Horoskooppisi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Kuva

Eli vaaka löytyy täältäkin!
Koskaan ei ole astrologi tehnyt horoskooppia tai tähtikarttaa, joten en osaa sanoa uskonko sellaisiin. Päivä-/viikkolehtien horoskooppeihin en usko.

http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/ho ... opit-vaaka <- tuon linkin takana oleva kuvaus osuu minusta aika liki itseäni, niin hyvässä kuin pahassa...Tietenkin paikoin on osumattomia, mutta suurpiirteisesti kun sen lukee tietää millainen olen pääpiirteittäin. ;) Eli taidan olla vaakamainen vaaka. :wink:

edit: Unohtui ihan, KIITOS mielenkiintoisesta avauksesta! :)
Quis custodiet ipsos custodes?

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Hyvä jos näille jutuille riittää kiinnostusta. Ja,kiinnostunuthan voi olla, vaikkei uskoisikaan :D Täältähän on paljastunut jo kaksi karttojen laatijaakin,vai oliko niitä vielä enemmän...

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Oinas: itsepäinen, johtajaeläin, seksihullu, empaattinen ja ihmisiä arvostava, mutta vähän saatanan vaikea jos osuu ei-sopiva kumppani arvioimaan. Olen oinas kyllä melko pitkälle, sanotaan, että oinas sillä lisällä että käytän empatiaa oman edun tai päähänpiston tavoittelemisen edelle... Tai käytän empatiaa oman edun tai päähänpiston saavuttamiseksi :D
Nerot hallitsevat kaaoksen

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maybrick kirjoitti:^Oletko hyvä kokki? Taiteellinen? Reagoitko asioihin tunteella? Rauhallinen pikemminkin? Itsellä sattuu olemaan isä ja mies kaloja, ja molempiin pätee nuo tuntomerkit.
Olen hyvä ruuanlaittaja, maalaan öljyväreillä tauluja ja entisöin vanhaa. Täysin tunneihminen -ei opittua empatiaa. Järki on sitten opittua, ellen olisi satoja kertoja tunneratkaisuiden vuoksi kärsinyt, en varmaan vieläkään osaisi käyttää järkeä. Rauhallinen sikäli, että viihdyn kotona paremmin kuin missään muualla enkä ole hyvä kyläilemään, enkä edes shoppailemaan kaupungissa. Kaikki mitä vaan voi, tehdään kotoa käsin. Perhe on tärkeä.

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Täytyy tunnustaa että Kalat hämmästyttävät melkoisilla samankaltaisilla ominaisuuksillaan. Kun sattuu itse tuntemaan muutaman ja Lokan listaus tuossa yllä...
Kyllä Vesimiehetkin tuntee jo melkein päältäpäin. :wink:

Huom. en usko viikkohoroskooppeihin mutta luonteenpiirteissä näyttäisi olevan jotain yhteneväisyyttä saman merkin edustajilla.
Nothing is quite what it seems

miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Maybrick kirjoitti: Huom. en usko viikkohoroskooppeihin mutta luonteenpiirteissä näyttäisi olevan jotain yhteneväisyyttä saman merkin edustajilla.
Sama mulla, eli noi luonteenpiirteet osuu aika hyvin kuvauksiinsa. Siis ei tietenkään kaikki, onneksi ei kuitenkaan olla kaikki samoista muoteista valettuja, mutta yllättävän moni piirre kuitenkin!
Quis custodiet ipsos custodes?

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Vesimies. :)

Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Eeh...tein tuon ABC:n laittaman astro.mtv3.fi -linkin syntymäkartan. Tekisi mieli ryömiä sängyn alle piiloon ja laittaa foliohattu päähän, sen verran tarkkaa kuvausta pukkasi :shock:

Aurinkomerkkini on siis kalat ja kuumerkiltäni olen jousimies (hieno tietää)..erityisesti tämä kohta on niiiin ikävän totta: "Heikkoudet: helposti harhaan johdettavissa, hän ei osaa soveltaa teoriaa käytännössä ja on yliherkkä ja emotionaalinen." :lol:


edit: lievää verbiongelmaa oli havaittavissa.

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Mäkin kävin tekemässä, eikä se ollutkaan se sama, jonka olin aiemmin tehnyt! Luin vaan linkistä sanan "astro",ja luulin,että kyse on Astro.fi-sivuston karttageneraattorista..

Tuo kyllä teki aikasta paikkaansapitävän kartan mulle..Poimintoja;

*Rapu on vahva ja punnitsee sanojaan tarkasti. Rapu on luonteeltaan rauhallinen, herkkä, huomaavainen, hellä ja altis vaikutuksille. Hän pitää ihmisistä ympärillään.
Heikkoudet: alentuva, epävarma, ailahtelevainen, päättämätön, laiska, yliherkkä ja vaativa.

*Merkurius Kaksosissa
Kaksonen on eloisa luonne. Hänelle sopii aikaa vievä tutkimustyö. Hän pitää matkustamisesta ja hakee jatkuvasti uutta. Kirjoittaminen on lähellä sydäntä ja hän keskustelee mielellään.
Heikkoudet: Hän kiihottuu äärimmäisen helposti ja hänen mielensä saattaa vaihdella rajusti.

*Mars Kaksosissa
Kaksonen puhuu paljon ja väittelee mielellään. Hän kritisoi helposti muita.
Heikkoudet: Kaksonen nalkuttaa ja valittaa ja hänen sanansa voivat olla aggressiivisen karkeita.

*Olet vastuuntunoinen työssä ja luultavasti saatkin organisaatiossa arvostetun paikan. Et pidä yksin työskentelystä.
Perheen perustaminen ja lasten hankkiminen ei luultavasti kuulu sinulle, vaan asustelet mukavasti maaseudulla tai muuten avarasti ja hankit lemmikin tai useammankin.

*Sinulla on voimakas yhteys lapsuudessa saatuun uskonnollisuuteen ja pidät oman aatemaailmasi. Olet oikeudenmukainen ja lojaali.

*Elämässäsi saattaa olla tavallista enemmän riitoja, surua ja ahdistelua ilman sen kummempaa selitettävää syytä.


Hyvin kyllä piti moni muukin paikkaansa.


Niin,se tilanne;

Vesimiehet=6
Kalat,Vaaka, kauris =5
Kaksonen=4
Oinas=3
neitsyt,Jousimies 2
Rapu,skorppari=1
Leijona=0

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sain nyt kaivettua esille tarkan syntymäaikani ja tein tuon Astron jutun. Siellä tiedettiin jopa ammattini ja syyt siinä menestymiseen tiettyä ominaisuutta myöten, jonka vain itse tiedän. Samoin olen aina täällä minfossakin jankuttanut arvostavani vain ja ainoastaan käytännön kokemusta, ja sekin sanottiin siellä. Yli 90 prosenttia asioista piti paikkansa, siis ei mitään yleistä, vaan lapsuudesta lähtien, minkälaisessa perheessä olen kasvanut ja muuta.

Huh huijaa. Mielenkiintoista!
Nothing is quite what it seems

horrorpop
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 12:32 pm

Viesti Kirjoittaja horrorpop »

Täälläkin yksi tasapainoinen vaaka... En kyllä ikinä oo uskonu horoskooppeihin tai tähtikarttoihin. Eikös ne kaikki just tehdä silleen, et niistä voi jokainen löytää omia piirteitään. Tässä asiassa olen aina ollut hyvin skeptinen vaikka monenmoiseen hölynpölyyn muuten uskonkin...

Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mariella kirjoitti:Oinas: itsepäinen, johtajaeläin, seksihullu, empaattinen ja ihmisiä arvostava, mutta vähän saatanan vaikea jos osuu ei-sopiva kumppani arvioimaan. Olen oinas kyllä melko pitkälle, sanotaan, että oinas sillä lisällä että käytän empatiaa oman edun tai päähänpiston tavoittelemisen edelle... Tai käytän empatiaa oman edun tai päähänpiston saavuttamiseksi :D
Toi kyllä sopii hyvin minuunkin, paitsi että en ole kovin empaattinen ihminen, kai. Itsepäinen ja johtajaeläin ainakin olen, seksikin on jees :D

Ja tämä kyllä sopii todella hyvin mun päihdetottumuksiin;
Oinas
Pyyhältää baariin niin lujaa vauhtia ettei ovimies
tajua edes mikä hänen ohitseen viuhahti.
Oinas suuntaa suoraan baaritiskille, tilaa
kymmenen vodka snapsia jotka viskaa kurkkuunsa alta minuutin.
Kyytipojaksi hän kaataa kannullisen sangriaa ja muutaman oluen ja
sytyttää
savukkeen; pakko saada toimintaa aikaiseksi

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

^ MITÄH??? Nytkö se meidän ainut Vuohi onkin Oinas :D

Vastaa Viestiin