Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Eipä nää nyt mitään riippuvuuksia eli addiktioita ole mutta perinteiset kahvi ja netti.

Molempia ilmankin voisi elää mutta eipä siihen ole mitään tarvetta. :lol:
MarkusV
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: La Heinä 23, 2011 9:56 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja MarkusV »

Mulla on huulirasvariippuvuus :D Pakko olla aina huulirasva mukana ja kaikkien housujen ja shortsien taskuista löytyy huulirasva ja kotona olohuoneen pöydällä ja yöpöydällä on pakko olla aina vähintään yks huulirasva :D Mihinkään ei voi lähteä ellei oo huulirasva mukana, meen ihan paniikkiin jos mulla ei oo huulirasvaa lähettyvillä :lol:

Kahvi on tietysti toinen riippuvuus.
Kuolema kuittaa univelat.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Tuolla aiemmin kirjoitin, että nikotiiniriippuvuus on, mutta nyt on päästy siitäkin. Syyskuussa tuli kaksi vuotta siitä, kun lopetin tupakanpolton, ja nyt olen saanut lopetettua sen Nicotinell-imeskelytablettienkin käytön. Sen sijaan imeskelen nyt piparminttu- ja mentholipastilleja, joissa ei ole sokeria. Piparminttukarkit ovat yleensäkin aina olleet ne kaikkein ihanimmat karkit, suklaasta en pahemmin välitä. Mutta niitä hedelmiä pitää edelleen olla, päivääkään en pysty olemaan ilman. Varsinkin omenat, joita saatan syödä joskus jopa kilon päivässä...
Gods made heavy metal.
JiiJoo
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 6:48 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja JiiJoo »

Vaatteet, olleet aina :mrgreen: Rahattomampina aikoina pakko valttaa vaatekaupat ja erityisesti nettisivustot. Olen kuitenkin shoppaillut aikalailla varojeni mukaan. Vihaan sita, etta aina tarvitsee jotakin uutta!

Muuta ei taida olla, mutta nuorempana olin ihan koukussa televisio-ohjelmiin. Nykyisin tykkaan toki yha seurata joitakin sarjoja, mutten jarjesta elamaani niiden mukaan :)
Ja ehka myos hieman laheisriippuvuutta. En tykkaa olla koskaan yksin, tarvitsen jonkun aina vierelleni :roll:
kun kuitenkin aina on elämä laina
tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 909
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

- Treenaaminen
- Seksi

Ensimmäinen ei kovin haitallinen, jälkimmäinen erittäin hankala. Jotenkin hallinnassa, mutta karkailee.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Villasukat. Reissuun lähtiessäkin ihan kaikista tärkein mukaanotettava on pari villasukkia. Joskus on unohtunut, ja se tunne kun reissunpäällä huomaa ettei niitä ole... puistattaa, en halua enää ikinä kokea sitä. Jalat on lämpimät ja kuivat villasukissa, ja sen tunteen luksusta ei mikään voi korvata. Aaaaah!
Nothing is quite what it seems
blackrose
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Loka 31, 2012 9:28 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja blackrose »

Hmm.. Tupakka, musiikki ja hiusväri varmaan pahimmat. Tietysti löytyy sitte täysikuu (oon ihan fanaattinen). :wink:
No remorse and no regrets,
For what I've done and what I've said,
Isn't life lived, right at the edge,
And when it's not, that's when you're dead. -Sixx A.M-
Thai Tanic
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Marras 02, 2012 1:28 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Thai Tanic »

Emerdale ja MafiaWars..
Scirbe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 4:25 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Scirbe »

Huulirasva on pahempi ku tupakka. 8h koulupäivästä ei tule mitään ilmaan huulirasvaa. Oon kärttynen, hermostunut. :D
Tupakka sitte seuraavana. Voiko veteen olla riippuvainen? Jos voi niin oon sitten siihenkin. :D
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

ON
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
saasara
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 12:59 am

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja saasara »

Hei, olen saara ja olen alkoholisti.
Tupakkaa ja Pepsi maxia menee myös kiitettävästi.
Almost any school shooting could have been prevented in some way or another. -Eric Harris-
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Hei Saara! 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Vieroitan itseäni facebookista, kännykän räpellyksestä ym stressaavasta.. Ilmankos tilalle tuli taas minfoilu, pakko joku pahe olla! Täällä tosin ei aivot jumita (aina) ihan niin pahasti kuin jossain naamakirjassa roikkuessa. Pfffff, mut saa kiinni muutakin kautta jos on asiaa, eikä aina tarvitse itsekään olla kaikkea aivotonta linkittämässä...

Mmhmm ja se huulirasva. Mulla on niitä tällä hetkellä ehkä 27 kpl. Tajusin "ongelmani" kun puoliskoni oli yks päivä asetellut kaikki nätisti riviin kirjahyllyyn... Laitoin ne piiloon ja nyt on näkösällä vain muutama :mrgreen:
lcifr
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2013 3:05 pm

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja lcifr »

Kiinnostava aihe.
En voi sanoa addiktoituneeni muuhun kuin Jeesukseen ja teehen, mutta pakkotoimintoja ja -liikkeitä omistan sitäkin pidemmän liudan. Sormien naksuttelu ja repiminen, tavaroiden siirtely, sormiaakkoset... Lista on loputon.
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Onko sinulla joku riippuvuus/addiktio?

Viesti Kirjoittaja Terry »

on ,ollu jo vuodesta 92,eikä se oo viuna,välillä rimpuilen irti,mut sorrun sitten taas :( tosin oon sinkku ja jo sen ikäinen et vitun väliä :?
Vastaa Viestiin