Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Menninkäinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Heinä 25, 2015 11:15 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015i

Viesti Kirjoittaja Menninkäinen »

Kyllikki S kirjoitti:
Menninkäinen kirjoitti: Nela on Lindexin ja nepalilaisen välissä, tosta logosta en osaa sanoo. Clips?

muoks. Clips se on http://www.clips.fi/
Kakkosessa näyttäisi olevan lähinnä vaateliikkeitä, mutta onko ne yksikään auki ennen yhdeksää.
Tuo kulmakonditoria näyttää olevan auki kahdeksasta. Jos haki patongit sieltä?
Kaupat ei oo, Kulmakonditoria kyllä
On voinutkin hakea herkkuja siitä. Silloin mä ehkä unohtaisin sen että on Clasulle ollut menossa, ehkä tullut kävellen, hakenut tarvikkeita ja käynyt hakee konditoriasta jotain vähän parempaa ja päättänyt lähteä junalla takaisin kotiin. (konditoriasta kävelisi silloin clasulle ja siit alas ja junaan, silloin "suunta" olisi oikea)
Tää mun spekulointi kyl junnaa paikallaa ny. Huoh. Mun on niin vaikee kyl uskoo siihen köyden ostoon (eli itsemurhaan :( ) Vaikka eihän muutkaan nyt sen parempia vaihtoehtoja olekkaan.
Viimeksi muokannut Menninkäinen, Ke Syys 16, 2015 7:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
realhunter
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Heinä 24, 2009 5:48 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja realhunter »

ProBonoPublicum kirjoitti::
Ei kai toi Nuuksio kulkematon paikka Suomessa ole. Samanlaista maastoa pitkin Suomea löytyy.
liibaalaabaa
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: To Elo 04, 2011 10:09 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

Jos mä olisin tappamassa itseäni, en mä nyt herranjumala ostoskeskuksessa kulkis köysi kädessä :lol: valoja päälle ny :lol: :lol:
niin maan perusteellisesti
shercule
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:57 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja shercule »

ProBonoPublicum kirjoitti:Nuuksiossa on sattunut ennenkin. Viimeksi toukokuussa uutisoitiin vainajan löytyneen Nuuksion vaikeakulkuiselta alueelta http://www.hs.fi/kaupunki/a1430537193378 Ensiepäilynä oli, että uhri olisi pudonnut. En muista julkaistiinko lopullista kuolinsyytä missään.
Hieman off-topic, mutta mielenkiintoinen yhteensattuma tuo tapaus minkä mainitsit - juuri eilen kuuntelin paria podcastia amerikkalaisen David Paulidesin Missing 411 kirjoista (jotka siis kertovat kummallisista katoamisista/kuolemista kansallispuistoissa Pohjois-Amerikassa). Yksi aika yleinen toistuva teema on vainajien löytyminen kummallisista paikoista koko kropan luut murskana ikään kuin he olisivat pudonneet korkealta. Menee vähän paranormaalien ja ufojuttujen puolelle, mutta aika creepya, että Suomestakin ja vielä viime aikoina löytyy juuri identtinen tapaus, josta poliisi on uutisoinnin perusteella hyvin vaitonainen. :shock:
Menninkäinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Heinä 25, 2015 11:15 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Menninkäinen »

liibaalaabaa kirjoitti:Jos mä olisin tappamassa itseäni, en mä nyt herranjumala ostoskeskuksessa kulkis köysi kädessä :lol: valoja päälle ny :lol: :lol:
No en mäkään tähän usko :lol: Toi mun sanominen "köyden osto" oli lähinnä sellanen heitto. Viittasin sillä itsemurhaan ja siihen mahdollisesti tarvittaviin "tarvikkeisiin". Ja yleisesti sen itsemurhan suunnitteluun.
waxl
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2012 5:45 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja waxl »

Ettei ois pteekin takia menny myrtsissä on 8-22 auki
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

liibaalaabaa kirjoitti:Jos mä olisin tappamassa itseäni, en mä nyt herranjumala ostoskeskuksessa kulkis köysi kädessä :lol: valoja päälle ny :lol: :lol:
Enkä myöskään menisi Solvallaan päiviäni päättämään kun ympärillä hyörii kaikenmaailman urkkahullua suunnistamassa ja melomassa ja kiipeilemässä!
http://www.folkhalsan.fi/fi/utbildning-fi/Solvalla/

Menisin sinne ainoastaan tapaamaan uutta ihanaa miestä jonka olen tavannut jollain liikunnallisella kurssilla tms.
Ja ne patongit olisi fölissä, tietenkin.
Viimeksi muokannut Kyllikki S, Ke Syys 16, 2015 7:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Jane T »

realhunter kirjoitti:
ProBonoPublicum kirjoitti::
Ei kai toi Nuuksio kulkematon paikka Suomessa ole. Samanlaista maastoa pitkin Suomea löytyy.
No ei, mutta tässä tapauksessa puhutaan nyt Nuuksiosta.

(Onhan Nela tietenkin voinut joutua onnettomuuteen vaikka Peräseinäjoella tai Kuusamossa tai missä lie pitkin Suomea,niin että mitä sitä nyt sitten tässä turhaan enää jostain Nuuksiosta tarvitsee enempää selvitellä, millaista siellä on ; ) )
liibaalaabaa
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: To Elo 04, 2011 10:09 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

Menninkäinen kirjoitti:
liibaalaabaa kirjoitti:Jos mä olisin tappamassa itseäni, en mä nyt herranjumala ostoskeskuksessa kulkis köysi kädessä :lol: valoja päälle ny :lol: :lol:
No en mäkään tähän usko :lol: Toi mun sanominen "köyden osto" oli lähinnä sellanen heitto. Viittasin sillä itsemurhaan ja siihen mahdollisesti tarvittaviin "tarvikkeisiin". Ja yleisesti sen itsemurhan suunnitteluun.
Joo mut moni täällä nyt on juuttunut tuohon köyteen 8)

Veikkaan että oisko käynyt apteekissa, aatellut napata kahvilasta mikä auki, jotain aamupalavermeitä, sit ajatellut mennä poteen migreeniä kotiin ja matkalla sattunut jotain. Toivon todellakin että tyttö löytyy vielä hengissä :(
niin maan perusteellisesti
Lokki Holmes
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2014 1:31 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Lokki Holmes »

Kosminski kirjoitti:Nyt on Nelan esimieskin päässyt ääneen. Hän kiistää aviomiehen puheet stressistä. Ketäs tässä pitäisi uskoa? Ja uusi tieto on myös se, että Nela on tosiaan ilmoittanut tekstiviestissään, ettei pysty tekemään koko päivänä töitä. Aiemmin on ollut puhetta vain, että menee lääkäriin. Mistä johtuen jotkut ovat spekuloineet, että saattoi olla aikeissa mennä töihin myöhemmin.

Uutinen linkin takana:

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... en/5313788
Linkki ilmoittaa, ettei sivua löydy. Oliskohan videota tai juttua jossakin muualla? Ja mistähän syystä juttu on otettu pois? Vai näkyykö tuo muilla normaalisti? (Asun maassa, jossa nettiä saatetaan rajoittaa, niin voi tosiaan olla, etten siitä syystä saa auki. Yleensä kyllä suomalaismedioiden sivuille on päässyt ihan normaalisti.)
Ei sovi peiliä syyttää, jos naama on ruma.
venäläinen sananlasku
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

sine qua non kirjoitti:Kannatan edelleen hanskoja:
hanskat.png
Ainakaan kyseessä ei ole leipä, viinipullo tai kukkapuska. 8)
Kun katsoo, hanskat ne ovat. Alimmaisessa näkyy sormikkaiden "sormet" selkeesti, minun mielestäni ainakin.
PhryneF
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 5:46 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja PhryneF »

Eiköhän tämän ole moni jo huomannutkin, mutta mikäli Facebookin päiväyksiin on luottamista, Nelan Facebook-profiilia on päivitetty hiljattain. Ainakin taustakuvakansiossa lukee, että sitä on päivitetty viimeksi maanantaina. Tai sitten jollain muullakin on tunnukset Nelan profiiliin.
ProBonoPublicum
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 8:40 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja ProBonoPublicum »

Lokki Holmes kirjoitti:Erikoisia "sattumia" tässä keississä:

1. Pari hiljattain vihitty.
2. Pari käynyt juuri Venäjällä miehen perheen luona.
3. Vaimo juuri vaihtamassa sukunimeään miehen sukunimeksi. (Onko se jotenkin vaikea prosessi Tsekeissä?)
4. Vaimolla päänsärky ja jää pois töistä.
5. Miehellä samana päivänä etäpäivä.
6. Illaksi sovittu kavereita kylään.

Lisäksi vielä se, että miehellä paljon vaimosta Facebookissa, vaimolla ei julkisesti mitään.
1. Miksi tämä on outo sattuma, missä mielessä? Suomessa menee vuosittain naimisiin n. 55 000 ihmistä.

2. Mies on venäläinen, häät pidettiin Tsekeissä. Pääsikö miehen vanhemmat matkustamaan häihin? Pääsivät tai eivät, niin Miksi tämä on erikoinen sattuma, että käyvät vanhempien/appivanhempien luona?

3. Ei, mutta Suomessa on kun vihkiminen ei tapahdu Suomessa ja kyseessä on väeestörekisteriimme merkitystä ei-suomalaisesta henkilöstä. Kun pari on vihitty ulkomailla, avioliitto täytyy ensin todentaa tapahtuneeksi, se vaatii jonkin verran byrokratiaa ja hyvän tovin aikaakin ennen kun tieto välittyy Suomessa maistraattiin > nimimuutoksen voi vahvistaa tai vastaavasti mikäli nimenmuutos haetaan Tsekeissä, siirto Suomeen tietona on vieläkin hitaampaa. Mitenkään erikoista taas ei ole se, että slaavitaustaa omaavan parin naispuolinen jäsen käyttää välittömästi naimanimeään.

4. Jos hänellä ei ole ollut päänsärkyä, eikä aikomustakaan jäädä pois päänsäryn vuoksi pois töistä, tämä on erikoista, mutta siten tuskin sattuma ellei sitten sattumia ole enemmänkin. Toki mahdollista.

5. Missä mielessä tämä on erikoinen sattuma? Etäpäivä oli joko suunniteltu tai ei. Yleensä ne ovat suunniteltuja, tuossa työssä tuskin harvinaisiakaan. Sattuma on jokin yllättävä asia.

6. Ei tämäkään ole sattuma, eikä yllättävä. Joskus kadonnut ja ystäväpariskunta olivat sopineet, että vieraat tulevat tiettynä päivänä kylään. Se että Nela on kadonnut juuri tuona päivänä voi olla sattuma vain jos hänelle on tapahtunut jotain sellaista, mikä esti häntä osallistumasta sovittuun tapahtumaan.

Ei näistäkään saa mitään punaista lankaa tapahtumaan.

Ja jos asetelma olisi toisinpäin, että tuoreella rouvalla on julkisesti paljon ihqua häistä facessa, mutta miehellä ei, kukaan ei ihmettelisi. Nyt kun nainen ei ole levittänyt koko elämänsä kirjoa JULKISEEN jakoon, tämä on ihmetyttävä asia.

No, okei, se on hämmästyttävää naisen kohdalla (vitsi, vitsi), mutta todellakin, ihan kaikki eivät ihan kaikkea ihan kaikille jaa näkyville. Taitaa nykyaikana olla enemmänkin yleistä kuin poikkeusta, ettei kaikkea jaeta julkisesti ellei kyseessä ole teini.
Menninkäinen
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Heinä 25, 2015 11:15 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Menninkäinen »

liibaalaabaa kirjoitti:
Joo mut moni täällä nyt on juuttunut tuohon köyteen 8)

Veikkaan että oisko käynyt apteekissa, aatellut napata kahvilasta mikä auki, jotain aamupalavermeitä, sit ajatellut mennä poteen migreeniä kotiin ja matkalla sattunut jotain. Toivon todellakin että tyttö löytyy vielä hengissä :(
Tää vois olla ihan mahdollista et apteekin takia mennyt myyrmanniin, ottanut jotain pientä mukaan, ehkä jopa sitä iltaa varten. Ja Konditorian jälkeen päättänyt mennä junalla takaisin kotiin. Sit todella on tapahtunut "jotain".
Olisi kyllä aika kumma et "aamuruuhkassa" joutuisi jonkun murhaamaksi tai nappaamaksi, ennemmin kuvitelisin että olisi vielä sinne kotiinkin päässyt. Koska sit tulee se yksityiskohta että puhelin on paikannettu sinne nuuksion lähettyville. Ei varmaan ole ihan sattumaa koska viel ovat ahkeria olleet sielä päin käymään.
Aluksi mietin olisiko puhelin jäänyt sinne nuuksioon aiemmalta reissulta, mutta sekin kumoutui siinä että eikös ne viestit olleet kuitenkin lähetetty juurikin Nelan puhelimesta?
muoks. Ja jos olisi ollut tarkoitus paeta johonkin jonkun kanssa, esimerkiksi ulkomaille, niin puhelin tuskin oltais paikannettu noille maille?
Viimeksi muokannut Menninkäinen, Ke Syys 16, 2015 8:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
liibaalaabaa
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: To Elo 04, 2011 10:09 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

Tuohon faceen vielä sen verran että mulla on ainakin meidän pöytäkoneessa tallessa mun ja miehen salasanat faceen ja moneen muuhun paikkaan. Mun fb:ssa ei salaisuuksia ole, jos tahtoo urkkia niin siitä vaan. En tosin usko että miestäni kiinnostaa stalkata faceani, kuten myöskään en itse stalkkaa hänen faceaan. Eli jos on tallennettu salasana koneelle niin ihan hyvin mies saattaa siellä käydä poistelemassa/piilottelemassa asioita.
Viimeksi muokannut liibaalaabaa, Ke Syys 16, 2015 8:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niin maan perusteellisesti
Vastaa Viestiin