Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Ruumis painuu pohjaan ja kaasuuntuessa vasta nousee pintaan ? Siksi vasta vähän ajan kuluttua yleisemmin löytyy ?
ukkometto
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 1:19 pm

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja ukkometto »

Joku aiemmin ihmetteli tiedon panttaamista sekä sitä että joku on saattanut vielä turhaan etsiä. Ei ole kukaan etsinyt enää, ja tiedon panttaamiselle on ollut syynsä. Ruumis löytyi pohjasta. En valitettavasti avaa asiaa enempää.
tunppi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 3:11 pm

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja tunppi »

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/li ... na/741803/
KOTIMAA 25.10.2016 16:24 KALEVA
MAINOS

Limingassa Temmesjoen rannalla 18. syyskuuta kadonnut Jaakko Kujala on löytynyt.

Poliisin mukaan Vapaaehtoinen pelastuspalvelu löysi kadonneen viime lauantaina hyvin läheltä katoamispaikkaa Temmesjoen alavirran suunnasta.

Löytöpaikalla ja sen läheisyydessä tehtiin aikaisemmin laajat etsinnät.

Poliisin mukaan asiaa tutkitaan kuolemansyyn tutkintana.

Kadonnutta tamperelaismiestä etsittiin vielä lokakuun alussa tuloksetta. Kadonnutta etsittiin maastosta ja poliisi tarkisti myös runsaasti tulleita yleisövihjeitä.


Tuossa vielä Kalevan uutinen löytymisestä, surullinen tapaus. Kommenttiosiota ei kannata lukea...
chachi
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 9:24 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja chachi »

On Anoi Kaa kirjoitti:Outoa hidastelua/panttaamista, vaikka itse epätavallisen aikaisin julkaisivat tiedon kadonneesta. Toki epätavallinen alku = epätavallinen loppu, usein.

Kannattaisi aiemmin kertoa näistä. Turhaan joku voinut tuollakin etsiä.
Saattaa olla vähän tuota pahemmanlaatuista depistä ollut ilmassa pidemmän aikaa, siitä lie tämä vähempi tiedottelu johtunut. :roll:
"How will I laugh tomorrow when I can't even smile today?"
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Joo, kyllähän näissä itsemurhatapauksissa pidetään hiljaisuuden viittaa parhaana toimintatapana ja ihan ymmärrettävistä syistä.

Saishan tuosta varmaan kuitenkin kertoa yleisölle lyhyesti, että vapepa etsimänsä kalmon löysi, kerran sitä etsintäapua ja vihjeitä virkakoneisto itse pyysi.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

On Anoi Kaa kirjoitti:Joo, kyllähän näissä itsemurhatapauksissa pidetään hiljaisuuden viittaa parhaana toimintatapana ja ihan ymmärrettävistä syistä.

Saishan tuosta varmaan kuitenkin kertoa yleisölle lyhyesti, että vapepa etsimänsä kalmon löysi, kerran sitä etsintäapua ja vihjeitä virkakoneisto itse pyysi.
Harvinaisen huono tapa tehdä itsari, keksisin itse miljoona muuta "helpompaa" tapaa, mutta eipä nyt ole sellaiselle toiminnalle tarvetta.

Sääliksi käy vaan äitiä, joka yhteisen lenkkeilyn jälkeen palasi kotiin Jaakkoa odotellen.
Onkohan tää nyt ihan poissuljettua, että kyseessä olisi huumeet, velat tms. ja siksi Jaakko "hankkiutui äidistään eroon", ettei vaan äidille sattuisi mitään?

Pelkkää spekua, mutta ei välttämättä mikään pöllömpi ajatus.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^Mee hoitoon.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Minä edelleen ihmettelen, että eikö ruumiin löytymisestä ilmoiteta aina heti, oli oletettu kuolinsyy mikä tahansa? Minä en ainakaan muista yhtään tapausta, jossa henkilöä olisi etsitty julkisesti ja sitten löytyy ruumis, mutta tietoa siitä olisi pantattu useita päiviä :shock:
fangs
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 10:20 am

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja fangs »

Ei ilmoiteta. Ei joka ruumislöydöstä ylipäätään ilmoitella lehtiin lainkaan, jos kyseessä on itsemurha. Suomessa tehdään yli 2 itsemurhaa päivässä, ei siinä muuta ehtisikään kuin raportoida itsareista.

Jaakkoa kun tosiaan etsittiin julkisesti niin myös hänen ruumiinsa löytymisestä ilmoitettiin julkisesti, mikä sinänsä oli asiallista. Mitään yleistä velvollisuutta ilmoittaa siitä samalla sekunnilla kun se löytyy, ei ole. Aivan kohtuullisen ajan kuluessa ilmoitettiin. Omaiset saavat tiedon ensin. Mistä me tiedetään vaikka olisi kestänyt hieman kauemmin tavoittaa joku perheenjäsen tms.

Lepää rauhassa Jaakko.
tinakenkätyttö
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Maalis 20, 2011 12:17 am

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja tinakenkätyttö »

Ikävä, mutta odotettu lopputulos :cry:

Eiköhän Jaakko ollut suunnitellut teon jo etukäteen. Teko tapahtui hänen 30-vuotispäivänään. Halusi viettää äidin kanssa aikaa vielä viime hetkillä.

Nyt on varmasti hänen helpompi olla, ei ole enää paha olo. RIP.
"..ei, ei, en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa, tinakenkäni on sulaa laavaa.."
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

On Anoi Kaa kirjoitti:^Mee hoitoon.
Jospa se olisit ihan juuri se, joka hoitoa tarvitsee.
Keskustelufoorumilla saa ja voi spekuloida, itse tunnut roikkuvan 24h koneella.
Yvn saa laittaa, jos pahasti mun tekstit sua ahdistaa :shock: .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Jaakko Kujala, 30v. Liminka

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Saa täällä spekuloida ja pitääkin.

Jaakko oli komea nuorimies joskus.Mitä hänelle oli tapahtunut ?Viimmeisistä kuvista ei tunnista samaksi Jaakoksi.
Olemus oli riutunut.Oliko ongelmia aineitten kanssa?Väärä ratkaisu joka tapauksessa.

R.I.P Jaakko
Vastaa Viestiin