Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Secret
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: To Elo 18, 2011 9:53 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Secret »

Hei,

Sorry että palaan näin vanhaan tapaukseen.. Tuli vaan tuossa tapaus vastaan ja aloin muistelemaan mitä siitä tekoaikaan (ja yhä edelleen) ajattelen..

Itselleni kiinnostavin kohta Karoliinan viime hetkiin liittyvät ihmisiin joiden kanssa hän oli viimeiseksi tekemisissä. Jos oikein ymmärsin, ne ovat todistetusti kolme poikaa kotibileissä. Ja heihin liittyen: En voi käsittää mikä motiivi oli valehdella että yksi pojista lähti saattamaan Karoliinaa!! Tuo on minusta todella iso ja erittäin huolestuttava yksityiskohta! :shock:

Onko 100% varmuutta siitä että Karoliina poistui itse(!) bileistä skootterilla? Onko hänestä varmaa näköhavaintoa? Aikoinaan minua ihmetytti sekä kypärän sijainti skootterin kahvassa.. Jotenkin kuulostaa samalta paikalta mihin se on jäänyt kuin bileisiin on saavuttu?!? Onko mahdollista että joku muu toi skootterin löytöpaikalle?

Jos poliisi pystyy sanomaan 100% varmasti että Karoliina ajoi itse skootterinsa pihaan (aidan läpi) niin se on eri asia.. Mutta tässä tapauksessa ihmettelen miten ihmeessä ruumiskoirat eivät saaneet vainua skootterilta "hukkumispaikkaan"?!?

Pahoittelut jos näitäkin epäilyjä on ollut aikaisemmin ilmoilla, ampukaa ihmeessä alas jos olen missannut jotain.. :D
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

Katsoin vasta joku aika sitten podcastin aiheesta ja nosti mieleen tapauksen ja ajatukset mitä oli silloin tuoreeltaan. Jotenkin tuntui silloin jo et ajoiko yksin vai ajoiko joku toinen hänen ollessa kyydissä..toisaalta aitaan törmätessä on voinut tulla osumaa ja ja verisiä kasvoja päättänyt huuhtoa vedessä ja laittaa kypärän paikoilleen tapansa mukaan..
Vastaa Viestiin