kuka olet?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Joey olet sitten varmasti tosi makee mimmi, fanitin nimittäin Katie Holmesia Dawson´s Creekissä ja sydämeni särkyi kun Tom Cruise vei Katien :cry:
Paavo Arhinmäki on äijä!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

loneliness kirjoitti:Joey olet sitten varmasti tosi makee mimmi, fanitin nimittäin Katie Holmesia Dawson´s Creekissä ja sydämeni särkyi kun Tom Cruise vei Katien :cry:
Kuvittelepa mielessäsi iän puolesta aikuinen ihminen, joka näyttää kengurunpoikaselta...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ookoo, no ei sitten, luulin jo löytäneeni suomalaisversion katie holmesista :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

joey kirjoitti:Olen Dawson's Creekin Joey. Näytän kuulemma ko. mimmiltä (Katie Holmes) hymyillessäni (en oikeasti näytä, vain kuulemma).

Joey on myös kengurunpoikanen. Jostakin itselleni edelleen täysin tuntemattomasta syystä näytän erään tuttuni mielestä kengurunpoikaselta.
Kavereilta tulee oikeasti ihan ihme look-alike-juttuja. Yksi kaverini väittää, että näytän MCR:n laulajalta Gerard Waylta :o Huono juttu siinä on se, että olen nainen. En edes ole saanut kunnon vastausta miksi näin, ehkä se johtuu siitä, että ilmeilen yhtä oudosti... 8) Itse en näe itsessäni pisaraakaan kyseistä herraa.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä taasen kuulemma näytän hiuksista riippuen joko winona ryderilta tai sinead o´connorilta.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

joey kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:Köh.. Pilaversio Bandidos -mopoklupin nimestä.
Hahah, olenkin epäillyt että juuri tuosta on kyse, mutten ole kertaakaan saanut aikaiseksi kysyä. Nerokasta kerrassaan!
Hih, hyvin päätelty! :) Itse joskus muistelin että oliko niitten nimi tosiaan bambinos, hassu nimi.. :D Ja Tony Halme on vääntynyt mielessäni Tony Helmaksi, mietin hyvän tovin mikä se oikeasti on.. hajamielisyys on tullut mulle syntymälahjana:)
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Pyh, Bambinos. Pienistä freudilaisista muistierheistä tuossa vain on kyse :lol:
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

joey kirjoitti:^ Pyh, Bambinos. Pienistä freudilaisista muistierheistä tuossa vain on kyse :lol:
Ai hitto niinpä onkin... :)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kalessin kirjoitti:mä taasen kuulemma näytän hiuksista riippuen joko winona ryderilta tai sinead o´connorilta.
Tämä on muuten totta sun osalta.
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Heh...tää mun on varmaan tosi vaikee arvata... :lol:
Eli lempivärini on pinkki ja olen todella kissarakas ihminen niin toi cat tulee sit siitä... Tuo ylimääräinen z on lähinnä tuomassa *erilaisuutta* kuin vaan pelkkä pinkcat... Myös eräs kissaksi tatuoitunut nainen nimeltä Katzen pyöri silloin päässä kun nicki muotoutui mielessä... Käytän tätä nickiä muuallakin... Eli jos tää on nickinä, se olen luultavasti minä... :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Olen Solmu, köysien käsittelijä.. ammattilainen. Päätelkää mitä päättelette.. punaista lankaa minulla ei ole.
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Niin, se on tuo miekka jolla voi läiskiä harrastustoverin raidalliseksi (myös toisinpäin :D ). Rapiiri. Pistomiekka.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Vähän niinkuin Pekka Peitsi, vai? :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Mua taas on sanottu Mr. Beaniksi...

Mutta mitä nicciin tulee, John Smith on vähän niin kuin Mr. Nobody. Nothing Man. Ei Yhtään Kukaan.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Tampereen Tyttö kirjoitti:^Vähän niinkuin Pekka Peitsi, vai? :wink:
Ei siinä mitään poliittista ole. Onpahan vaan tuo miekka seinällä. :wink:
Vastaa Viestiin