Kenet söisit ensiksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^^Nyt menee jo himppa OT:n puolelle, mutta kuulin tänään radiosta, että jonkun turkkilaisen muslimilahkon imaami väittää tosissaan sianlihan syömisen aiheuttavan homoutta :shock:

Niin että vieläkös meinaat montakin sikaa pelastaa syötäväksi? :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

maija turjukka kirjoitti:^^Nyt menee jo himppa OT:n puolelle, mutta kuulin tänään radiosta, että jonkun turkkilaisen muslimilahkon imaami väittää tosissaan sianlihan syömisen aiheuttavan homoutta :shock:

Niin että vieläkös meinaat montakin sikaa pelastaa syötäväksi? :wink:


:lol: Mulla ei ole mitään homoja tai sikoja vastaan! Kummatkaan ei ole varsinaisesti uhanneet minua tai lähimmäisiäni millään lailla, joten voisin lahjoittaa sydämeni myös homolle sialle, vai miten se nyt meni? Pääasia että siitä on jollekulle hyötyä sitten kun itse koen sen tarpeettomaksi.

Ai niin, ja suurena kinkun ja pekonin ystävänä en ole kyllä huomannut itsessäni mitään muutoksia, edelleen vartti homoa, niin kuin jokaisessa tosimiehessä kuuluu ollakin!

Ja sanotaan nyt jotain topikkiin liittyvääkin, eli itse söisin ensimmäisenä kuolleen. Ketään tuskin ruuaksi tappaisin... tai no... ehkä kuitenkin sen hankalimman tyypin.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

MotiivitOn kirjoitti:tai no... ehkä kuitenkin sen hankalimman tyypin.
Miks just mut? Epistä taas.
Paskanen tukka

MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

rapier kirjoitti:
MotiivitOn kirjoitti:tai no... ehkä kuitenkin sen hankalimman tyypin.
Miks just mut? Epistä taas.


Rapier, koska sun sanan säilä on aivan liian pistävä... :wink:

Ei vaiteskaan, ajattelin jotain aivan muuta henkilöä, sellaista varsinaista vastarannan kiiskeä... sen henkilön jälkeen söisinkin sitten Ketskun avataren..!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Tiina kirjoitti:Tuo sun allekirjoitukses ei katsos oikein herättänyt heti ruokahalua. :P

Niimpä.. :lol:

-Niin ja kylläpä vaan sanoi saksan kannibaali, että ihminen maistuu sialle, mutta on vain koostumukseltaan hieman tiheämpi syistä/sitkeämpä..

Mistä helvetistä te ton kanan keksitte :lol:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

lifeisgood
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 1:44 am

Viesti Kirjoittaja lifeisgood »

voDKan, namnam.

Miksi minulla on sellainen mielikuva, että joku Jaappanissa (tai sitten se oli joku toinen Aasian maa) naispuolisen ystävänsä syönyt mies olisi verrannut makua kanaan? Hmm.

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Minä söisin jonkun sopivan rasvattomaksi ja lihaksikkaaksi itsensä treenanneen uroksen tai miksei naaraankin. Hyvää mureaa lihaa, njam. Perskannikasta saisi mainion paahtopaistin joulupöytäänkin 8) Vapaaehtoisia?

Pitääköhän tässä nyt köyhän opiskelijan mennä perunanuijan kanssa vaanimaan kuntosalin nurkalle illallista :shock:

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

MotiivitOn kirjoitti:
rapier kirjoitti:
MotiivitOn kirjoitti:tai no... ehkä kuitenkin sen hankalimman tyypin.
Miks just mut? Epistä taas.


Rapier, koska sun sanan säilä on aivan liian pistävä... :wink:

Ei vaiteskaan, ajattelin jotain aivan muuta henkilöä, sellaista varsinaista vastarannan kiiskeä... sen henkilön jälkeen söisinkin sitten Ketskun avataren..!
Ei mun mursuja, syö mut ennemmin! Ps. lihaa on vähän ylimääräistä..

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Takapuoli ja reisiliha ovat kuulemma paras osa.

Koska vanhan uskomuksen mukaan syödyn ominaisuudet tulevat syöjään, niin pistäisin porukan älykkyys- ja vahvuusjärjestykseen ja maistaisin teitä kaikkia Gaussin käyrän yläpäästä. 8)

Eihän ihmissyönnistä ole näillä Pohjolan perillä vielä tuhattakaan vuotta. Novgorodin kronikan mukaan vuonna 1223 Viron Sakolan miehet repivät tanskalaisen sotapäällikön rinnasta vielä sykkivän sydämen, hiillostivat sen ja jakoivat keskenään saadakseen näin urhoollisen vihollisen ominaisuudet itselleen. 8)
Every ship must sail a world.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

ABC kirjoitti:Takapuoli ja reisiliha ovat kuulemma paras osa.

Koska vanhan uskomuksen mukaan syödyn ominaisuudet tulevat syöjään, niin pistäisin porukan älykkyys- ja vahvuusjärjestykseen ja maistaisin teitä kaikkia Gaussin käyrän yläpäästä. 8)
Tulen ilolla syödyksi.

Maksaa en suosittele kenellekään syötäväksi, sehän on elimistön myrkkysuodatin jonne kertyy kaikki kuona jota ei saada kustua ja paskottua pois. Muistetaan, että possun- ja vasikanmaksa ovat suodatusta hoitaneet vain noin 6kk.

Aivojen syönnissä on riski saada hullun lehmän tauti. Taudinaiheuttaja-prioni ei kuole (periaatteessa se ei edes ole elävä alunperinkään) kuumennettaessa joten jos mahdollista kannattaa kysyä aivojen omistajalta onko tämä oleillut vuosina 1980-1998 Isossa-Britanniassa. Tässäkin asiassa kannattaa olla realisti, riski on pieni mutta nautinto suuri! Itse en jätä aivoateriaa BSE:n riskin vuoksi väliin, on se niin herkkua.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

ABC kirjoitti:Koska vanhan uskomuksen mukaan syödyn ominaisuudet tulevat syöjään, niin pistäisin porukan älykkyys- ja vahvuusjärjestykseen ja maistaisin teitä kaikkia Gaussin käyrän yläpäästä. 8)
Tervetuloa maistamaan mun käyrän yläpäästä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Howler kirjoitti:
Neiti Etsivä kirjoitti:Mistään dokumenteista en tiedä mutta toi "maistuu kanalle" on vaan erään ihmistä maistaneen mielipide :shock:
Herätit mielenkiintoni. Missä ja miksi tämä eräs ihminen on maistanut ihmistä?
Itse en tunne henkilöä, mutta mieheni joskus ollut hänen kanssaan tekemisissä. Ja tämä tapaus ei ole sattunut suomessa, mutta suomalainen on. Hieman "erikoinen" tyyppi näin kiltisti sanottuna.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.

Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ellen tosissani aivan väärin muista, Madventuresissa mainittiin ihmisen syönnistä myös. Oliko jopa niin, että istuivat sielä puumajassa joidenkin savimajaihmisten kanssa ja nämä vain hymyilivät kun kysyttiin miltä ihminen maistuu. Tosin en muista, vastasivatko he kysymykseen, miltä se maistuu, mutta ei se hymyn perusteella sitten ehkä pahaa olisi :lol:
Muttakun ihmiset on kuitenkin jotenkin niin.. likasia. Ehkä söisin semmoisen, joka näyttää mahdollisimman puhtaalta!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

[quote="rapier"]No ohoh esmes, että vauvan söisit!/quote]

kyllä!
"vauvojahan" nekin on mitä suurin osa ihmisistä suuhunsa laittaa: porsaat, karitsat, kananpojat ja vasikat.. ja varmaan samasta syystä kuin miksi minä söisin ihmisvauvan -ei ole kerääntynyt myrkkyjä kehoon. namnam. sitä en tiedä lähtisinkö ketään ruoaksi tappamaan mutta ainakin olisin lautasen kanssa ensimmäisenä jonossa ku ruokaa aletaan jakaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Loka kirjoitti:
rapier kirjoitti:
Loka kirjoitti:Puraisisin Tonia korvasta. Mutta vain tiedostaakseni sen sitkeyden.
Koirat syö siankorvia.
Ai, en tiennyt että olet sika. No, passataan tämä pureskelu sitten ja laitetaan se mun tietämättömyyden piikkiin.
Loka, puret mua korvasta!
Se on käsky!
Khnii!
Paskanen tukka

Vastaa Viestiin