Onko sinulla lapsia?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko lapsia?

Kyllä
67
43%
Ei
90
57%
 
Ääniä yhteensä: 157

Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kyllä, yksi karvainen koiralapsi <3
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Eee oo ja ei tällä menolla tuukkaan...
karvasia lapsia kyllä löytyy ussempi kpl
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

lost kirjoitti:Ei, eikä tule olemaankaan ennen kuin täytän 30 :D
No minulla tuli juuri 40 täyteen, mutta ei ole vielä lapsia.
Olen sen tyylinen ihminen että en ole koskaan lapsista oikein välittänyt :roll:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Yökiitäjä kirjoitti:
lost kirjoitti:Ei, eikä tule olemaankaan ennen kuin täytän 30 :D
No minulla tuli juuri 40 täyteen, mutta ei ole vielä lapsia.
Olen sen tyylinen ihminen että en ole koskaan lapsista oikein välittänyt :roll:
Eli et halua veresi ja lihasi jatkuvan.Et halua, etta geenisi jatkavat oman elamasi paattymisen jalkeen. Eiko se ole aika epaluonnotonta, jos ajattelee miten luonto toimii? :roll:
---------
Allekirjoitus.
Alice Oz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 139
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:54 pm

Viesti Kirjoittaja Alice Oz »

Kaks ihann tytärtä :)
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.

Juice Leskinen
paksupoika
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Kesä 24, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja paksupoika »

Itse tekemiä on poika ja kaksi tyttöä, vaimo on tehnyt lisäksi toisen ukon kanssa mulle poikapuolen.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

:?:
Viimeksi muokannut Primavera, To Loka 25, 2007 12:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Spider kirjoitti:Ei, ikävä kyllä. Tuntuu olevan melekosen pitkä tilausaika...
Sama vika.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Ollako vai eikö olla sano entinen poika...

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

groot kirjoitti:Eli et halua veresi ja lihasi jatkuvan.Et halua, etta geenisi jatkavat oman elamasi paattymisen jalkeen. Eiko se ole aika epaluonnotonta, jos ajattelee miten luonto toimii? :roll:
Sori mutta ihan tuo ei riitä perusteeksi. Olethan sinäkin jo oman sukusi "jatko" ja vaikket lapsia tekisikään, jatkuvat sinunkin geenisi esim. veljissäsi ja heidän lapsissaan. Mihin sitten raja? Tuo 50/60 ? Entäs adoptointi? Entäs ns. geenihyppy? Mutaatiot?

Sitä paitsi mikä on luonnotonta ja mikä ei? Lisääntyminen vaikuttaisi olevan ns. "luonnollista". Onko sitten lajien kuoleminen sukupuuttoon luonnotonta? Eikös se ole juuri luonnollista, että heikommat lajit kuolevat ja vahvemmat säilyvät? Itse asiassa siitä miten asiat ovat, ei voi vetää arvopäätelmiä (Humen Giljotiini).

Kokonaan toinen asia on se, että vaistomme käskevät meitä lisääntymään. Ja onhan lapset syy elää. Monelle se ainoa asia joka jaksaa kannatella väsynyttä kulkijaa. Muuten olisivat antaneet periksi.

paksupoika kirjoitti:Itse tekemiä on poika ja kaksi tyttöä, vaimo on tehnyt lisäksi toisen ukon kanssa mulle poikapuolen.
Kai tuo oli jo tehty ennen kimppaan menoanne? :shock:
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

groot kirjoitti:
Yökiitäjä kirjoitti:
lost kirjoitti:Ei, eikä tule olemaankaan ennen kuin täytän 30 :D
No minulla tuli juuri 40 täyteen, mutta ei ole vielä lapsia.
Olen sen tyylinen ihminen että en ole koskaan lapsista oikein välittänyt :roll:
Eli et halua veresi ja lihasi jatkuvan.Et halua, etta geenisi jatkavat oman elamasi paattymisen jalkeen. Eiko se ole aika epaluonnotonta, jos ajattelee miten luonto toimii? :roll:
Mielestäni aika asiaton kommentti. Nykyään ihminen kun on aika paljon muutakin, kuin luonnollisten viettien summa. Yökiiräjä on varmasti asiaa itse miettinyt, ja jos hän on tullut siihen tulokseen, etteivät lapset sovi hänelle, niin mikäpäs siinä. Hän on varmasti paras ihminen tässä maailmassa sanomaan, sopiiko hänelle lapset vai ei. Sitä paitsi, minä nostan hattua rohkeasta valinnasta. Sanon vielä, että maailma olisi varmasti parempi paikka, jos jokainen lapsi olisi toivottu, eikä esim. yhteisön painostuksesta maailmaan tuotu.

Sitä paitsi, olet unohtanut erään asian. Ihminen eroaa muista eläimistä ja luonnosta siinä, että ihmisellä on oma tahto ja vapaus sitä toteuttaa. Käsittääkseni ihminen on myös ainoa, joka osaa ajatella abstraktisti ja pitkälle tulevaisuuteen, ja uskoisin, että konditionaalissa ajattelu on myös aika ainutlaatuista. Kehtaisin väittää, että kun ihmisellä on kerran valinnanvara myös tämän asian suhteen, ei se vähemmistön valinta ole sen luonnottomampi, vaikka normeista poikkeaakin. Anna kun arvaan, sinusta homotkin ovat luonnottomia?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Se oli outoa huumorintajuani.Mauton vitsi siis. Siten siis pyydan nain julkisesti anteeksi mikali pahoitin mielesi Yökiitäjä.

Viesti, josta pyydam anteeksi on seuraava:

Yökiitäjä kirjoitti:
No minulla tuli juuri 40 täyteen, mutta ei ole vielä lapsia.
Olen sen tyylinen ihminen että en ole koskaan lapsista oikein välittänyt

EDIT: En huomannut tuota kysymystasi homoudesta. joten vastataan.

Asioita voi yleensa katsoa monelta kantilta.

Jos ajattelee miten luonto toimii kallistun juuri ja juuri sille puolelle, etta se saattaa hyvinkin olla luonnotonta.

Jos katson asiaa omalta kannaltani eli ilmaisen omista lahdtokohdista ja yksilon kannalta, hyvaksyn homouden, silla seksuaalisuus on jokaisen oma asia

Itse olen kuitenkin hetero, mutta minulla on muutamia homoystavia. Ihan jees ihmisia.

Hyvaksyn homo- ja lesboavioliitot, mutta en hyvksy heille adoptio-oikeutta.
---------
Allekirjoitus.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ei ole vaikka kovasti sellaista toivottaisiin...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

[quote="groot]
Eli et halua veresi ja lihasi jatkuvan.Et halua, etta geenisi jatkavat oman elamasi paattymisen jalkeen. Eiko se ole aika epaluonnotonta, jos ajattelee miten luonto toimii? :roll:[/quote]

ei mun mielestä kaikkien tarvitse lasta haluta, tunnen ihmisiä joilla ei pienintäkään mielenkiintoa lapsia kohtaan eikä sitä vähääkään parisuhteessa elämiseen. tämän päivän maailmassa ei mielestäni tarvitse geenien jatkumista ajatella, on nimittäin paljon muitakin niitä jatkamaa, jos itse ei halua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Minullapa on kaksi tytärtä. Toinen täytti juuri 18-v, toinen 16 v. :wink:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Taikaviitta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 10:15 pm
Paikkakunta: JKLMLK

Viesti Kirjoittaja Taikaviitta »

Joo, kyllähän se on jokaisen oma asia "hankkiiko" (tai ainakin yrittääkö hankkia) lapsia vai ei.
Itselläni on kolme lasta (10, 7 ja 4 v) ja voin omalta kohdaltani sanoa että kyllähän siinä työmaata riittää. Ainaista hälinää ja melskettä mutta siihenkin on kyllä tottunut => välillä kun tulee niitä päiviä/iltoja milloin katras on muualla niin se hiljaisuus ja rauhallisuus tuntuu oudolta.
Molempia olotiloja eläneenä ja kokeneena ainakin itselleni tuntuu tämä värikäs ja elämää täynnä oleva nykyhetki sopivan paremmin.
Voin kuitenkin hyvin uskoa että monille se sivusta seuraavana voi näyttää semmoiselta toiminnalta joka omalta osaltaan vahvistaa heidän lapsettomuuttaan.
Ikää minulla on 35v.
Vastaa Viestiin