Missä on Teemu Ripatti - katosi Kotkassa 15.11.2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Olenkin monasti sanonut,että vaikka monet heistä löytyvät hukkuneena ja sanotaan ettei tapaukseen liity rikosta,niin kiinnostaisi tietää moniko heistä on ihan oikeasti vain pukattu veteen.
Sillä varmasti osa näistä jutuista selittyy vain siten
Olen kanssasi samaa mieltä. Ymmärrän kyllä, ettei asiaa juuri pystytä tutkimaankaan, mutta en hyväksy näitä kiireellisiä julkilausumia "Asiaan ei liity rikosta", ennen kuin on edes tutkittu mitään.

Juu ja sama koskee ns. ruotsinlauttoja.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

tikkatakka kirjoitti: mutta niin ei teemu ollut kovassa humalassa ja voi hyvin olla mahdollista että hän on tavannut jonkun koti matkallaan. se olisi kaikkein loogisinta koska teemua on varmasti nähty vielä seuraavana lauantaina hengissä kotkassa korelassa(kaikki on varmaa tietoa).

Em. nimenomaan sanotaan varmana tietona, että Teemu on nähty lauantaina hengissä. Sitä jäin ihmettelemään ja siitä toivoin lisätietoa.

Spekulaatiota puolestaan on poliisin toimien arvuuttelu ilman tietoa siitä, tietävätkö edes em. tietoa.

Olen käynyt läpi aihetta erään läheisensä menettäneen omaisen kautta ja kanssa. Vaikea keksiä raskaampaa asiaa kuin epätietoisuus rakkaan kohtalosta. Toivon siis sydämestäni, että oli Teemun kohtalo mikä tahansa, se selviäisi mahdollisimman pian.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tessiih
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 5:58 am

Viesti Kirjoittaja Tessiih »

Nyt on pakko tähän väliin kysyä kun alkoi kiinnostamaan, että onko täällä missään käsitelty tuota Mikko Toivasen tapausta?
Yritin muka etsiä, mutta en löytänyt vaikka mulla semmonen muistikuva on, että se jossain täällä olisi...
Nyt oman käden kautta mullan alle
antosaa kaamosmasennusta koko kansakunnalle.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tessiih kirjoitti:Nyt on pakko tähän väliin kysyä kun alkoi kiinnostamaan, että onko täällä missään käsitelty tuota Mikko Toivasen tapausta?
Yritin muka etsiä, mutta en löytänyt vaikka mulla semmonen muistikuva on, että se jossain täällä olisi...
Itse mietin juuri samaa.
Nimi tuntuu tutulta, mutta listoilta ei löydy....tai sitten jonkun muun jutun yhteydessä käsitelty. :?
Omma
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 5:44 am
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja Omma »

Eikö mitään uutta? Saisi alkaa Teemu jo löytyä!! En halua edes kuvitella, miten kamalalta näin pitkä epätietoisuus tuntuu..

Anteeksi tuplapostaus.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

E-SAIMAA:
Rautjärveläinen Mikko Toivanen katosi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Lappeenrannan keskustassa.

ILTASANOMAT:
Viime viikonloppuna Lappeenrannassa kadonnut opiskelija löytyi keskiviikkona kuolleena Saimaasta.

Poliisin mukaan 19-vuotias poika oli ilmeisesti pudonnut vahingossa veteen ja hukkunut. Sukeltaja löysi ruumiin Lappeenrannan vierasvenesataman läheisyydestä.

.
Kun kerran tässäkin sanotaan,että on ilmeisesti pudonnut vahingossa,niin miksihän hänkin on lähtenyt yleensä väärään suuntaan seikkailemaan,eikai kukaan lähde ainakaan kuselle jonnekin noin syrjään huvikseen. Miksi tässäkään ei tutkita henkirikoksen mahdollisuutta.Miksi nämä tapauksen kuitataan aina villasella. :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Tässä osiossa pitäisi keskusteleman Teemu Ripatista, ei Mikko Toivasesta, joka siis on jo löytynyt ja hänestä tehty osio on siis muualla, (tai poistettu, kuten joku oli tietävinään).

Ripatista ei siis liene uusia havaintoja?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Tuossa Norssalmen-sillan kohdalla on tosiaan aika kovat merivirrat ulkomerelle päin. Eikä siitä ole kovin kummoinen matka Mussalon satamaan, palaslahteen, vai onko se nyt Palaskylä, jossa kuitenkin laivaliikenne on aika hurja nykyisin.
Tuo "varmasti nähty Korelassa" tuntuu aika hataralta havainnolta, sillä mä ainakin haluaisin uskoa, että siitä olisi ollut näyttöä poliisille asti.
Toivottavasti Teemu löytyy pian.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Tessiih
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 5:58 am

Viesti Kirjoittaja Tessiih »

Onko Teemua jo löytynyt? Entäs uusia vihjeitä?
Nyt oman käden kautta mullan alle
antosaa kaamosmasennusta koko kansakunnalle.
tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

no mikäänhän ei ole varmaa mutta eräs silminnäkijä sanoo teemun lainanneen häneltä puhelinta maksua vastaan korelan alabaarissa. Numero mihin teemu soitti on myös tutkittu mutta kyseinen poika kenelle hän soitti ei ollut vastannut kyseiseen puheluun. Voi tietenkin olla mahdollista että kyseessä on vain teemun näköinen henkilö ja mistäänhän ei voi olla varma. Teemusta on myös ilmoitettu että häntä olisi nähty norssalmen sillan alussa sekä melkein "koti ovella" (viereisellä kadulla) mutta eipä näistä voi tietää mikä on totta ja mikä ei.
tikkatakka
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 5:29 pm

Viesti Kirjoittaja tikkatakka »

Kylli kirjoitti: Hetkinen...Jos Teemu on varmuudella nähty vielä lauantaina Korelassa niin miksi julkisuudessa väitetään hänen kadonneen torstaina???

No jos ihminen katoaa keskiviikkona ja hänestä tehdään kuitenkin havaintoja sen jälkeen niin eihän se virallinen katoamispäivä muutu havaintojen mukana. Teemu on kadonnut keskiviikkona ja vaikka hänestä olis havaintoja esimerkiksi että hänet olisi eilen joku nähnyt niin katoamispäivä olisi silti se keskiviikko, Eikö?
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Kotkassa kadonneiden tutkinnassa ei läpimurtoa
20.12.2007 13:33

Poliisin tutkimukset Kotkassa kadonneiden kahden nuoren löytämiseksi eivät ole toistaiseksi johtaneet tuloksiin.

Kotkan rikospoliisi tarkastaa kaikki yleisöltä saamansa havainnot ja jatkaa kuumeisesti omia tutkimuksiaan.

Viime viikonloppuna kadonneesta Ari Matti Anttalaisesta, 22, poliisilla on muutamia yleisöhavaintoja. Ne kaikki rajoittuvat kuitenkin ravintola Onnelan eteen, jossa Anttalaisen tiedettiin olleen lauantain ensimmäisenä tuntina 15. joulukuuta.

Tapausta tutkiva rikosylikonstaapeli Ilari van der Steen kertoo, että poliisin tutkintalinja rakentuu yleisöhavaintojen ja omien tutkimusten varaan.

- Emme lähde internetin keskustelupalstoilla liikkuvien huhujen perään. Ne eivät kuulu tutkintalinjaamme, van der Steen kertoo.

Havaintoja kaivataan

Kotkan rikospoliisin tutkiman valvontakameranauhan mukaan viimeinen havainto Anttalaisesta on viime lauantaina kello 0.58. Torin laidalla sijaitseva kamera tallensi hänet tuolloin ravintola Onnelan edessä.

Anttalainen on lähtenyt kävelemään Kauppakadun suuntaan, jonka jälkeen kuvamateriaali loppuu, poliisi kertoo. Hän ei poliisin arvion mukaan ole pyrkinyt sisään ravintola Onnelaan katoamista edeltävänä iltana.

Anttalaisen ohella poliisi jatkaa Teemu Tapani Ripatin, 18, tapauksen tutkintoja. Ripatti katosi 15. marraskuuta, jolloin hän oli viettänyt ravintolailtaa Kotkan keskustassa. Ripatista poliisi sai yleisöhavaintoja hänen käveltyään kohti Hirssaaressa sijaitsevaa kotiaan.

Molempia katoamistapauksia koskevista havainnoista pyydetään ilmoittamaan Kotkan poliisille numeroon 071 873 5440 tai 071 873 5442 tai lähimmälle poliisille. Sähköpostiosoite on [email protected].


STT
gitt
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 9:44 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja gitt »

Onko mahdollista että Teemu katosi esimerkiksi vaikka huumeveloissa ? miä oon ainakin kuullu kotkassa juttuu että huumeita hän käytti. 8)
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Joo niinhän sitä juttua on ollut huumeiden käytöstä mut ihmiset jotka hänet tuntevat ovat sanoneet muuta. Olihan Aittakorven tapauksessakin mukamas huumeiden käyttäjä se veli ja todellisuudessa ei ollutkaan. Niin ja minä muuten kuulin juttua et ihan vähän aikaa sitten Teemu olis nähty Prismassa, tiedä sit onko näin.
gitt
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 9:44 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja gitt »

miä oon ainakin ton kuullu ihan luotettavasta lähteestä. siitä en tiedä käyttikö teemu vakituisesti mutta pilveä ainakin kokeillut on . koska vanha kaverini oli ollut hänen kanssaan just polttelees :))
Vastaa Viestiin