Horoskooppisi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Strigidae
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Heinä 27, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Strigidae »

Olen Skorpionimies. Ja juuri sellainen, kuin kirjoitetaan! :D
"Though I Fly Through the Valley of Death I Shall Fear No Evil - For I am at 80,000 Feet and Climbing"
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Jaahas, vaa'at ja härät näyttävät toistaiseksi olevan himpusti enemmistönä...Mutta i nyt sentäs niin paljon,että siitä voisi vetää jonkin johtopäätöksen :wink:
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Neitsyt. Minä näihin usko. Olen tyypillinen epäuskoinen. :D
Paskanen tukka
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Kauris, e usko mäkään.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2415
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

maija turjukka kirjoitti:Kiitos, Juliet, löysin kuvasi avulla hienot sivut :)
Ole hyvä, Maija :P ! Minulle tuli haulla melkoinen riemastus, kun kerrankin löytyi kuva, jossa Vaaka ei törötä jäykästi asennossa kuppiensa kanssa!
Hanne
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 9:20 am

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Vesimies ja aika hyvin noi luonnekuvaukset tuntuu paikkansa pitävän ku kävin googlettamassa. :)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Vuohi.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aurinkomerkiltä kauris (sarkastinen, hillitty, harkitseva).

niillä iltapäivälehtien horoskoopeilla ei ole kyllä mitään tekemistä astrologian kanssa, eikä ihmisiä voida jakaa 12 eri luonteeseen -variaatioita on satoja tuhansia ja ihme on jos elämänsä aikana törmää ihmiseen jolla on täsmälleen samanlainen syntymäkartta. myös kaksosilla löytyy eroavaisuuksia riippuen aikaerosta jona on synnytty.

kuumerkissä olen leijona (mustasukkainen, omistushaluinen) ja nouseva merkki on jousimies (itsetietoinen narsisti).
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kaksonen... En oikein tiedä, kai jotkut luonteenpiirteet osuu minuun, mutta kun joka paikassa on vähän eri tavalla asiat ilmaistu niin vaikea sanoa. Kuitenkaan lehtien horoskooppeihin tai semmoisiin en usko (välistä kylläkin huvittaa, jos niissä sanotaan jotain mikä on osunut kohdalleen, mutta se on sattumaa) :D Mutta pääsääntöisesti en usko mihinkään tämmöisiin, minä olen minä ilman minkään maan tai taivaankannen horoskooppeja.

Niin ja kun sitten kiinalaisen horoskoopin eläin (lohikäärme) puhuu ihan vastakkain tuon Kaksoset-horoskoopin kanssa niin sekin kai kertoo jotain siitä, miten näihin ei oikein kannata uskoa. Tai ehkä juuri sen takia olenkin niin sillisalaattipersoona? :D
Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Re: Horoskooppisi?

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

aamu kirjoitti:Lisäkysymys; Uskotko ASTROLOGIN LAATIMIIN horoskooppeihin? Onko sinulle koskaan laadittu sellaista?
No ei kai nyt kukaan usko tuollaiseen. Ja olen horoskoopiltani oinas.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hyvin ovat ihmiset tämänkin otsikon alle eksyneet ja tietävät merkkinsä niin kiinalaisesta kuin länsimaisestakin horoskoopista, silti painottavat "en minä ainakaan usko".. 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

esmes- kirjoitti:hyvin ovat ihmiset tämänkin otsikon alle eksyneet ja tietävät merkkinsä niin kiinalaisesta kuin länsimaisestakin horoskoopista, silti painottavat "en minä ainakaan usko".. 8)
Se että tietää horoskooppi merkkinsä ja kiinalaisen merkkinsä ei tarkoita sitä että uskoo horoskooppien ennustuksiin,voi olla kiinnostunut luonteenpiirteistä jne... kaksi eri asiaa olla kiinnostunut tai uskominen. 8)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

En usko pätkääkään. Ihmisen mieli toimii sillä tavalla, että kun luulee persoonallisuusanalyysin koskevan itseään, alkaa äkkiä näkemään ympäripyöreyksissä totuuksia elikkä Forer-efekti. Astrologin tekemä massamurhaajalle syntymätietojen perusteella tekemä horoskooppi näytettiiin suurelle määrälle ihmisiä, antaen heidän luulla että kyseessä on heidän oma horoskooppinsa ja kas kummaa 94% arvioi sen hyväksi kuvaukseksi itsestään.

http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/astrologia.html

Merkkiäni en sano, yrittäkää arvata...

Astrologia on sen verran laajalle levinnyt nykymaailmassa (esim kaikki lehdet) että on vaikea olla tietämättä merkkiään. Kiinalaisen horoskoopin eläinhahmot ovat hauskoja, ja tiedän merkkini, vaikka en mitään siitä, millainen persoonallisuus muka sen perusteella olen.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

^olisko arvoituksellinen Kalat, tai käytännöllinen Neitsyt? =)
it`s really me
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 7:18 pm

Viesti Kirjoittaja it`s really me »

Oinas, nousevalta merkiltä skorpioni, kuumerkki kalat. Tavallaan erikoinen yhdistelmä. Ja jos ottaa muut planeetat huomioon. Tykkään huvikseni tehdä karttoja. Niistä paljastuu tosi erikoisia ja jänniä juttuja joskus..
Vastaa Viestiin