Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

mmaj12 kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 12:25 pm
Hurjimus kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 11:55 am Tällä hetkellä on selvä.
Poliisi alkoi epäillä, ennen Juhan löytymistä.
Jos hänet olisi löydetty aiemmin, mitään syytä ei olisi tähän ollut
Ei ei... Mitäs tässä nyt on selevinny? Se, ettei pystytä todistamaan että joku päästi käsijarrun ellei tekijä sitä tunnusta. Jos tarkoitus oli vain kaveria säikäyttää mutta auto karkasikin syvemmälle kuin oli tarkoitus niin eikös se silloin ole selevä vahinko. Vahingossarullaus.
On, meitä moneksi :lol: :lol: :lol:
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Tämän päivän mullikassa vähän spekuloitiin Laitisen alkoholinkäytöllä ja sillä, ettei tiedä oliko hän ollut päihtynyt ajaessaan autoa. Onko paikka sellainen, että voisi suistua tieltä vai pitääkö välttämättä ajaa tahallaan järveen.

Itse olen jokseenkin vakuuttunut näillä esitiedoilla, että tähän ei oikeastikaan liity rikosta. Joissakin tapauksissa on oikeastikin ihan mahdotonta päätellä liittyykö tapaukseen rikosta vai ei: Jonna Jokiranta, Viljo Kukkonen, Mika Kantola, Pauliina Virtanen ja Ulla Mielonen esimerkiksi. Aina se silloin menee tietenkin niinpäin, että lähdetään siitä ettei tapaukseen välttämättä liity rikosta. Yhdestä tapauksesta olen kyllä kuullut sellaista huhua, että on jätetty julkisuuteen kertomatta yksityiskohta, jonka itse kertomalla ja tunnustamisella saada vielä tuomion. Ilman sitä tietoa ja tunnustusta ei mitään mahdollisuutta saada häkkiä.
Kanttuvei kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 11:02 am Jestas miten turhauttava lausunto poliisilta. Vaikka tietenkin ymmärrän etteivät voi avata enempää jos kyseessä itsemurha niin tämä jättää vaan ilmoille niin monta kysymystä.
Miten varmuudella voidaan sanoa että ei henkirikosta? Heillä kuitenkin aikoinaan oli syy epäillä sitä. Voisiko autosta olla löytynyt jotain mikä tukee itsemurhaa tai onnettomuutta? Voidaanko vain sen perusteella että ei pystytä rikosta todistamaan ilmoittaa julkisesti että sitä ei ole tapahtunut?


Voin itse uskoa tapauksesta mitä vaan mutta herättää vaan paljon kysymyksiä.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Selaamalla taaksepäinhän tuo paikka selviää. Olisi se vaan helvetinmoinen sattuma, että konnat pukkaisivat samaan paikkaan, mihin veljekset olivat arvioineen Juhan itsensä ajaneen...
Kyllä teillä muutamilla on käsittämätön mielikuvitus, tai sitten olette vain muuten erikoisia.
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

Hurjimus kirjoitti: Pe Maalis 04, 2022 1:35 pm Selaamalla taaksepäinhän tuo paikka selviää. Olisi se vaan helvetinmoinen sattuma, että konnat pukkaisivat samaan paikkaan, mihin veljekset olivat arvioineen Juhan itsensä ajaneen...
Kyllä teillä muutamilla on käsittämätön mielikuvitus, tai sitten olette vain muuten erikoisia.
Kyllä erikoisiakin ollaan ja meillä muutamilla on myös paikallistuntemusta.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Mmaj 12 kirjoittaa. Mitäs tässä nyt on selevinny? Se, ettei pystytä todistamaan että joku päästi käsijarrun ellei tekijä sitä tunnusta. Jos tarkoitus oli vain kaveria säikäyttää mutta auto karkasikin syvemmälle kuin oli tarkoitus niin eikös se silloin ole selevä vahinko. Vahingossarullaus.
[/quote]

Ehkäpä autossa on sattunut olemaan vaihde päällä löydettäessä 😁😁
Tuo 12 nimimerkissä täytynee tarkoittaa ikä vuosia, ei tuollaisia kirjoituksia muuten voi ymmärtää.
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

No nythän sinä alat olla perimmäisten kysymysten äärellä. Tämä olisi todella tärkeä tieto oliko vaihde päällä. Mitäs siitä voisi päätellä, kerroppa meille herjimus.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Jos et tuollaista tajua, et tajua paljon muutakaan, joten eipä kannata.
Ota itse selvää 😁
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

Voi sentään ettei voi tyhmempää valistaa ja onhan täällä muitakin lukijoita joita kiinnostaisi. No kerroppa edes oma näkemyksesi tapahtumien kulusta. Mitä sitten kun taksi vei Jussin kuivaamolle? Missä se kuivaamo on, missäs työpaikka entä asunto? :shock:
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

No, muut lukijat kyllä ymmärtävät vaihteen merkityksen. Jos sattuu tuntemaan maisemat, eipä niillä tiedoilla poliisin tiedoitusta kumota.
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

Epäilemättä muut ymmärtävät mutta ymmärrätkö ite.
Kyselit tuolla aikasemmin keskustelijoita tulemaan esiin. Näköjään halusit vain kovasti vittuilla jollekin. Toivottavasti tuli nyt hyvä mieli. :twisted:
Electricboogie
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 11:49 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Electricboogie »

Ei nyt oikein aukea miksi tästä jotkut väkisin leipoo henkirikosta?

Juha sanoi, että ei jaksa enää kauaa, oli salasuhdetta, alkoholismia jne. Vähemmästäkin on oma henki riistetty.
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

Sitä itse ihmettelen miksi kukaan tappaisi itsensä noin hirvittävällä tavalla. Tiedän muutamia tapauksia joista vain yksi jätti kengät ja rannekellon rannalle ja käveli järveen. Olisi mahdollisesti tullut poiskin mutta ei osannut uida.
Muut on hirttäytyneet, ampuneet, käyttäneet lääkkeitä tai dynamiittia. Kaksi on hypänny sillalta jäälle ja asfaltille. Noilla keinoilla henki lähtee hetkessä eikä jää aikaa tulla katumapäälle eikä tarvi kitua.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Sadannen kerran vielä, Juha: Jos minä katoan, minua ei löydetä. Samoin kuin aiemmin mainittu nainen toimi.
mmaj12
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Marras 02, 2021 6:53 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja mmaj12 »

Minäkin olen päästänyt samaiset sanat suustani pienessä pöhnässä. Tyhjää uhottelua ei todista mittään. Ja löytyihän se viimein.
Oliskin sanonu että "minä jos tapan ihteni niin minua ei löyvetä" niin silloin uskoisin että itsarin teki.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

No, ei se tyhjää uhottelua ollut. Ilman näitä ihme veljeksiä löytymättä olisi jäänyt. Miksi ihmeessä on noin vaikea myöntää ilmiselvää tapahtunutta itsetuhoa ?
Oliko läheinen henkilö ja tällöin tekee kipeää. ?
Vastaa Viestiin