Eeva Eskelinen, Seinäjoki 16.1.2016

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Lääkekaapille pääsy riippuu ihan työpaikasta. Olen ollut paikassa, jossa kaappi ei ollut edes lukittu. Sitten taas työpaikkoja, jossa avaimen kanssa ollaan todella tarkkoja.
atakhi
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2015 11:42 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja atakhi »

Täällä on moneen kertaan ehdoteltu että jos se Eeva olisi työpaikalle mennyt, mutta mä en jaksa uskoa että kukaan olisi siinä hirveässä lumikaaoksessa lähtenyt kävelemään kännipäissään jonnekin Törnävälle kun ihan vieressä on 24/7 auki oleva Cafe Mondeo ja lähempänä työpaikkaa (toki eri suunnassa) myös 24/7 avoinna oleva ABC.
Totuus ei löydy kaurapuurosta.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

atakhi kirjoitti:Täällä on moneen kertaan ehdoteltu että jos se Eeva olisi työpaikalle mennyt, mutta mä en jaksa uskoa että kukaan olisi siinä hirveässä lumikaaoksessa lähtenyt kävelemään kännipäissään jonnekin Törnävälle kun ihan vieressä on 24/7 auki oleva Cafe Mondeo ja lähempänä työpaikkaa (toki eri suunnassa) myös 24/7 avoinna oleva ABC.



Tätä ketjua alusta asti seuranneena, tulee mieleen että Eeva ei tosiaankaan hankkiutunut minnekkään Apsille vaan mun oletuksien mukaan lopputulema on (A) päissään sammunut kovalla pakkasella hankeen, (B) joku herrasmies (anteeksi vaan, ehkä matu) on tarjonnut kylmissään olevalle naiselle kyydin kotiin..ja sinne ei ole koskaan sitten päässyt. (C) tai sitten epätodenäköisin vaihtoehto on että on tosiaankin baarissa jo saanut ilmeisesti jonkun angstin ja päättänyt sitten päättää päivänsä.

Ihan oikeasti, nyt näitä naisten katoamisia, raiskauksia ja lasten uimahallissa kopelointia on ollut vähän liikaa sen jälkeen, kun matut tulivat maahan :shock: .

En ole mikään rasisti, mutta nyt vähän liian monta juttua on sattunut pienen ajan sisään.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja lech »

Madeline_Poel kirjoitti:
atakhi kirjoitti:Täällä on moneen kertaan ehdoteltu että jos se Eeva olisi työpaikalle mennyt, mutta mä en jaksa uskoa että kukaan olisi siinä hirveässä lumikaaoksessa lähtenyt kävelemään kännipäissään jonnekin Törnävälle kun ihan vieressä on 24/7 auki oleva Cafe Mondeo ja lähempänä työpaikkaa (toki eri suunnassa) myös 24/7 avoinna oleva ABC.



Tätä ketjua alusta asti seuranneena, tulee mieleen että Eeva ei tosiaankaan hankkiutunut minnekkään Apsille vaan mun oletuksien mukaan lopputulema on (A) päissään sammunut kovalla pakkasella hankeen, (B) joku herrasmies (anteeksi vaan, ehkä matu) on tarjonnut kylmissään olevalle naiselle kyydin kotiin..ja sinne ei ole koskaan sitten päässyt. (C) tai sitten epätodenäköisin vaihtoehto on että on tosiaankin baarissa jo saanut ilmeisesti jonkun angstin ja päättänyt sitten päättää päivänsä.

Ihan oikeasti, nyt näitä naisten katoamisia, raiskauksia ja lasten uimahallissa kopelointia on ollut vähän liikaa sen jälkeen, kun matut tulivat maahan :shock: .

En ole mikään rasisti, mutta nyt vähän liian monta juttua on sattunut pienen ajan sisään.
Mun mielestä on erittäin outoa, että ruumista ei ole vieläkään löydetty. Koska Eeva löytyy kuolleena. Ja off-topicina: turvapaikan hakijat ovat saaneet mieleni muuttumaan ja siihen liittyy myös isoisäni ja muiden veteraanien ponnistelut Suomen hyväksi. Ja nyt tämä kaikki uhrautuminen valuu kuin ränni kaivosta. Niin ikävä asia että jätän sen tähän.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Nyt vasta huomasin kuinka pieni Eva on mun sisko 10v.on pidempi,mitään merkitystä tuolla mutta luulis senkin takia olevan havaintoja jos joku ois kauempaa erehtynyt lapseksi.
Hauki
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 9:13 am

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Niin, kyllähän Eeva on aikuiseksi naiseksi ollut silmiinpistävän pieni, eli siten se havainto kadulta tietysti muuttuu entistäkin luotettavammaksi. Olikohan se muuten ikkunasta, kävellessä vastaan tullessa/kauempaa vai autosta. Ikkunastahan katsoessa pituutta on vaikeampi päätellä. Joka tapauksessa, poliisihan on vakuuttunut havainnon paikkansa pitävyydestä. Vauhdilla on tultu, onko osan matkaa saatu kyytiä, vai onko aika hiukan liukuva, vai oliko joku kannoilla, sen havainnontekijä ehkä osaisi kertoa, onko muita ollut näkyvissä.
Jos on vaan tuupertunut lumihankeen, niin kyllähän noin pieni ihminen, tuskin 45 kg enempää painanut, häviää sinne helpommin, kuin 100-kiloinen mies. Kuinkahan tarkkaan tuo aiemmin mainitsemani kortteli, joka jää Joupinrajan ja Nurmikadun väliin, on tutkittu, ulkorakennuksia ja suojaisia nurkkauksia, sekä lumikinoksia myöten, ei taida olla tietoa.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Oisko se sinne veteen kuitenkin mennyt,jos näköhavainto pitää paikkansa niin palannut takas,kukaan ei oo vaan nähnyt,eikö ollut jää aika sula ja lunta tuli päälle seuraavana päivänä eli jäljet kyllä peittynyt ennenkuin sinne kukaan on menny kattoo, kun luulis jo löytyvän vaikka vahingossa.
auringonkultaa
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Helmi 13, 2016 2:02 am

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja auringonkultaa »

Tunne, jotta olemme palanneet 90-luvun alkuun. Joku jo mainitsikin Piia-surmat. Pienikokoisia naisia. Nyt Seinäjoella myös raiskauksia kuten 90-luvun alussa ennen surmia.Veneellä etsivät Eevaa seuraavaksi 16-18.2-16 tälläisen tiedon kuulin.
MaAl
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 12:34 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja MaAl »

Jos veneellä etsivät niin eikö Seinäjoella ole järvissä vielä jääpeite? Luulisi veneellä etsinnän olevan hankalaa. Tampereella ainakin järviä peittää jääkerros, tosin virtakohdissa voi olla jää heikkoa tai jopa sulia kohtia, mutta rannat ovat vielä jäässä niissäkin järvissä, joissa virtakohdat ovat keskemmältä heikkoa. Tosin Seinäjoen jäätilannetta ko.järvissä en tiedä. Toivottavasti löytyy, omaisille tämä tilanne on varmasti todella raskasta.
masi78
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: Ma Syys 08, 2008 1:51 pm
Paikkakunta: puukko pitäjästä

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja masi78 »

MaAl kirjoitti:Jos veneellä etsivät niin eikö Seinäjoella ole järvissä vielä jääpeite? Luulisi veneellä etsinnän olevan hankalaa. Tampereella ainakin järviä peittää jääkerros, tosin virtakohdissa voi olla jää heikkoa tai jopa sulia kohtia, mutta rannat ovat vielä jäässä niissäkin järvissä, joissa virtakohdat ovat keskemmältä heikkoa. Tosin Seinäjoen jäätilannetta ko.järvissä en tiedä. Toivottavasti löytyy, omaisille tämä tilanne on varmasti todella raskasta.
Nyt ollaan etsimässä joesta eikä järvestä.
Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja Smirre »

"En ole mikään rasisti, mutta nyt vähän liian monta juttua on sattunut pienen ajan sisään.[/quote]
Mun mielestä on erittäin outoa, että ruumista ei ole vieläkään löydetty. Koska Eeva löytyy kuolleena. Ja off-topicina: turvapaikan hakijat ovat saaneet mieleni muuttumaan ja siihen liittyy myös isoisäni ja muiden veteraanien ponnistelut Suomen hyväksi. Ja nyt tämä kaikki uhrautuminen valuu kuin ränni kaivosta. Niin ikävä asia että jätän sen tähän.
"
Samoilla mielin Lechin kans.Paljonko se suamalaisen henki painaa tulijoiden omastunnos?Jos aattelee rahat nappaavansa baarista lähtevältä....ja vaikkei sitä rahaa sitten olekaan,jätetäänkö sille mahollisuus kertoo,ketkä ehkä rahoja olivat vailla?Epäilen.Ja monien (nuorten) miesten kohilla tulee mieleen vähemmän vapaaehtoinen veteen joutuminen-tai katoamine kokonaan.Porukalla ku liikutaha ja huvitetaha itteensä....Näitä katoamisia tosiaan tullu ny luannottoman paljo-vaikkaki toi tulevaisuuskaan enää niin maholliselta näytä kaikillen.Kyllä täs aatteluttaa itteeki välil-eikä oikeen huvitakkaan toi elämä joka tunti.Mutta viittiskö baariin lähtee,jos lakkaa huvittamasta eläminen?En ite lähtis,ennemmin synkistelisin kotona pää täynnä-tai selvänä-mutten lähtis baariin.-Vai saako baaritapahtuma jonkun verran masentuneen mielen vielä alemmas...kokemukseni perusteella kyllä niinkin,jos asiaa tarkemmin muistelen.Mutta selittämättömiä katoamisia varsinkin baari-iltojen jälkeen on yllättävän paljon.-Tiedän muuten pari tapausta,jossa kaveri hakattiin sairaalakuntoon baarin ulkopuolella .Syystä ei tietoo eikä tekijöistä,mutta tekoväline oli "koivupölli".Toinen tietämäni tapaus ei tienny muuta ku sen,että taju lähti ku joku kävi kii takaa päin.<-toi kyllä ansaittikin sen,että ehdokkaita ehkä olis piisannu.Must....hevosmiehet muilutti yhtä kaveria henkihieveriin ku tiesivät rahaa olevan-henki säästy ja rahatki,vaikka oli reiitetty.Mutta nykyään on naisiakin erilailla liikkeellä,että ryöstöyritykset voi kohdistua heihinkin.-Vaikkakin sen hankikuoleman uskon tälle käyneen-oikeastaan toivonkin,ettei noihin pahempiin loppuhetkiin olisi joutunut-olisi vaan nukkunut ajatuksella,että mä nukun nyt,huilaan vähän...
MaAl
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 12:34 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja MaAl »

Masi78: Kiitos tiedosta. Joet tosiaankin virtaavat talvellakin. Itse ymmärsin väärin kun mainittiin, että "aletaan etsiä veneellä" niin oma pääkoppa tietysti mielsi järvestä etsimisen vaihtoehdoksi. Missään ei siis järveä mainittu. Onko joki mistä etsitään kovinkin iso (levee ja pitkä) kun itse en paikkaa tunne yhtään? Meinataanko samaan aikaan nyt etsiä jalkapartioilla rannat? Tietääkö joku paikallinen mitään lisää, onko siis mitään uutta tietoa/huhua liikkunut Seinäjoellä tämän asian suhteen?
Uutistenlukija
Sofia Karppi
Viestit: 447
Liittynyt: Ma Marras 09, 2015 4:17 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja Uutistenlukija »

MaAl kirjoitti:Masi78: Kiitos tiedosta. Joet tosiaankin virtaavat talvellakin. Itse ymmärsin väärin kun mainittiin, että "aletaan etsiä veneellä" niin oma pääkoppa tietysti mielsi järvestä etsimisen vaihtoehdoksi. Missään ei siis järveä mainittu. Onko joki mistä etsitään kovinkin iso (levee ja pitkä) kun itse en paikkaa tunne yhtään? Meinataanko samaan aikaan nyt etsiä jalkapartioilla rannat? Tietääkö joku paikallinen mitään lisää, onko siis mitään uutta tietoa/huhua liikkunut Seinäjoellä tämän asian suhteen?
Seinäjoella ei ole yhtään järveä, joten eipä siellä ole järviä joista etsiä. Yksi pieni räkäinen keinotekoinen uimakuoppa on Tanelinrannassa, mutta kadonnut tuskin on sinne asti taivaltanut koska se on kaukana. Varmaan siitä Sjoen keskustan halki virtaavasta suht. kapeasta joesta etsivät.

Jos kadonnut on jo nähty lähellä kotiaan, niin silloin olisi perin outoa että hän löytyisi joesta. Olisi siinä vaiheessa jo ylittänyt joen.

Tai no Kyrkösjärven tekojärvi on Seinäjoen keskussairaalan vieressä, mutta sekin on kotoa katsottuna kaukana sekä väärässä suunnassa. Unohdin että Seinäjokelaiset ovat menneet sellaisenkin rakentamaan järvenkaipuussaan.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Eipä tähän tapaukseen mitään maahanmuuttajia kannata lisätä. Ja Piia-surmatkin on todella kaukaa haettu idea. Piia-surmat liittyi nuoriin tyttöihin, nyt puhutaan aikuisesta naisesta.

Ja kyllä vaan baari-ilta voi hyvinkin saada mustan mielen vielä mustemmaksi. Todella moni on itsemurha-ajatuksen saanut päähänsä nimenomaan laskuhumala vaiheessa.

Kuitenkin tämä tapaus yhä omaan korvaan ei kuulosta yhtään itsemurhalta. Ennemmin yhä vaan kännikatoamiselta, tällä kertaa vaan kohteena nainen nuoren miehen sijasta.
L.G.W.Persson
Remington Steele
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 25, 2014 2:23 pm

Re: KADONNUT SEINÄJOELLA LAUANTAINA 16.1.2016.

Viesti Kirjoittaja L.G.W.Persson »

elli72 kirjoitti:Eipä tähän tapaukseen mitään maahanmuuttajia kannata lisätä. Ja Piia-surmatkin on todella kaukaa haettu idea. Piia-surmat liittyi nuoriin tyttöihin, nyt puhutaan aikuisesta naisesta.
Näen tuon Piia-surma -viittauksen ensisijaisesti niin, että ajatuksena on yleismerkityksessään (päihtyneen) naisen houkuttelu autoon surmaamismielessä. (Vai tarkoittiko joku, että juuri Piia-surmien tekijä olisi aloittanut taas, siirtyneenä kypsempi-ikäisiin naisiin?) Itse en pidä tällaista varsinaista opportunistisurmaajaa luultavana vaihtoehtona, sen sijaan joku muu kyydintarjoaja voisi tulla kyseeseen. Homma olisi lähtenyt lapasesta ilman etukäteisfantasiointia tappamisesta, johon opportunisti- ja sarjamurhaajien toiminta pohjautuu.
Vastaa Viestiin