Parhaimmat televisiosarjat?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Remington Steele
- Viestit: 200
- Liittynyt: To Huhti 19, 2007 4:43 pm
-
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5207
- Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
- Paikkakunta: On The Edge
Lost
Prison break
E.R
Selviytyjät
Pelinaiset
Bad Girls
Täydelliset naiset
Unelmien poikamies
Sopranos
Diili
Kymppiuutiset
Bones
Will & Grace
Muokattu,
lisäksi tietty
Criminal Minds
Shield
Prison break
E.R
Selviytyjät
Pelinaiset
Bad Girls
Täydelliset naiset
Unelmien poikamies
Sopranos
Diili
Kymppiuutiset
Bones
Will & Grace
Muokattu,
lisäksi tietty
Criminal Minds
Shield
Viimeksi muokannut Loka, Ti Heinä 10, 2007 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Jessica Fletcher
- Viestit: 3334
- Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
- Paikkakunta: Costa del Crime
Tässä mun lempisarjoja:
Härmäläiset:
Tankki Täyteen
Reinikainen
Kyllä isä osaa
Ulkomaalaiset:
Näkemiin vaan Muru
Profit
Villi Pohjola
Hämärän rajamailla
The Oz
Kova Laki
Hill Street Blues
NYPD Blues
C.S.I.
Huumori:
Frasier
Uudemmista:
Sopranos
Prison Break
Kunniamaininnat:
- saksalaiset poliisisarjat
- huonosti käyttäytyvät miehet
- perhe on pahin
Härmäläiset:
Tankki Täyteen
Reinikainen
Kyllä isä osaa
Ulkomaalaiset:
Näkemiin vaan Muru
Profit
Villi Pohjola
Hämärän rajamailla
The Oz
Kova Laki
Hill Street Blues
NYPD Blues
C.S.I.
Huumori:
Frasier
Uudemmista:
Sopranos
Prison Break
Kunniamaininnat:
- saksalaiset poliisisarjat
- huonosti käyttäytyvät miehet
- perhe on pahin
-
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1494
- Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
- Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country
EuroJR kirjoitti:Tässä mun lempisarjoja:
Härmäläiset:
Tankki Täyteen
Reinikainen
Kyllä isä osaa
Ulkomaalaiset:
Näkemiin vaan Muru
Huumori:
Frasier
Uudemmista:
Sopranos
Prison Break
Kunniamaininnat:
- saksalaiset poliisisarjat
- huonosti käyttäytyvät miehet
- perhe on pahin
Missas on DALLAS?
Tankki tayteen ja Reinikainen ovat hyvia osoituksia Neil Hardwickin lahjakkuudesta. Loistavia sarjoja. Sama patee Kovaan lakiin, joka realistinen, mutta samalla viihdytava.
Olisin lisannyt nuo jo aiemmin, mutta vaimon mieliksi lisasin tuon The Bill-sarjan, joka ainakin minun mielestani on pelkka poliisisaippusarja ja ei todellakaan mielisarjojani(han ei puhu Suomea, mutta pistin varmuuden vuoksi tuon Billin.)
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Uudemmista taitaa olla paras The Wire eli suomennettuna Langalla. Erittäin hyvä oli myös joitain vuosia sitten pyörinyt tanskalainen Murhakomissio.
Vanhemmista sitten Fitz ratkaisee sekä Hill Street Blues.
Ozin katselin aikanaan ensimmäisellä kierroksella. Ensimmäiset tuotantokaudet timanttisen hyviä, mutta loppua kohden taso laskee rivakasti.
Vanhemmista sitten Fitz ratkaisee sekä Hill Street Blues.
Ozin katselin aikanaan ensimmäisellä kierroksella. Ensimmäiset tuotantokaudet timanttisen hyviä, mutta loppua kohden taso laskee rivakasti.
-
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1494
- Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
- Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country
Niin no se idea siina on se, etta han on ruma ja kompelo ja yrittaa muotimaailmaan toihin, jossa kaikki on kauniita ja taydellisia.lost kirjoitti:^ Kyllä ugly Betty tulee maikkarilta(kos?). Itse en pidä sarjasta yhtään
Ainoa syy miksi han saa paikan on, etta muotilehden paatoimittaja on pannut kaikki sihteerinsa paksuiksi ja paatoimittajan isa, joka omistaa lehden haluaa palkata mahdollisimman ruman, etta paatoimittaja hoitaa hommansa.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5185
- Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm
Monta hyvää jo mainittiinkin. Tässä pari, joita seurailen (jos ehdin).
-emmerdale- en tiedä miksi tykästyin...
-Tahdon asia- älyttömän hyvää huumoria. Anoppi on paras! (mm. nahkakantinen ensipainos, karvalaukun kierrätysviikot... )
-kadonneet- hyvin tehty, mielenkiintoinen
-poliisi tv-paitsi talousrikos yms. jaksot... pitää olla murhia
-emmerdale- en tiedä miksi tykästyin...
-Tahdon asia- älyttömän hyvää huumoria. Anoppi on paras! (mm. nahkakantinen ensipainos, karvalaukun kierrätysviikot... )
-kadonneet- hyvin tehty, mielenkiintoinen
-poliisi tv-paitsi talousrikos yms. jaksot... pitää olla murhia
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
X-files
Star Trek, Babylon 5, Lexx, Maa2, Tähtiportti
Lovejoy, Frasier, Maanalainen armeija iskee jälleen
Marple, Poirot, Morse, Fitz, Midsomerin murhat
saksalaiset poliisisarjat
samat "härmäläiset" kuin EuroJR:n luettelossa + Sisko ja sen veli
Twin Peaks
Villi Pohjola
Dynastia, Dallas ja Absolutely Fabulous
Suunnitelmissa olisi katsoa Lost ja 4400 dvd:ltä...
Sopranosia jaksoin katsoa jonkun verran, mutta yleensä en nykyisin katso kuin dokumentteja ja dvd-paketin ostan vain jos olen melko varma sijoituksestani.
Star Trek, Babylon 5, Lexx, Maa2, Tähtiportti
Lovejoy, Frasier, Maanalainen armeija iskee jälleen
Marple, Poirot, Morse, Fitz, Midsomerin murhat
saksalaiset poliisisarjat
samat "härmäläiset" kuin EuroJR:n luettelossa + Sisko ja sen veli
Twin Peaks
Villi Pohjola
Dynastia, Dallas ja Absolutely Fabulous
Suunnitelmissa olisi katsoa Lost ja 4400 dvd:ltä...
Sopranosia jaksoin katsoa jonkun verran, mutta yleensä en nykyisin katso kuin dokumentteja ja dvd-paketin ostan vain jos olen melko varma sijoituksestani.
Viimeksi muokannut ABC, Ti Heinä 10, 2007 5:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tampereen tytön listassa olikin monta hyvää sarjaa, Tahdon Asia tosiaan on hyvä, katsoin jo silloin 2005, niin nyt en ole uusintoja katsonut kuin silloin tälloin. Miten tältä listalta sitten alunperin unohtikaan Poliisi-TV:n ja Kadonneet..varsinkin Kadonneet on tosi hyvä.
Pelinaiset oli kanssa minun makuuni, mutta sen taso laski todella rajusti ja lopussa oli jo aika ajoin puuduttavan tylsä.
Seitsemän oli mielenkiintoinen, sehän tuli alkuvuodesta 2001 ja on sen jälkeen uusittu ainakin kerran, en nyt muista, että minä vuonna.
Ruotsalainen Lupauksien maa oli hyvä, se tuli Suomen televisiosta syksyllä 2000. Tosin se on alunperin elokuva, mutta näytettiin tuolloin minisarjana Suomen TV:ssä.
Pelinaiset oli kanssa minun makuuni, mutta sen taso laski todella rajusti ja lopussa oli jo aika ajoin puuduttavan tylsä.
Seitsemän oli mielenkiintoinen, sehän tuli alkuvuodesta 2001 ja on sen jälkeen uusittu ainakin kerran, en nyt muista, että minä vuonna.
Ruotsalainen Lupauksien maa oli hyvä, se tuli Suomen televisiosta syksyllä 2000. Tosin se on alunperin elokuva, mutta näytettiin tuolloin minisarjana Suomen TV:ssä.
Listataanpa muutama entinen ja nykyinen suosikki:
Kaikki Star trekit
Keskiyön kutsu
Hill street blues
China beach
Villi pohjola
Twin peaks
Rooman sheriffi
X-files
Columbo
Sherlock Holmes (Jeremy Brett oli loistava)
Poirot
Neiti Marple (Joan Hickson näyttelijänä, Geraldine McEwan:sta en niin välitä)
Kylmä rinki
Rooma
Kaikki Star trekit
Keskiyön kutsu
Hill street blues
China beach
Villi pohjola
Twin peaks
Rooman sheriffi
X-files
Columbo
Sherlock Holmes (Jeremy Brett oli loistava)
Poirot
Neiti Marple (Joan Hickson näyttelijänä, Geraldine McEwan:sta en niin välitä)
Kylmä rinki
Rooma