päivän toive

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Näyttää kuin vaalea kissa yrittäisi antaa sydänhierontaa ja pitää verenkierron toiminnassa tuolla mustavalkoisella kissalla. Ilme on tosi surullinen :(

Päivän toive: Että ihmiset olisivat toisiaan kohtaan oikeasti ja ihan yksityisesti auttavaisia, ilman että jokaisesta pikku teosta toitotetaan facebookissa kaikille. Että facebook-fanittaminen jäisi vähemmälle, koska sillä ei ole oikeasti mitään tekemistä ihmisten todellisten sympatioiden ja auttamisenhalun kanssa. (Olen seurannut sivusta myötähäpeää tuntien esim.tuon iäkkään sotaveteraanin saamaa fanitusryöppyä. Iljettävää.)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Aivan täydellistä asiaa.Minua ei esimerkiksi pätkääkään kiinnosta,pitäisikö antaa peukkuja jollekin "nyt olen niin rakastunut","yllätysraskaus yllätti","Kimin vaimo säteilee","avaudun synnytysmasennuksestani"jne.Äitini synnytti viisi yli kolmekiloista lasta,eikä kertaakaan ollut masentunut.Teki koko ajan kahta tai kolmea eri työtä.Hänellä ei ollut aikaa keskittyä toisarvoisuuksiin.Iloitsen kannanotostasi!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

annaanna

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vaikka elämä on pirun hauskaa näinkin ja hämmentäviä tilanteita täynnä, niin toivoisin vähän ennen kuolemaani oppivani harkitsemaan puheitani. Ihan vaan, jotta sitten lähdön hetkellä tietäisin, et onko se käytännössä ollenkaan mahdollista edes.

Ruben Auer-Vaara
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: To Huhti 23, 2020 6:04 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Ruben Auer-Vaara »

Toivottavasti tästä koronapandemiasta päästään pian eroon.

Vastaa Viestiin