ruuhka-aikana. Veri valui tyypin huulesta ja rystysessäni tuntui pieni painauma, mikä oli tullut sen iskeydyttyä tyypin hampaaseen. Tyyppi katsoi kauhusta jäykkänä ja peläten jatkoa. Mieleni teki, mutta annoin asian olla ja menin kotiin tyytyväisenä. Sivustakatsojat jäivät ihmettelemään ja matkalla tunsin adrenaliinin aiheuttamat jälkisävärit.

Tuo oli melko lievä, mutta mielestäni ihan onnistunut kosto-operaatio tosielämästä, ja olen vuosien jälkeenkin tyytyväinen, että tein sen.
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Ymmärrän toisaalta tuonkin, että mennään vetämään pataan tyyliin 'silmä silmästä', mutta liian monta kertaa olen myös kuullut, että näissä tapauksissa kostaja joutuu maksumieheksi sille joka on ensin motannut.
Kannatan älykkäämpää kostoa mistä ei kostaja itse jää kiinni :wink:
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Toisaalta koston motiivi menee sen kohteelta ohi, jos hän ei tiedä tekijää (ellei sitten kosta jonkun toisen henkilön puolesta ja tee motiivia selväksi). Ja mielestäni koston yksi hienoimpia puolia on se kun kohde tietää tehneensä jotain, mikä on saanut toisen äkäiseksi.

Tiedän itsekin omasta kokemuksesta, että tässä yltiöhumanistisessa yhteiskunnassamme voi jopa itseään puolustava henkilö saada syytteen pahoinpitelystä. Vaikka hyökkääjällä olisi nyrkkiä terävämpää kädessä, niin homma saattaa kaatua puolustautuneen niskaan jos hyökkääjä onkin se, joka on päätynyt sairaalaan paikattavaksi. Lapin lisätkin saattavat hyvin mennä läpi, jos ei ole silminnäkijöitä todistamassa muuta.

Posti- ym terrorissa on toki se positiivinen puoli, että kunhan on huolellinen toimissaan, niin kiinnijäämisen riski on hyvin pieni. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, ja kostajan täytyykin tapauskohtaisesti harkita miten aikoo toteuttaa oikeutta. Kummatkin toimivat kun tekee oikein ja itse suosittelen toimimaan silloin, kun oma rauta on kuuma. Muuten on vaarana, että antaa anteeksi tai unohtaa. Pahimmassa tapauksessa sitä lopulta tottuu olemaan kaltoin kohdeltuna, ja se on kamalaa katsottavaa.

Tuosta mainitsemastani tapauksesta ei tullut jälkikäsittelyjä, mikä oli vain hyvä. Pari pitkää katsetta olen tyypiltä kyllä saanut kun ollaan kävelty vastaan.
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Tuosta olen samaa mieltä; kosto pitää päästä itse näkemään.
Mutta minulle riittäisi, että näkisin ongelmat ja nolouden jonka kosto kostettavalle aiheuttaa. Ei niin tärkeää, että koston kohde tietää juuri minun olevan kostamassa.
Toisaalta olen itse joutunut istumaan mustamaijaan joskus kun lähdin mottaamaan poliisin vanhaa tuttua joka muuten vaan heitti grilliranskikset poikakaverini päälle. Eli akuutissa tilanteessa reagoin itsekin niin, että siitä on äly/järki kaukana. :roll:

Toisaalta tämä mainitsemani työnantajaämmä ja aiemmin eräs opettajani joka nöyryytti oppimishäiriöisiä oppilaitaan luokan edessä, saivat kyllä tavallaan rangaistuksensa myöhemmin. Kumpikin kuoli melko nuorena syöpään.

Ei niin, että uskoisin pahan automaattisesti saavan tässä maailmassa palkkaansa...

No benzin. Saitko tähän mennessä hyviä kikkoja?
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Re: Kosto toimenpide

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

markja kirjoitti:
tmk666 kirjoitti:jutussa kyseisessä puhelimessa jolla soitetiin ei ollut edes SIM korttia. Poliisi saa IMEI koodin perusteella aika paljon selville,
Siksi pitääkin hommata uusi prepaid-liittymä ja uusi/käytetty kännykkä, eikä koskaan käyttää tätä yhdistelmää mihinkään muuhun puheluun kuin noihin. Eikä puheluita kannata soittaa kotinsa tai työpaikkansa tms. läheltä, vaan jostain korvesta esim.
Kerrankin markjan kanssa samaa mieltä,lisätään vielä että varmuuden vuoksi kannattaa laittaa joku muu kuin itse ostamaan se prepaid. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
One,two,fuck you!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Enpä haluaisi joutua riitoihin tämän porukan kanssa.
Sen verran kostonhimosta sakkia koolla. :o
:lol:
Itse olen huomannut, että ei niitä vääryyksiä juurikaan tarvi kostamaan alkaa...
Karman laki se on ainakin hoidellut kaikki meitsille soitelleet jollain tavalla tähän asti. :)
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tämän ketjun luettuani en lakkaa (taaskaan) ihmettelemästä sitä, miten itseään täynnä jotkut ovat. Jämpti kosto on usein paikallaan, mutta kuolemanrangaistus jostain vittuilusta... Joillakin on vielä paljon opittavaa.

Usein muuten ajattelun, että suomalaisissa on monen muun sairauden ja luonteenpiirteen, kuten kateuden, ohella nimenomaan vittuilu rikastunut täällä kylmässä peräkorvessä. Vittuilu ja kyräily. Ehdottomasto paras tapa kohdata vittuilu on tekeytyä tyhmäksi, ja antaa loukkausten valua kuin vesi hanhen selästä, koska vittuilun suola on nimenomaan saada kohde ärsyyntymään. Mikäli vittuilu on kuitenkin jo ehtinyt aiheuttaa konkreettista vahinkoa, on kosto syytä hoitaa siten, että kohde luulee sitä normaaliksi epäonneksi. Vittuileva ihminen on nimittäin luonteeltaan kireä kuin viulunkieli, ja aivan hermona jo valmiiksi, jolloin jokin puskasta tullut vastoinkäyminen voi saada suhteettomat mittasuhteet, ja onnistunut kosto on valmis.

Onnistunut kosto on aina täsmälleen suhteessa koettuun vääryyteen: ei liikaa, eikä liian vähän.
Every ship must sail a world.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nyt ku aloin tarkemmin miettimään -oon joskus harrastanut kostoseksiä :shock: selitänpä vähän:
paras naispuoleinen naisystäväni nussi silloisen poikaystäväni kanssa. ehdin erota tästä poikaystävästä n. vuoden kuluttua ennenkuin asia paljastui. tietysti vedin kauheat kilarit kummallekin osapuolelle, erityisesti entiselle parhaalle ystävälle johon luotin enemmän kuin poikikseen. noh, jonkun ajan kuluttua tapasin tän naistuttavani ihastuksen kohteen baarissa. tällä naisella oli siis omakin avomies, mut siihen en kajonnut. mulla ei ollut tätä vihamieheni ihastusta kohtaan oikeen mitään tunteita, mut siinä humalassa päätin ryhtyä kostotoimiin..
olipa ihan saaperin typerää! a) se vihamies-nainen ei ehkä saanut koskaan tietää tästä, b) viaton sivullinen joutui (tietämättään) kostonvälineeksi (tai noh, hmm..:idea: ), MUTTA minä sain pienen hetken kokea jonkinlaista sairasta hyvitystä kokemastani vääryydestä. sen jälkeen tuntui pahalta, kuinka pikkumainen sitä osaa ihminen ollakaan. kostoseksi on pirun paljon huonompaa ku sovintoseksi, muistakaa tämä!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

esmes- kirjoitti: se vihamies-nainen ei ehkä saanut koskaan tietää tästä
Tuo on kaiketi korjattavissa ihan puhelinsoitolla tai tekstiviestillä. Ja valokuvia ehdottomasti mukaan jos löytyy.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^niin olis, harmi ettei ole kuvia. oli kyllä kaikenkaikkiaan varmaan maailman historian surkein kosto :D en suosittele kokeilemaan (tai ehkä sen kameran kanssa korkeintaan).
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Viesti Kirjoittaja Anile »

Niin kertokaa ihmeessä lisää kostotoimenpiteistä.
Haluaisin kostaa eräälle tyypille, joka kohteli minua niin väärin. Ikään kuin löi lyötyä. Jotkut ihmiset ei kestä nähdä toisten avuttomuutta,se herättää heissä julmuuden.

En kuitenkaan haluaisi mitään liian monimutkaista vaan sellaisen pienen mielenilmauksen esim. kirjoittaa auton likaiseen kylkeen "tässä menee mulkku" tai jotain vastaavaa. Ja ehdottomasti sen täytyy olla jotain sellaista mistä sivulliset ei kärsi ja etten itse jää kiinni.
Enkä ole kiinnostunut mistään pitempiaikaisesta kiusaamisesta.

Hyviä ideoita?
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Vaihda ennen mantsankoetta sen pyyhekumi semmoseen mikä ei toimi.
Vastaa Viestiin