Oriveden vainaja 2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Tarkoittanet Skoone sitä, että Hiv-positiivisuuden paljastuminen tai peräti AIDS:iin asti eteneminen olisi saanut mielen järkkymään, ja naisen päättäneen päivänsä sen johdosta. Siinä tapauksessa kyse olisi tosiaan ulkomailla eläneestä, koska Suomessa asunut HIV-positiivinen olisi ollut rekisteröity, ja tutkimukset suunnattu sen mukaan. Positiivisuushan olisi paljastunut ruumiinavauksessa tai tarkemmin sanottuna niissä kokeissa, jotka paljativat myrkynkin.

Eli eipä vaikuta kauhean todennäköiseltä tuo HIV-linja, vaikka teoriassahan kaikki on mahdollista.
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Aika kaukaa haetulta tuo AIDS teoria minustakin kuulostaa. En kyllä usko, että ne kovin rutiininomaisesti testaavat HIV vasta-aineita kuolleina löytyneiltä. Mutta kyllä jos olisi AIDSiksi asti edennyt tai muu vakava tauti se olisi kyllä avauksessa selvinnyt ja vaikka sitä ei suoraan sanottaisi niin siihen suuntaan kyllä jotenkin vihjaistaisiin -luulisin.
Ja mitä tuohon 166cm/52kg tulee niin ei tuo vielä mikään erikoisen laiha ole, hoikka kylläkin.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

OT, mutta amalgaamia käytetää tänäkin päivänä. Oikeastaan taas innokkaammin, kuin välillä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Tää on kyllä ihme juttu :shock:
Ja kun poliisikaan ei turhia kailota. Siihen lienee syynsä ja asiasta kerrotaan joskus ja joko totuus on tarua ihmeellisempää tahi sitten kaikelle löytyy ihan yksinkertainen selitys. Tosin, itsekään en usko tuohon jälkimmäiseen ehdotukseeni, sen verran kumma juttu :roll:

Tää hiv/aids -teoria jostain syystä nyt ei vaan tunnu järkevältä ollenkaan :?

Ja tuo pituus/paino.. Omaan pituuteen ja painoon verrattaen ihan tavallinen. Itse paljon pidempänä ja muutaman kilon enemmän painaneena (silloin joskus... :lol: )
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Minä kun luulin että kuolinsyy on jo selvitetty mutta ei sitten vissiin olekaan :shock:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Tiina kirjoitti:Minä kun luulin että kuolinsyy on jo selvitetty mutta ei sitten vissiin olekaan :shock:
Tahi sitten on saatu selville, muttei vain ole kerrottu.. :roll: Ei kuolinsyytutkimuksiin kauaa mene.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Käsitin Aamulehden liitteessä olleesta jutusta, että syy on selvinnyt, mutta sitä ei kerrota.
Mutta tuo linkki, jossa kerrotaan huoltoasemalta löytyneestä kassista, ON ERITTÄIN MIELENKIINTOINEN ja laittaa miettimään hurjia kuvitelmia mahdollisesti tähän tapaukseen liittyen. 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nii joo..viimesessä lauseessa vaan sanotaan tos aamulehen jutussa että kuolinsyytä ei ole saatu selville..mut ehkäpä toimittaja toteaa niinku lehden puolesta etteivät tiiä :roll:
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Käsitin Aamulehden liitteessä olleesta jutusta, että syy on selvinnyt, mutta sitä ei kerrota.
Mutta tuo linkki, jossa kerrotaan huoltoasemalta löytyneestä kassista, ON ERITTÄIN MIELENKIINTOINEN ja laittaa miettimään hurjia kuvitelmia mahdollisesti tähän tapaukseen liittyen. 8)
Niin, kyllä sen palkan olisi joku toinenkin nostaa.Kumma työpaikka, pitikö oikein hakea palkka itse. Eli miten suomalainen poliisi tietää, että hänelle puhuttiin totta?

Minä kylläkin uskon, että tuo löytynyt kassi on löydetyn naisen omaisuutta.
Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

Ei se niin ihmeellistäole ettei kuolinsyytä ole saatu selville. Mun isänikään kuolisyytä ei pystytty selvittämään, vaikka jutussa ei nyt mitään sen ihmeellisempää ollut. Jotkut kuolemaan johtaneet seikat eivät vaan jätä jälkiä kehoon. Tällainen syy on esimerkiksi satunnainen rytmihäiriö joka voi tappaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Juu, ja Suomessahan samoilla paikkakunnilla samoihin aikoihin katoaa Eri henkilöiltä, jotka kuitenkin on molemmat ulkomaalaisia sekä kassit jotka sis. ulkolaista tavaraa. Ja juu juu, tämä toinenkaan ulkolainen ei kassia hae huostasta vaikka se sisältää Suomessa elinehtoiset tavarat kuten henkilökortin ja henkilökohtaiset roippeet. Kyllä kyllä, uskotaan.. Missä dna testit? Kassista sen salettiin saa, kuten varmasti henkilökortista sormenjäljet. Eipä suomen järjestelmällä ole varaa näitä palveluja käytellä. :lol:
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

Mother_North kirjoitti:Hey toveri mä oon 30 ja löytyy amalgaamia vieläkin ,vaikka osa on vaihdettu muovisiin paikkoihin... :)
No minulle laitettiin muutama vuosi sitten vielä uusia amalgaamipaikkoja, kun pyysin. Ne kun ovat purupinnoilla niin paljon kestävämmät, pitkäikäisemmät ja muutenkin mukavammat kuin muovit.

Tänä vuonna kun kävin, niin amalgaamipaikkoja ei sielläkään enää saanut :(
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Minun mielestäni painossa ei ole mitään kummaksuttavaa. Itse olen suurin piirtein samaa luokkaa ja syön aivan normaalisti jne. :lol:
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Yökiitäjä:
Nostalgiset tunnelmat ennen kaikkea!
Jos hyvä tuuri käy niin, ehkä löydät jonkun eläkkeellä olevan hammaslääkärin jolla on vanha kunnon nyöripora sylkykuppeineen ja amalgaaminsekoituslaitteet. :lol:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Vastaa Viestiin