Lyle Stevik

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
ummikko
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Touko 04, 2007 5:50 pm

Mä olen kanssa miettinyt, että mikä näissä kiehtoo

Viesti Kirjoittaja ummikko »

Mutta nämä kaikki ovat sellaisia tarinoita että ne jäävät vaivaamaan ja Lylestä (ollaan jo näin tuttavallisissa väleissä) olen nähnyt jo untakin.

"Tarjoan kaikille kierroksen vaikkapa bar Montussa Tampereella, jos esim. tämä tapaus selviää ja jos selvittäjä on foorumilainen niin jallut päälle ."


Älä yllytä! Mulla on virkatyökin ja perhe hoidettavana :D
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Tuo Lyle on vainajakuvissaankin ihan könsikäs. Missään ei sitten kai ole jäljiltään edes yhtä särkynyttä sydäntä, joka omistaja tunnistaisi miehen
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Lyle...

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Kataja kirjoitti: Joskus olen tuon doenetworkin kahlannut läpi ja kyllähän sieltä monen moista löytyy. Vaikka olin yksin niin siltikin tuli itsekseen mietittyä että mikähän lapsena meni pieleen kun pitää satoja kuolleiden naamoja kahlata ihan huvikseen (ei tarpeeksi transformersseja?).
Kuule ihan sama täälläkin!!... Mikään ei tunnu olevan niin mielenkiintoista kun kahlata läpi noita USA:n kadonneita/löytyneitä/murhattujen naamoja... :lol:

Minä olen kanssa jäänyt koukkuun tähän *Lylen* tapaukseen... Kerran olin juuri tuolla Doe-netissä kahlaamassa tunnistamattomien kuvia läpi ja kun Lylen kuva osui kohdalle se vaan pysäytti...Siinä oli jotain joka ns. kutsui lähemmäksi... Sen jälkeen kun googletin nimen olin todella yllättynyt että se on saanut näin paljon huomiota...Suomessakin...
Niin komea mies...

Ihmettelen suuresti tätä että jos hän on perheelleen jonkun viestin lähettänyt niin mksi...MIKSI perhe ei ole tullut vainajaa tunnistamaan ja hakemaan kotiin... Jos olisi ollut kyse omasta pojasta joka lähettää tuollaisen ilmoituksen...en olisi levännyt ennen kun olisin löytänyt... *huokaus*

Ei Lyle varmaan ennen hirttäytymistään voinut kuvitellakaan että hän voisi teollaan aiheuttaa näin paljon keskustelua... Mahtaako ihmetellä tuolla jossain... :roll:

Jännä juttu...aina kun joku tapaus koskettaa näin paljon sitä tulee haikea olo ja ajattelee että *voi kumpa olisi tuntenut tuon henkilön*... :(
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Avatar
Maruna
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 11:31 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Blues

Viesti Kirjoittaja Maruna »

Kirjoitit: "Mä lain ihan koukkuun tuohon tapaukseen. Kävin tuolla websleuths.com:ssa lukemassa asiaan vihkiytyneiden keskustelua. Ottipa siihen osaa jo eläkkeelle jäänyt setä, kun tutki tuota tapausta."

Vastaan: Lyle Stevik saattaa otta farmasian opiskelija
Jonathan Davis Depatie. Websleuths.com`in "Cold case man´in" mukaan "Lyle Stevikin" ja Jonathan Davis Depatie´n hammaskartoille tehdään vertailu.Tämä tieto on peräisin ajankohdalta 15.4.2009 - muistaakseni, jokatapauksessa huhtikuun loppupuoliskolta 2009. Ohessa Linkit Jonathan Davis Depatie´n katoamis-ilmoituksiin:

http://latino.myspace.com/jondepatie

http://www.charleyproject.org/cases/d/d ... athan.html

Komea mies tuo Jon Depatie, ei voi muuta sanoa, ja muistuttaa valitettavasti "Lyle Stevikin":stä otettuja post mortem-kuvia, joista en eettisistä syistä laita linkkiä tänne.
Jokainen halukas voi itse etsiä ko. kuvat netistä !
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut T-mies.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Blues

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Halukas voi katsoa myös ne kuolinkuvat ensimmäisestä viestistä. ;)

Kuitenkin, vertailin tuota Lylen kuvaa tähän Jonathaniin ja ensin, vaikkakin samannäköisyys on olemassa, olin väittämässä kyseessä olevan eri henkilö. Kuitenkin, kun tarkemmin katselee, niin ehkä kyseessä voisi olla sama ihminen, mikäli Lyle-versioiselta on esimerkiksi nenä murtunut jossain vaiheessa (muoto ei täsmää Jonathanin nenän kanssa).

Jonathanin tunnistettaviin piirteisiin näkyy kuuluvan luomi vasemman kulmakarvan päällä (kaksikin, itseasiassa). Lylen kuolinkuvaa katselemalla on vaikea sanoa, onko se luomi/luomet siellä vai ei, sillä juuri kyseisessä kohdassa on hieman varjoa tai vastaavaa. Mutta jos oikein tuijottamalla alkaa tuijottamaan, niin kyllä se toinen luomi siellä saattaisi olla. Jonathanin vasemman silmän vieressä on myös luomi, tätä ei Lyleltä löydy.

Jonathanin tiedoissa kerrotaan hänen olevan 5'10, mikä on 70 tuumaa. Lyle on 72-75. Paino on vähemmän kuin Jonathanilla, 140 paunaa, Jonathanilla painoa kerrotaan olevan 160. Tietenkin laihtumisen mahdollisuus on aina olemassa, joskin kahdeksan kiloa vajaassa kuukaudessa kuulostaa hieman epäuskottavalta.

Jonathanin kasvojen muoto on hieman erilainen leukaperistä kuin Lylen. Jonathanin leukaperät ovat leveämmällä, kun taas Lylen kuvassa ne eivät korostu ihan niin paljoa. Lisäksi tälläinen pieni hauska huomio, joka tietenkin saattaa johtua vain huolimattomuudesta tai itsensä huolitteluun kyllästymisestä, mutta Lylen kulmakarvat kasvavat yhteen, toisin kuin Jonathanilla. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Turri
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 2:10 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Turri »

Minusta ei näytä samalta henkilöltä. Lylen kasvot ovat selvästi kapeammat ja muutenkin vääristyneemmät.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Blues

Viesti Kirjoittaja Damien »

VoDKa kirjoitti: Jonathanin tiedoissa kerrotaan hänen olevan 5'10, mikä on 70 tuumaa. Lyle on 72-75. Paino on vähemmän kuin Jonathanilla, 140 paunaa, Jonathanilla painoa kerrotaan olevan 160. Tietenkin laihtumisen mahdollisuus on aina olemassa, joskin kahdeksan kiloa vajaassa kuukaudessa kuulostaa hieman epäuskottavalta.
Doenetistä:
"He may have been dying, or suffered from depression, as he lost a lot of weight, although nothing was found at the autopsy."
Eli ilmeisesti oli laihtunut paljon juuri.
Mitenhän tuo on päätelty?Paljon "ylimääräistä" nahkaa?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Blues »

Monessakin lähteessä on mainittu tuo "laihtuminen", mistään en ole kuitenkaan löytänyt faktaa siitä, että miksi näin on sanottu.
Tietty, jos maalaisjärjellä ajattelee, niin nopeasta lihomisesta tulee ns.raskausarpia ja nopeasta laihtumisesta nahka ei pysy mukana, joten jäljelle jää "löysyyttä".

Linkkien mukaan en usko kyseessä olevan saman ihmisen. Valitettavasti.
Lyle, kuten myös oma Oriveden vainajamme, on niitä joiden soisin ratkeavan.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Ladybird
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 03, 2008 5:05 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Katsoitteko kaikki kuvat Jonathanista? Kun katsoin sen ensimmäisen, ajattelin että eipä kyllä ole sama henkilö, mutta kun katsoin ne muutkin kuvat läpi, niin varsinkin yhdessä kuvassa (missä Jonathan on siskonsa ja lapsen kanssa) yhdennäköisyys on niin huomattava, että melkeinpä alan kallistua sille kannalle, että sama mies on.

Yksi yhdistävä tekijä on että molemmilla miehillä vasen silmä on oikeaa silmää pienempi.
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Anile »

Jos Lyle Stewik oli amish? Nehän ei varmaan seuraa tv:tä, nettiä tai lehtiä.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ladybird
Katsoin kaikki kuvat, enkä kyllä, ikäväkseni, löydä yhtäläisyyksiä noista.

Noh, olisihan Lyle voinut olla amissikin, mutta vaatetus, ja ulkonäkö ei ehkä ihan vastaa. Jos ei sitten äkkiseltään karannut ja alkanut normaaliksi.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Anile »

Minusta Lyle ja Jon näyttävät kyllä aika samoilta mutta odotellaan hammaskarttoja.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Blues kirjoitti: Noh, olisihan Lyle voinut olla amissikin, mutta vaatetus, ja ulkonäkö ei ehkä ihan vastaa. Jos ei sitten äkkiseltään karannut ja alkanut normaaliksi.
Amishin täytettyä 16 hän voi kokeilla elämää yhteisön ulkopuolella. Parin vuoden kuluttua häneltä odotetaan päätöstä, haluaako hän kuulua vielä amish-yhteisöön vai elää omillaan.Jos hän päättää lähteä, jotkut amish-yhteisöt eivät enää pidä yhteyttä häneen.
Tuohan saattaisi selittää jotain.Toki varmasti elämänsä aikana jotain sosiaalisia
suhteita on joutunut luomaan..
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kataja
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:58 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Kas kas tämäkin ketju on saanut kevään myötä uutta eloa, hyvä niin. Kuvista nyt ei ainakaan suoraa tunnistusta saa aikaan, mutta kiinnostavaa samankaltaisuutta on kyllä havaittavissa. Onneksi on nuo hammaskartat, että saadaan varma vastaus.

Mielenkiintoista on myös se, että Jonathan katosi Montanasta ja Lyle Stevik jätti osoitteen, joka johti motelliin Idahossa. Idaho on juuri Montanan ja Washingtonin osavaltioiden välissä, joten mikäli Lyle olisi lähtenyt bussilla Montanasta olisi Idaho luonnollinen välipysäkki matkalla Washingtonin osavaltioon, kuten oheinen kartta osoittaa: http://crckids.org/imgs/usa_state_map.gif

Sinällään oiva osoitus jälleen siitä kuinka vaikeaa tiedonkulku vielä nykyäänkin jenkeissä on, sillä olisi kuvitellut Lylen ja Jonathanin tietoja vertaillun jo paljon aikaisemmin kun sekä katoamisaika että -paikka ovat näin lähekkäin. Voisi olettaa, että paljon löytyy potentiaalisia Lyleja vielä kauempaakin, joita ei ole edes verrattu, kuten myös omaisia, jotka eivät edes ole tästä tapauksesta kuulleet.

Kartalta katseltuna pieni kiertoreitti tuo Idahon pysähdys olisi, mutta täysin mahdollinen, jos määränpää on tarkentunut vasta matkan edetessä.
Evil...eye...will fall
Avatar
Maruna
Sabrina Duncan
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 11:31 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Blues

Viesti Kirjoittaja Maruna »

Jonathanin tiedoissa kerrotaan hänen olevan 5'10, mikä on 70 tuumaa. Lyle on 72-75. Paino on vähemmän kuin Jonathanilla, 140 paunaa, Jonathanilla painoa kerrotaan olevan 160. Tietenkin laihtumisen mahdollisuus on aina olemassa, joskin kahdeksan kiloa vajaassa kuukaudessa kuulostaa hieman epäuskottavalta.

Jonathanin kasvojen muoto on hieman erilainen leukaperistä kuin Lylen. Jonathanin leukaperät ovat leveämmällä, kun taas Lylen kuvassa ne eivät korostu ihan niin paljoa. Lisäksi tälläinen pieni hauska huomio, joka tietenkin saattaa johtua vain huolimattomuudesta tai itsensä huolitteluun kyllästymisestä, mutta Lylen kulmakarvat kasvavat yhteen, toisin kuin Jonathanilla.


Vastaus: Lyle Stevikin ruumiinavauksen yhteydessä mitattu pituus oli 6´2. Kuitenkin jutun entinen poliisitutkija toteaa useaan kertaan "websleuth.com"-osoitteen keskustelussa, että jopa omaiset ilmoittavat kadonneen pituuden ja painon usein väärin. Arvelut "Lylen" voimakkaasta laihtumisesta, joka myös kaventaa leukaperiä, eivät johdu "nahan roikkumisesta" - kuten tällä palstalla on spekuloitu. "Websleuth.com`ssa todetaan yksiselitteisesti, että miehen farkut olivat hänelle aivan liian suuret, ja että vyöhön oli ilmestynyt useita uusia reityksiä viime aikoina.
En esiinny nimimerkillä "Marja" tai muilla M-kirjaimen sisältävillä nimimerkeillä. Toisin kuin minuna netissä esiintymään, pyrkivä, jo vuosia vainonnut ja mustamaalannut T-mies.
Vastaa Viestiin