Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Miten luonnistuisi minfolaisilta kolmen sanan tarina? Eli jokainen lisää kolme (tasan kolme) sanaa tarinaan. Let the games begin!

---

Huomasin että kaikki...
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat,
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa
Bell
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Ke Syys 23, 2009 12:52 pm
Paikkakunta: Damnpere

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Bell »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen vaikka
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen vaikka käteni olivat yhä...
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yhä yltä päältä veressä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yhä yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yhä yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Huomasin että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yhä yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni, jotta muut eivät
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja härkä »

Huomasin , että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat , koska olin vahingossa laulanut ääneen , vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni , jotta muut eivät huomioisi Opelia joka ,
Pesänlikaaja
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 10:16 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Pesänlikaaja »

Huomasin , että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat , koska olin vahingossa laulanut ääneen , vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni , jotta muut eivät huomioisi Opelia joka , oli pöllitty parkkihallista
-Rasvaa se-
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Huomasin, että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni, jotta muut eivät huomioisi Opelia, joka oli pöllitty parkkihallista.
Päätin ottaa riskin...

Sorry, folks, aamuäreänä oli ihan pakko korjata pilkkuvirheetkin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Huomasin, että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni, jotta muut eivät huomioisi Opelia, joka oli pöllitty parkkihallista.

Päätin ottaa riskin ja kerroin yleisölle,
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Huomasin, että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni, jotta muut eivät huomioisi Opelia, joka oli pöllitty parkkihallista.

Päätin ottaa riskin ja kerroin yleisölle, että kirjoittelen Minfoon
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Huomasin, että kaikki ihmiset ympärilläni vaikenivat, koska olin vahingossa laulanut ääneen, vaikka käteni olivat yltä päältä veressä. Lavastusta miettiessäni päätin pitää turpani kiinni, jotta muut eivät huomioisi Opelia, joka oli pöllitty parkkihallista.

Päätin ottaa riskin ja kerroin yleisölle, että kirjoittelen Minfoon tekaistulla nimellä, jolloin
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vastaa Viestiin