Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Berenices
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 1:14 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Berenices »

Fb:ssä kertoo isänsä olevan adventisti. Eikö Piikkiön Toivonniemessä ole muuten Adventtikirkon ylläpitämä kristillinen koulu?
Kikkara
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Loka 23, 2014 11:13 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Kikkara »

Toivonlinna. Kyllä.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja aga »

Kävin katsomassa miehen Facebook-profiilia ja hänen poikavauvansa näyttää downsyndroomaiselta lapselta kasvonpiirteiden perusteella, voisiko tämä olla osasyy katoamiseen?
Kikkara
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Loka 23, 2014 11:13 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Kikkara »

No ei ole down-lapsi
Berenices
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Su Tammi 13, 2013 1:14 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Berenices »

Kikkara: hyvä kun korjasit. Toivonlinna siis...
eloq
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja eloq »

Mullon ykköstyypin diabetes ja jos joudun kadoksiin ilman insuliineja niin 12-24 tuntia alkaa olla jo hengenvaarallista. Voip olla kyse jostain lääkityksestäkin että kiire ois löytää.
Suuskii
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Syys 22, 2015 11:11 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Suuskii »

Suurimmalle osalle on heti selvää,että jos kärsii mt ongelmista niin on samalla itsetuhoinen ja tämä ei pidä paikkaansa. Hengenvaarassahan voi myös olla jos on jäänyt mielialalääkkeet ottamatta. Toki myös moni muukin sairaus vaatii jatkuvan lääkityksen. Toisaalta jos on poistunut keskellä yötä ja jättänyt rakkaat koirat kotiin kertoo se jo siitä ettei kaikki ole hyvin. Nämä viimeaikaiset katoamiset ja kadonneet eivät tietääkseni ole kärsineet sellaisista mt ongelmista ,että he olisivat olleet hengenvaarassa ja kuitenkin ovat kuolleena löytyneet
Kikkara
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Loka 23, 2014 11:13 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Kikkara »

Niin tuosta Henkivartijasta. Voihan se tarkoittaa, että vahtii ettei toinen tee itselleen mitään. Oliko vaimo sitten lähtenyt kun oli sinkku. Sitten ei ollut Henkivartijaa. Voi ei :(
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Eipä tää nyt kovin itsetuhoiselta fb-profiilin kautta vaikuta, tietysti se ei kerro mitään mitä ihmisen mielessä liikkuu ja mitä ei.
Villi veikkaus, että on ottanut vähän "omaa lomaa" ja lähtenyt katsemaan etelän hedelmiä :shock:...
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
MaAl
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 12:34 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja MaAl »

En usko omaan lomaan ihan noin vaan, koska oli jättänyt useamman koiransa yksin. Ne koirat oli kuulemma (tiedotteen mukaan) tärkeitä Vesalle.
Ei kukaan koiranomistaja jätä koiraansa/koiriansa yksin kotiin ja lähde omalle lomalle noin vaan.
Toki tämä vain oma näkemykseni, mikäli henkilö on kunnossa psyykkisesti. Ei minun tulisi mieleenikään ottaa "omaa lomaa" ja jättää eläimiäni, jotka minulle todella rakkaita yksin kotiin tietäen, ettei kukaan niistä huolehdi.
Jotenkin tuntuu, ettei tämäkään juttu pääty hyvin. Voimia omaisille! Toivottavasti omaiset saavat selvyden mitä on tapahtunut. Nopeasti ainakin on reagoitu.
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Minä luulen että on jättänyt sen viimeisen viestin ja siksi näin nopeaa toimintaa tiedotuksessa ja etsinnöissä.

Facebook-profiilin, -varsinkaan julkisten, -tilapäivitysten perusteella ei pysty kenenkään itsetuhoisuudesta sanomaan mitään. En minä itsekään tiukkoina hetkinä kirjoittanut yhtään mitään sinne päinkään viittaavaa.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Anasta
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2016 1:01 am

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Anasta »

Luulis veljen tai kavereiden maininneen, ja myös poliisin tiedottaneen, jos sairastais diabeetestä. Tän takia itsemurhan kannalla olen mä.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Vesa on löytynyt elossa. Ilta-Sanomissa on juttu, mutten saa sitä kopioitua puhelimella.
Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201607080071045_uu.shtml

POLIISI
1990-luvun suosikkiyhtyeen Eurooppa 3:n laulaja oli ilmoitettu kadonneeksi keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Ilta-Sanomien mukaan hänet löydettiin kello 5.30 perjantaiaamuna.

Lisää aiheesta hetken kuluttua.

IL

OT
Vaikkakin kyse vakavasta asiasta alkoi päässäni soimaan eräs J.Karjalaisen biisi, jossa kerrotaan tästä muinaisesta muusikoista,joka levymyyntiä vauhdittaakseen lavasti itselleen hukkumakuolon. Ja jolta jäi rannalle vain vaatteet, ollen itse kuitenkin toisaalla.
Mortui vivos docent
Betonipuu
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Syys 25, 2015 6:28 pm

Re: Kadonnut: Vesa Riihiluoma, Kaarina/Piikkiö

Viesti Kirjoittaja Betonipuu »

Varhain tänään aamulla Riihiluoma löytyi.

– Hänet löydettiin kello 5.30, kertoo Lounais-Suomen poliisin päivystäjä Ilta-Sanomille.

– Hän oli löytöhetkellä elossa.
Lähde: Ilta-Sanomat. Boldaus minun.
Tulee mieleen, olisiko heikossa hapessa.
Vastaa Viestiin