kuka olet?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

ABC kirjoitti:
Irvikissa kirjoitti:
ABC kirjoitti:Nimimerkkini tulee ekasta lukemastani dekkarista (joka on edelleen yksi suosikeistani), sekä kiinnostuksestani kryptologiaan.
Agatha Christien ABC-murhat? Se on myös minun ekana lukemani dekkari. :D
Sepä juuri! Tervetuloa "kerhoon" :D

Kuuluuko murharouvan tuotanto laajemminkin suosikkeihinne? Itse luin ekana 10 pientä nekeeripoikaa ja se oli menoa se. Allaoleva runo on poimittu omasta suosikistani.
Viimeksi muokannut Kylli, Ma Kesä 25, 2007 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Irvikissa
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 9:42 pm

Viesti Kirjoittaja Irvikissa »

Christietä on tullut tosiaan luettua aika lailla. Etenkin nuorempana ne olivat ehdottomia suosikkeja ja nykyäänkin luen kun kohdalle sattuu. Niiden vanhahtava on tunnelma on aivan ihana!
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

olen 36vuotias naimisissa oleva nainen. harrastukset koiran ja akvaarion hoito ja murhamysteerit.
elämä on mysteeri
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Taisi olla tuo Dallasin J.R. joka on syyllinen siihen, että kasvoin kieroon. Elokuvien roistot ovat aina olleet suosikkejani. Erilaisten harrastusteni takia mua onkin kutsuttu "Lucianoksi" tai "Jiiärräksi" nuoruudessa. Piti kerran keksiä uusi nimimerkki, ja yritin JREwing:iä, mutta se oli kaikissa paikoissa jo varattu. Kun kaikki on niin helvetin Euroa nykyään niin ollaan sitten EuroJR-miehiä!

Huom!
- on vain yksi Larry Hagman, jyrkkä EI Dallas-elokuvalle!
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Nimimerkkini tarkoittaa sitä mitä olen.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

nimimerkkejä oon tosi surkee keksimään, missää. aina samat vanhat pyörii mielessä, ja "kaikilla muilla on niin kivat nimim."... :P
Jostai tuo Cicciolina vaan sit lipsahti mieleen. Kaipa sitä kaipaa kroppaansa takas.. Heh..
Arvatkaa vaan olenko kuvani kaltainen, kaksi lasta synnyttäneenä... :lol:


Ja seuraavaks joku sit kuitenin kertoo mulle oikean Cicciolinan tarinaa, ja että sieltä paljastuu parikin lasta... :cry:

Huumoriiiiii!!! Ei se elämä ohi oo..
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kylli kirjoitti:
ABC kirjoitti:
Irvikissa kirjoitti: Agatha Christien ABC-murhat? Se on myös minun ekana lukemani dekkari. :D
Sepä juuri! Tervetuloa "kerhoon" :D

Kuuluuko murharouvan tuotanto laajemminkin suosikkeihinne? Itse luin ekana 10 pientä nekeeripoikaa ja se oli menoa se. Allaoleva runo on poimittu omasta suosikistani.
Kaikki, joissa on Poirot tai Marple on luettu noin 20 kertaa sekä suomeksi että englanniksi, ja myös tv-sarjat tuijotettu.

Ikiyökin on luettu :wink:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Oma nimimerkkini on poimittu fantasiakirjallisuuden puolelta Michael Moorcockin tuotannosta. Suuri dekkareiden ystavakin olen, mutta olen enemma ns. suorakielisyyden puolella kuten Philip Marlowe ja muutama muu, joka kirjoittaa suoraviivaista tekstia.Kovaksikeitetyt dekkarit.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

OT:ta pukkaa mutta onko Groot lukenut "Paskaa"? Eli "Filth" taisi olla alkuperäinen nimi. Siinä jos missä, suoraviivainen dekkari... :lol:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

EuroJR kirjoitti:OT:ta pukkaa mutta onko Groot lukenut "Paskaa"? Eli "Filth" taisi olla alkuperäinen nimi. Siinä jos missä, suoraviivainen dekkari... :lol:
Hoho :lol:

Hyva, etta joku tuntee ns. laatukirjallisuutta.

Kyseinen teos on kylla luettu, mutta se menee taas ihan toiseen aaripaahan aivan kuten Welshin kaikki muutkin teokset :lol:

Se on sitta hullua skottilaista kulttuuria ja sita yleensakin on joskus havaittavissa nailla saarilla.

Esimerkiksi Elmero Leonard on hyva jos tunnet, Dashiel Hammet ja moni muu.

Lahinna kiinnostaa nama hamyisat ja varikkaat dekkarihahmot.

Olen toki suurinpiirtein kaikki Agatha Christietkin lukenut eika niissa mitaan vikaa ole, mutta niissa paino on enemman kiehtovalla ja monimutkaisella juonella ei niinkaan nailla "hupaisilla" henkilohahmoilla.

Olen mustan huumorin ystava.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Cicciolina kirjoitti:nimimerkkejä oon tosi surkee keksimään, missää. aina samat vanhat pyörii mielessä, ja "kaikilla muilla on niin kivat nimim."... :P
Jostai tuo Cicciolina vaan sit lipsahti mieleen. Kaipa sitä kaipaa kroppaansa takas.. Heh..
Arvatkaa vaan olenko kuvani kaltainen, kaksi lasta synnyttäneenä... :lol:


Ja seuraavaks joku sit kuitenin kertoo mulle oikean Cicciolinan tarinaa, ja että sieltä paljastuu parikin lasta... :cry:

Huumoriiiiii!!! Ei se elämä ohi oo..
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1395437

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Nimestä Heikki tulee Hessu kutsumanimi. Don-lisäys on kai jotakin Espanjaa/Latino juttua, ja olen aina kunnioittanut Espanjaa ja mielestäni Don kuulostaa hienolta, joten olen lisännyt sen siihen.
What you do... Makes you who you are.
Ro0pE
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Heinä 09, 2007 8:56 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ro0pE »

Omasta etunimestä joskus vuosia vuosia sitten teininä ollessani vääntelin internet-nimekseni siihen aikaan "ihan sika tajuttoman makeen :lol: " aliaksen :)
on se varmaan jo 6v ollut ja turha sitä enään muuttaa. :lol:
Nyt kävi näin.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ro0pE kirjoitti:Omasta etunimestä joskus vuosia vuosia sitten teininä ollessani vääntelin internet-nimekseni siihen aikaan "ihan sika tajuttoman makeen :lol: " aliaksen :)
on se varmaan jo 6v ollut ja turha sitä enään muuttaa. :lol:
Kyylä. :twisted:
Ro0pE
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Heinä 09, 2007 8:56 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ro0pE »

Loka kirjoitti:
Ro0pE kirjoitti:Omasta etunimestä joskus vuosia vuosia sitten teininä ollessani vääntelin internet-nimekseni siihen aikaan "ihan sika tajuttoman makeen :lol: " aliaksen :)
on se varmaan jo 6v ollut ja turha sitä enään muuttaa. :lol:
Kyylä. :twisted:

no samperi heti jäin nalkkiin!
Nyt kävi näin.
Vastaa Viestiin