Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.2016

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
Mayflower
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2012 5:09 am

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Mayflower »

Marjatta58 kirjoitti:
Ihme porukkaa. Jos poliisi on ilmoittanut, että asiassa ei epäillä rikosta, niin aina vain löytyy näitä, jotka muuta epäillä. Poliisi on sentään ollut paikalla ja nähnyt ruumiin yms ja on tehnyt omat johtopäätöksensä näiden faktojen perusteella. Muilla ei ole yhtään mitään omien epäilystensä tueksi.

Miksi itse olet täällä lukemassa näitä juttuja? Olet monessa (ainakin kahdessa, jotka kävin lukemassa ;) ) ketjussa kommentoimassa samalla lailla. Näillä sivuilla juurikin heitellään omia ajatuksia siitä mitä on voinut tapahtua. Ihminen on utelias. Jos sinua häiritsee se, että jotkut täällä esittävät omia näkemyksiään tapahtumisen kulusta, olisi ehkä parasta vain tyytyä seiskan ja iltapäivälehtien uutisiin.
Curiosity killed the cat.
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1163
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Skylark kirjoitti:Muistovärssyssä puhutaan iäisyyden kutsusta, jolle ihmisvoima ei voi mitään. Lähdönhetkestä, jonka vain Luoja tietää. Minusta tämä on selkeä viittaus yllättävästä sairauskohtauksesta, joka tuli tosiaan yllättäen ja jolle ei ihminen voinut mitään. Tällaista ei laitettaisi esim. itsemurhan tehneet ihmisen muistovärssyksi.
Olemme toki kaikki erilaisia. Mutta jos minun tehtävänäni olisi laatia kuolinilmoituksen muistovärssy itsemurhan tehneen omaiseni k-ilmoitukseen, en kyllä luultavasti sanallakaan viittaisi selkeästi oman käden kautta poistumiseen.
Omasta mielestäni tuosta värssystä ei voi päätellä kuolinsyytä...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Skylark
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: La Loka 06, 2012 3:53 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Skylark »

Juu, ei varmaan siihen viitattaisi, mutta ei toisaalta kirjoitettaisi noinkaan, kuin tuossa värssyssä. Itse olen värssyä ollut pari kertaa valitsemassa. Eli kyllä tuon perusteella katsoisin, että case closed. Ja katsonkin.
Maijulainen
Sabrina Duncan
Viestit: 350
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 9:18 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Maijulainen »

Syskon S kirjoitti:
Skylark kirjoitti:Tuon kuolinilmoituksen perusteella kyse on ollut sairauskohtauksesta.
Täh? Nyt en ymmärrä :shock:
Tai onnettomuudesta. Eikös Päivi löytynyt jonkin harjanteen alapuolelta? Hän on voinut pudotakin, tai kaatua. Tuolloihan oli talvi. Myös kylmettyminen on yksi vaihtoehto. Ei sairauskohtaus ainoa vaihtoehto ole.
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

"Kun iäisyyden kutsu soi, ei ihmisvoima mitään voi. On lähdön hetki salainen, vain Luoja yksin tietää sen."

Minusta tuo teksti sopii itsemurhaan paremmin kuin sairauskohtaukseen. Sitä paitsi jos kyseessä olisi ollut sairauskohtaus, niin eikö olisi ollut luultavaa, että omaiset olisivat halunneet pistää ilmoitukseen, että henkilö kuoli sairauskohtaukseen? Itse haluaisin ainakin tiedottaa tuon asian, että huhuilta katkeaisi siivet.

Sen verran mitä olen kuolinilmoituksia lukenut, ne ovat välillä ihan täyttä kukkua. Luoja kutsuu niissä myös omilla toimillaan kuolemansa aiheuttaneen narkkarin lepoon, parhaat lähtevät ensin jne. Kuolinilmoituksiin voi laittaa aivan mitä tykkää, ei sillä ole välttämättä totuuden kanssa mitään tekemistä. Päivämäärät nyt yleensä ovat oikein...
Vastaa Viestiin