Oriveden vainaja 2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

nurich kirjoitti:Hei sori,mä jotenkin ajattelin että niistä lipuista saa kielen vaihdettua... Hupsista!

No siis, kun siellä on kuitenkin aika paljon kuvia kaikista niiden järkkäämistä kissanristiäisistä, ja kun jotkut meistä on Metsätytön originaalikuvia nähnyt... että Härkä, sinne selaamaan pliis!
Nurich suuri kiitos linkistä!

Pieni Ot JD:n avaamaan ketjuun lautamiehissä. Pikkumaisuuden huippu jatkaa jo loppusuorallaan olevaa keskustelua/väittelyä. Ei ole olemassa oikeaa ja väärää tässä asiassa. Niinkuin niin moni muukin on tässä ketjussa viisaasti todennut, härkä ei ole rikkonut lakia ja saga on taas toisaalta oikeassa laista ja sen olemassaolosta,

Voitaisko palata aiheeseen, eikä lietsoa typerää, lapsellista riitaa. :roll:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kiitos paljon, Nurich!! Miltäs hän teidän (vainajan kuvat nähneiden) mielestä näyttää? Koitin etsiä hänestä, siis keskimmäisestä naisesta, elonmerkkejä ja myöhempiä vaiheita, mutten osaa saksaa.

http://www.dfg-braunschweig.de/index.htm
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

John Doe kirjoitti:Nii ja entäs sitte?? Käyttäkää järkeä näitten linkkienne kans!! 8)
Äläs nyt taas pillastu siellä... kun noita "ryhmänjohtajia" katsoo, niin eikös niistä yhden etunimi olekin Pirkko. Mitähän luulet, mahtaisikohan häntä voida lähestyä ihan selvällä suomenkielellä? Kysymys kuuluu vaan, että kuka meistä sen tekee, ettei nyt ihan tukita rouvan sähköpostia uteluillamme...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Juliet Jones kirjoitti:Kiitos paljon, Nurich!! Miltäs hän teidän (vainajan kuvat nähneiden) mielestä näyttää? Koitin etsiä hänestä, siis keskimmäisestä naisesta, elonmerkkejä ja myöhempiä vaiheita, mutten osaa saksaa.

http://www.dfg-braunschweig.de/index.htm


Jaahas.. ei anna kopioida kuvaa. Hetkinen..
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kuva
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kiitti, rosamarine! .. että hävettää..
Saga
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 2:49 pm

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Saga »

rosamarine kirjoitti:Kuva
Ellen pahasti erehdy, niin tuo keskimmäinen nainen eli Maren Abelmann näkyy "Europafest in Gifhorn 03-05-2009" -kuvagallerian kuvassa 7:

http://www.dfg-braunschweig.de/galerie_ ... ndow.php?6

Oli siis elossa vielä ainakin toukokuussa 2009.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Voi ollakin noin, Saga. Ilmeet on niin erilaiset noissa kahdessa kuvassa, että paha sanoa. Nyt annoit porukalle askarreltavaa, Nurich :lol:
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^^Olit nopeempi Saga. Mä kattelen just kuvia, kun porukka on ollu vierailulla Valkeakoskella 2006...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Facebookista löytyy Maren Abelmann, jolla on suomalaisia kavereita. Hän on myös liittynyt ryhmään joka lupaa FarmVillen pelaajille toisen kanalan. Niitä ei ollut saatavilla 2007, joten eiköhän tämä rouva ole elossa :)
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Ja mä luulen ettei meidän OV ollut kovin sosiaalinen tapaus, joten silläkin mietin että tuskin tuo nainen on kyseessä.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Carina »

Alice Cullen kirjoitti:Ja mä luulen ettei meidän OV ollut kovin sosiaalinen tapaus, joten silläkin mietin että tuskin tuo nainen on kyseessä.
Tämä on varmaan ihan totta!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Marenista taisi sittemmin tulla Söhl, ainakin sillä nimellä löytyy myöhemmiltä ajoilta samannäköiset kasvot.. ei siis Maren.
nurich
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: To Loka 30, 2008 4:03 pm

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja nurich »

John Doe kirjoitti:Nii ja entäs sitte?? Käyttäkää järkeä näitten linkkienne kans!! 8)
Rauhoitu hyvä ihminen. Täällähän on monesti sitä pohdittu että miksi joku, jolla ei olisi minkäänlaisia yhteyksiä Suomeen, valitsisi viimeiseksi retkikohteekseen jonkun middle-of-nowhere:n kuten Orivesi. Minusta ainakin on kiintoisaa että nimenomaan Braunschweigissa on tuollainen aktiivihko Saksa-Suomi-seura, monessa suuremmassakin kaupungissa se suomalaisten ja Suomesta kiinnostuneiden into suomalaisharrastamiseen on paljon laimeampaa, suomalaismäärän kohtalaisesta suuruudesta huolimatta. Tässä kohtaa uskallan sanoa että tiedän mistä puhun! Ja uteliaisuuttaanhaan tässä mukana on varmaan muutkin kuin minä.

Minusta passaa muuten kuvioon että ihminen, jolla ei ole liiemmälti perhettä, (kuten Metsätyttö) saattaisi olla sosiaalisesti aktiivinen jossain harrastusryhmässä
Vastaa Viestiin