päivän toive

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

päivän toive

Viesti Kirjoittaja esmes- »

päivässä saa esittää vain yhden toiveen, voi olla pieni tai suuri :)

mä toivoisin et voisin joskus istua faijan kanssa ja oikeesti jutella oikeista asioista. istutaan kyl iltaa ja otetaan viiniä ja puhutaan politiikasta ja päivänpolttavista asioista, tärkeistäkin, mut on asioita joista ei vaan kykene juttelemaan yli 50-vuotaan kokoikänsä samassa pienessä kylässä asuneen duunarin kanssa. ois hienoja juttuja mistä haluisin puhua, asioita joista oon jopa ylpee, mut tiedän et se tuomitsis eikä koskaan ymmärtäis. haluaisin että se ymmärtäis, näkis asioita niinku mä oon nähny. mut se on suoraan ilmaissu et se ei halua tietää, se pelkää koska ei ymmärrä.
ni toivoisin että voisin sille joskus kertoa suoraan mitä ajattelen asioista ja mitä oon nähny ja mihin lopputulokseen tullu ilman että tarvitsisi pelätä isän reaktiota. mutsi tajuaa, sen kans oon jutellukin, mut isäntyttönä toivoisin jotenkin sen hyväksyntää mun elämäntavoille.

edit: ny ku luin ton ni se kuulostaa siltä et oisin lesbo tms. mut siitä ei oo kyse, elän vaan sellasta pikkasen boheemia elämää ja omaan pari tiukkaa mielipidettä :D
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Toivoisin läheisilleni ja toki kaikille muillekin kaikkea hyvää... Näin vähän ympäripyöreästi.

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja apollo »

Toivoisin että ystäviin voisi luottaa.
Mutta oikeasti toivon tietenkin maailman rauhaa, lasten oikeinkohtelua ja nälänhädän poistamista. Pientä taspuolisuutta vain ympäri maailmaa. Rikkaat voisi edes vähän jeesata köyhiä.

Lisäksi toivon itsekkäästi tältä lauantailta, että minulla ja ystävilläni olisi hauskaa kun lähdetään yhdessä illalla syömään ja juhlimaan.

Ja vielä kaiken lisäksi kehtaan toivoa, että kaikilla palstalaisilla olisi kiva päivä. Seksiä ei saa unohtaa! 8)

Tämän päivän toive oli tässä, huomenna lisää :lol:

Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja vivy »

Toivon, että ihmiset harkitsisivat tarkkaan, ennenkö hankkivat mitään lemmikkieläimiä. Ja, että oltaisiin varautuneita siihen, että eläin mahdollisesti kastroitaisiin ei-toivottujen jälkeläisten estämiseksi. Ja myös, että jos niistä pitää luopua, eikä uutta kotia viitsitä etsiä tai löydetä, vietäisiin sinne piikille.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja esmes- »

toivoisin ettei ihmiset olisi niin arvaamattomia.
mikä tahansa muu elukka toimii jonkin logiikan ja ennalta-arvattuuden mukaan, niillä on joku motiivi aina tekemisilleen. ihmisillä näin ei tunnu aina olevan, niiltä voi odottaa mitä vaan.
..siinä mielessä kuulostaakin hassulta, ku puhutaan eläinten inhimillistämisestä tai ihmisten eläimellisyydestä. kuka se pahin peto loppujenlopuksi olikaan? :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Ei mitään mistään laittomista aineista johtuvia viekkareita niinku tyyliin ikinä, wöldpiis foor ever ja repullinen mitaleja.

over and out, juoppo kuittaa
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

vivy kirjoitti:Toivon, että ihmiset harkitsisivat tarkkaan, ennenkö hankkivat mitään lemmikkieläimiä. Ja, että oltaisiin varautuneita siihen, että eläin mahdollisesti kastroitaisiin ei-toivottujen jälkeläisten estämiseksi. Ja myös, että jos niistä pitää luopua, eikä uutta kotia viitsitä etsiä tai löydetä, vietäisiin sinne piikille.

Komppaan.

Lisäksi toivon, että Finnair ja muut asiaanliittyvät tahot ymmärtäisivät olla menemättä lakkoon tässä kuukauden sisällä, kun pitäisi reissuun päästä. Ja kotiinkin hyvin mielellään.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla

Kober
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ke Helmi 17, 2010 11:23 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Kober »

Kumpa edes joskus toiveet kävisi toteen...

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Toivon, että maailma olisi rauhallisempi paikka, vähemmän sotia, sairauksia ja nälänhätää, pliis.
Gods made heavy metal.

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mä en noita kliseitä toivo, maailma rullaa tavallaan joka tapauksessa.
Toiveissa olisi 20 astetta lisää lämpöä ja pirusti valoisuutta lisää.
Ja se toivehan toteutuu ennen pitkään.
Piilohomot on in.

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Toivon juuri tänään, että poika tulisi ehjänä kotiin Norjan pohjoisrannalta. On pimeä ja huono ajoilma. En varmaan nuku silmääkään ennenkuin ovi käy.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja aga »

Mä toivoisin naiseni takaisin ja että voitaisiin elää hyvää elämää yhdessä kuten silloin joskus, olimme yhtä. Elämässäni ei ole koskaan ollut mitään niin kaunista.

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja Bias »

Maailmanrauhan ja muun universaalin hyvän lisäksi toivon, että tämä päänsärky vähitellen lakkaisi. Lisäksi toivon itselleni kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Kiitos.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

päivän,ehkä pidemmänkin ajan voisi ottaa immeiset tästä esimerkkiä.Pysähtyä ja laittaa asiat ns.tärkeysjärjestykseen.. https://www.youtube.com/results?search_ ... THIS+VIDEO+ yhet tälle
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: päivän toive

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

jokohan menis suunnilleen sinneppäin :? https://www.youtube.com/watch?v=IGe2FPYUD30
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Vastaa Viestiin