Lyle Stevik

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Vau, olipa hienoa kerrontaa. Kiitos Pinkki. :)

Mikä noista korvista teki niin merkillisen eli mitä tarkoittaa se, että korvissa ei ole nipukoita ? :o
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

^ Kiitos, kiitos... :)

Täytyy sanoa että olen itsekin vähän hämilläni tästä. Olen aivan varma että olen joskus aikoinaan nähnyt kuvan "Lylen" korvista jossa on verrattu tätä korva-asiaa tarkemmin, mutta löysin tällaisen kuva joka edes vähän hahmottaa asiaa...

Kuva

Eli kuvassa A on "nipukka", kun taas kuvassa B korvannipukkaa ei ole...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Ahaa, kiitti. Tämä selvensi jo paljon. :)

Tämä on kyllä yksi mielenkiintoisempia tapauksia ikinä.
kid

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja kid »

Isälläni on jotakuinkin tuollaiset B-kuvan malliset korvat, eli nipukattomat. Ei ole mielestäni mitenkään kummalliset? :mrgreen: Vaivaa kyllä tämä asia...
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Onko kukaan Lylen tapauksesta kiinnostunut lukenut kirjaa, josta Lylen oletetaan nimensä ottaneen? Vihje henkilöllisyydestä voisi löytyä kirjan avulla...
Älä oleta
Ladybird
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 03, 2008 5:05 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Ladybird »

Juuri äsken mietin, että pitäis etsiä kirjaa kirjastosta ja lukaista läpi vähän sillä silmällä, että löytyiskö sieltä jotain ratkaisevaa. Täytyykin heti käydä oman kirjastoni tietokannasta katsomassa löytyykö kirjaa vai täytyykö etsiä muualta.
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Mua kanssa kiinnostaa todella paljon tuo kirja... Heti kun saan sen luettua mikä on työn alla niin hankin tuon käsiini...
Kirjassahan tuo nimi on muuten Lyle Stevick.
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Voip olla jonkun latinohuumeringin jäsen. Siksi kukaan ei kaipaile.Ulkonäkö viittais latinoon.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Carina »

pekkaeric kirjoitti:Voip olla jonkun latinohuumeringin jäsen. Siksi kukaan ei kaipaile.Ulkonäkö viittais latinoon.
Uskoisin, että huumeidenkäyttö olisi näkynyt ruumiinavauksessa. Mitään viitteitä liialliseen alkoholin käyttöön, huumeisiin tai edes tupakointiin ei kuitenkaan tullut esille.
En kyllä voi käsittää, että edes kukaan ystävistä ei olisi miestä kaivannut.
Joko joku on lukenut tuon kirjan?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Jaakos
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 12:10 am

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

Luin tuolta websleuths.comista usean sivun verran, kunnes homma alkoi toistamaan itseään. Syynä tietysti se, että asiassa ei (kai) ole selvinnyt kuka Stevik lopulta on. Silti aivan mahtavaa lukea rikostutkijan tarkkoja ja loogisia kommentteja tapauksesta. Musta Lyle voisi olla myös jostain Itä-Euroopasta, vaikka tuo intiaanisukuisuus tuntuu todennäköisimmältä. Kovin vähän hän halusi itsestään kertoa kaiken kaikkiaan.
manalainen74

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja manalainen74 »

Sorry jos täällä on aihetta jo sivuttu (en jaksa lukea tälläerää koko ketjua läpi), mutta itselleni jotenkin vaikuttaisi mahdolliselta vaihtoehdolta se, että Lyle on ollut jonkun sulkeutuneen uskotokunnan/lahkon jäsen. Useinhan noita tapauksia näyttää ilmenevän joissa hlö eroaa ko. uskontokunnasta ja yhteisö hylkää hänet sen jälkeen täysin,eikä hallua kuullakaan hänestä enää koskaan. Ja jos kyseessä on hyvinkin eristynyt yhteisö joka ei käytä nykyajan viestintävälineitä ja elelee täysin itsekseen kukaan ei edes osaa vainajaa kaivata.
Jaakos
Harjunpää
Viestit: 293
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 12:10 am

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Jaakos »

Mitä sanotte tästä: Patrick Jason Beavers? Mielestäni jotain samaa, varsinkin jos ajattelee laihtuneen jonkin ajan kuluessa. Umpilisäkkeen arpi löytyisi, silmien väri, pituus suunnilleen sama, Idahosta (Stevikin kirjoittama osoite), tykännyt kirjojen lukemisesta (pseydonyymi Lyle Stevik) jne. Toisaalta mainitaan polttaneen sikareita ja juoneen viskiä, joka ei taas sopisi Lylelle.

http://www.doenetwork.org/cases/1819dmid.html
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Jaakos kirjoitti:Mitä sanotte tästä: Patrick Jason Beavers? Mielestäni jotain samaa, varsinkin jos ajattelee laihtuneen jonkin ajan kuluessa. Umpilisäkkeen arpi löytyisi, silmien väri, pituus suunnilleen sama, Idahosta (Stevikin kirjoittama osoite), tykännyt kirjojen lukemisesta (pseydonyymi Lyle Stevik) jne. Toisaalta mainitaan polttaneen sikareita ja juoneen viskiä, joka ei taas sopisi Lylelle.

http://www.doenetwork.org/cases/1819dmid.html
Nenä on erimuotoinen ja Stevikin kulmakarvat näyttävät hoidetummilta. Beaversin leuka ei myöskään näytä yhtä vahvalta kuin Stevikin.

Eli itse en kyllä uskoisi samaksi ihmiseksi, mutta en olekaan asiantuntija :wink:

Aiemmin mainittu huumeiden/alkoholin käyttö ei näytä sopivan Stevikin "habitukseen". Pitkän linjan narkkarit eivät yleensä ole kummoisessakaan fyysisessä (saati sitten henkisessä) kunnossa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Carina »

Jotain samaahan noissa miehissä kieltämättä on, minun silmääni nenäkin näyttää lähes samanlaiselta, mutta leuka on kyllä "Lylellä" jykevämpi. Tietysti laihduttaminen toisi kyllä myös kasvojen piirteet paremmin esille...mutta,mutta :roll:
Harmi kun Patricin korvannipukoista ei saa selvää, äkkiseltään voisi katsoa, ettei niitä ole :shock:

Minä en käsitä, että miksi "Lyle" halusi salata menneisyytensä ja henkilöllisyytensä? Jos hänen omaisensa kuolivat siinä WTC- tornien tuhoutumisen yhteydessä, kuten on arvuuteltu, niin miksi hän ei kertonut omaa nimeään? Mitä hän halusi salata ja miksi?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kuka on oikeasti Lyle Stevik?

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Carina kirjoitti:Jotain samaahan noissa miehissä kieltämättä on, minun silmääni nenäkin näyttää lähes samanlaiselta, (...)
Beaversin nenä on pystympi, sieraimet näkyvät edestä. Stevikin nenänpää painuu enemmän alas.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vastaa Viestiin