Missä on Teemu Ripatti - katosi Kotkassa 15.11.2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Mun frendi napattiin "Mustaan-Maijaan" ja udeltiin:Tiedätkö mitään Teemusta?
Kaverini:Mistä Teemusta?
Poliisit oli sit selittänyt jutun ja kaverilla oli varma alibi että on ollut tuolloin jo hyvän aikaa Taivalkoskella.
Siitähän kytät innostui notta:Tiedätkös mitn tästä, juuri muutama pv sitten tapahtuneesta jutusta, jossa löydettiin Taivalkoskella nuorukainen kuolleena?
Kaverillani oli edelleenkin pitävä alibi että ei ollut edes silloin enää Taivalkoskella jne.
Onko muuten topickkia tuolle Taivalkosken jutulle??
Child Of Scythe
Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tipu »

Tänään Teemua on etsitty/etsitään merestä Hirssaaren läheltä.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

CrissAngel kirjoitti:Mun frendi napattiin "Mustaan-Maijaan" ja udeltiin:Tiedätkö mitään Teemusta?
Kaverini:Mistä Teemusta?
Poliisit oli sit selittänyt jutun ja kaverilla oli varma alibi että on ollut tuolloin jo hyvän aikaa Taivalkoskella.
Siitähän kytät innostui notta:Tiedätkös mitn tästä, juuri muutama pv sitten tapahtuneesta jutusta, jossa löydettiin Taivalkoskella nuorukainen kuolleena?
Kaverillani oli edelleenkin pitävä alibi että ei ollut edes silloin enää Taivalkoskella jne.
Onko muuten topickkia tuolle Taivalkosken jutulle??
:shock: :shock:
Aika epäilyttävässä seurapiirissä sitä liikutaan. :shock:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tiina kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Mun frendi napattiin "Mustaan-Maijaan" ja udeltiin:Tiedätkö mitään Teemusta?
Kaverini:Mistä Teemusta?
Poliisit oli sit selittänyt jutun ja kaverilla oli varma alibi että on ollut tuolloin jo hyvän aikaa Taivalkoskella.
Siitähän kytät innostui notta:Tiedätkös mitn tästä, juuri muutama pv sitten tapahtuneesta jutusta, jossa löydettiin Taivalkoskella nuorukainen kuolleena?
Kaverillani oli edelleenkin pitävä alibi että ei ollut edes silloin enää Taivalkoskella jne.
Onko muuten topickkia tuolle Taivalkosken jutulle??
:shock: :shock:
Aika epäilyttävässä seurapiirissä sitä liikutaan. :shock:
Kuin niin?
Ihan joka päivästä elämää mulle. :lol:
Tää mun frendi tuntee oikeasti sen TRE.en Teemun.
Mutta ei ole pitänyt vuosikausiin toisiinsa mitn yhteyttä kumpikaan.
Child Of Scythe
Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tipu »

Kymen sanomat tänään:

Kadonneen etsinnät jäivät tuloksettomiksi

Kahden viikon ajan kateissa olleen 18-vuotiaan kotkalaisnuorukaisen Teemu Tapani Ripatin kohtalo on edelleen avoin. Poliisi etsi kadonnutta kahden poliisikoiran avulla keskiviikkona Kotkan vesistöstä Hirssaareen vievän Norssalmen sillan eteläpuolelta. Etsintä jäi tuloksettomaksi.


:(
Omma
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 5:44 am
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja Omma »

Toivon niin, että Teemu löytyy!

Mikko Toivasen etsinnöissä mukana olleena (ja Mikon avopuolisona) tiedän, miltä tuo epätietoisuus tuntuu! Itsehän saimme suureksi osaksi järjestää Mikon etsinnät itse: me kiertelimme yötäpäivää Lappeenrannassa kyselemässä ihmisiltä ja näyttämässä kuvaa, me haravoimm maastoa, me hankimme nauhan, jossa Mikko näkyy kävelemässä satamassa ja lopulta me hankimme ne sukeltajat, jotka Mikon löysivät.. poliisi olisi odottanut vielä pari päivää.. (en tosin väitä, ettei poliisi mitään olisi tehnyt, mutta olo oli niin yksinäinen ja avuton koko etsintöjen ajan siltä osalta)

Olen seurannut aika tiiviisti tätä Teemun "tapausta" ja voin vain hämmästellä, miten samankaltainen tapaus on kyseessä! Nuori, hyvämaineinen ja -tapainen ihminen, jolla aina ollut tapana ilmoitella menemisistään. Neljän aikaan nakkikioskille, josta yksin kohti kotia.. ja tuo, ettei kavereiden mukaan ollut pahassa humalassa..
Voin vain toivoa, että tämän tapauksen ratkaisu on jotain aivan muuta, että yhtäläisyydet loppuisivat siihen!
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

tikkatakka kirjoitti: se olisi kaikkein loogisinta koska teemua on varmasti nähty vielä seuraavana lauantaina hengissä kotkassa korelassa(kaikki on varmaa tietoa). toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Hetkinen...Jos Teemu on varmuudella nähty vielä lauantaina Korelassa niin miksi julkisuudessa väitetään hänen kadonneen torstaina???
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Juvela
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 9:50 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Juvela »

Ette ole ainoita jotka on joutuneet etsimään itse kadonnutta läheistä.
Se taitaa olla tyypillistä poliisin toimintaa, ettei niillä riitä mielenkiintoa etsiä, odottavat vain valmista kerätäkseen sitten kunnian itselleen, kun kadonnut löytyy!
Onneksi rakkaanne löytyi ja teidän ei tarvitse epätietoisuudessa elää.Sepä avuttomuuden olo onkin hankalaa, kun tekisi mieli tehdä ja etsiä,mutta mistä? kun tuntuu ettei kukaan tee tai halua tehdä mitään,sitä on todella yksin siinä tilanteessa!

Minä myös seuraan tätä ja muiden kadonneitten ketjuja tiiviisti, jospa niistä sais jotakin ajatuksia oman avopuolisoni katoamiseen.

Toivon todella, että Teemu löytyy ja paljon voimia omaisille kestää epätietoisuuden tuska!
Elän myötäkanssanne. Olen elänyt jo samaa tuskaa itsekin 1v,3kk:tta, mutta elämän on jatkuttava ja aika on katsoa omaa elämää eteenpäin.
Toivottavasti jotakin muutoksia tulisi poliisin toimintaan."
Omma kirjoitti:Toivon niin, että Teemu löytyy!
Mikko Toivasen etsinnöissä mukana olleena (ja Mikon avopuolisona) tiedän, miltä tuo epätietoisuus tuntuu! Itsehän saimme suureksi osaksi järjestää Mikon etsinnät itse: me kiertelimme yötäpäivää Lappeenrannassa kyselemässä ihmisiltä ja näyttämässä kuvaa, me haravoimm maastoa, me hankimme nauhan, jossa Mikko näkyy kävelemässä satamassa ja lopulta me hankimme ne sukeltajat, jotka Mikon löysivät.. poliisi olisi odottanut vielä pari päivää.. (en tosin väitä, ettei poliisi mitään olisi tehnyt, mutta olo oli niin yksinäinen ja avuton koko etsintöjen ajan siltä osalta)
Olen seurannut aika tiiviisti tätä Teemun "tapausta" ja voin vain hämmästellä, miten samankaltainen tapaus on kyseessä! Nuori, hyvämaineinen ja -tapainen ihminen, jolla aina ollut tapana ilmoitella menemisistään. Neljän aikaan nakkikioskille, josta yksin kohti kotia.. ja tuo, ettei kavereiden mukaan ollut pahassa humalassa..
Voin vain toivoa, että tämän tapauksen ratkaisu on jotain aivan muuta, että yhtäläisyydet loppuisivat siihen!
Tipu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 6:03 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tipu »

Kylli kirjoitti:
tikkatakka kirjoitti: se olisi kaikkein loogisinta koska teemua on varmasti nähty vielä seuraavana lauantaina hengissä kotkassa korelassa(kaikki on varmaa tietoa). toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Hetkinen...Jos Teemu on varmuudella nähty vielä lauantaina Korelassa niin miksi julkisuudessa väitetään hänen kadonneen torstaina???
Tätä minäkin ihmettelen. Mistä tämä "varma tieto" on kuultu, ja onko asiasta ilmoitettu poliisille?
Omma
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 5:44 am
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja Omma »

En nyt tiedä, kuka on Teemun nähnyt, mutta käsittääksen poliisi ei ilmeisesti pidä kuitenkaan täysin varmana tietoa, joka on tullut joltain ulkopuoliselta silminnäkijältä..

Tuo Mikonkin "nähty viimeksi klo 4.10" johtui siitä, että kävin hänet itse videotallenteesta tunnistamassa. Kyllähän Mikkoakin oli seuraavana päivänä nähty ties missä ainakin 80% varmuudella, mutta koska kyseessä oli sivullinen silminnäkijä, ei kyseistä tietoa koskaan julkistettu.

.. tai näin ainakin epäilen.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Omma,Juvela ja muut:
On varmasti todella raskasta varsinkin siinä vaiheessa kun on täysin epätietoinen mitä on tapahtunut.Jossain vaiheessa ehkä alkaa ajatella siten järjellä,että toinen on ehkä kuollut,kuitenkin niinkauan kun on sitä toivoa on elämää.Toivon todella että tämäkin Teemun tapaus ratkeaisi tavalla tai toisella.

Itse tapauksesta ja yleensä,on todella ihmellistä,että ihminen katoaa noin vain. Yleensä itsemurhaa hautovat ainakin sanovat aikeistaan jollekulle vaikka puolileikillään tai sitten aivan vakavissaan. Jos tällaisia merkkejä ei ole ollut,on vaikea ymmärtää mitä on tapahtunut.

Aina on se rikoksenkin mahdollisuus.

Ihmeen paljon näitä nuoria miehiä on taas kadonnut näin ravintolaillan jälkeen. Olenkin monasti sanonut,että vaikka monet heistä löytyvät hukkuneena ja sanotaan ettei tapaukseen liity rikosta,niin kiinnostaisi tietää moniko heistä on ihan oikeasti vain pukattu veteen.
Sillä varmasti osa näistä jutuista selittyy vain siten.
Totuus on tarua ihmeellisempää
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

kun en kyseistä paikkaa niin hyvin tunne niin en viitti asiaan kommentoida muutenkuin että jos Teemu mereen on joutunut niin tuskinpa ihan heti löytyy. Tuolla alueella kumminkin aika kovat merivirtaukset jollen ihan väärin muistele.

Toivottavasti löytyy elossa
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Luin tämän ketjun nyt vasta alusta ihan ja ihmettelen samaa kuin Kylli,että jos hänet on niin varmasti vielä lauantaina nähty jossain,niin tietääkö poliisi tämän asian. Miksi julkisuudessa kerrotaan,että on kadonnut torstaina :shock:
Eihän häntä voida edes etsiä oikeasta paikasta,jos on ollut parin päivän jälkeen aivan toisaalla,miten varma tämä varma tieto sitten on?
Totuus on tarua ihmeellisempää
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1862
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

^Kyllä minä ainakin hyvin epäilevästi suhtaudun siihen tietoon, että olisi nähty lauantaina. Useinhan nuo baari-illan jälkeen kadonneet, nuhteettoman taustan omaavat nuoret miehet löytyy jossain vaiheessa hukkuneena. Ainakin jos ovat lähellä vesistöstä kadonneet. Sellaistahan tässäkin täytyy epäillä, ennen kuin tosin todistetaan.
Juvela
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Ke Touko 09, 2007 9:50 pm
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja Juvela »

Kiitos! Elämän on tosiaan jatkuttava, vaikka kuinka vaikealta tuntuu tulevaisuus, mutta silti!
Eihän näitä pukkauksia voida millään todista, kun eihän niistä jälkiä jää! olen itsekin sitä mieltä, että jos haluaa/aikoo tehdä itsemurhan niin joku viesti jää jäljelle tai jollekin on asiasta maininnut. Toivotaan et Teemu löytyy ja kaikki selviää.Patricia C. Itämaa"]Omma,Juvela ja muut:
On varmasti todella raskasta varsinkin siinä vaiheessa kun on täysin epätietoinen mitä on tapahtunut.Jossain vaiheessa ehkä alkaa ajatella siten järjellä,että toinen on ehkä kuollut,kuitenkin niinkauan kun on sitä toivoa on elämää.Toivon todella että tämäkin Teemun tapaus ratkeaisi tavalla tai toisella.

Itse tapauksesta ja yleensä,on todella ihmellistä,että ihminen katoaa noin vain. Yleensä itsemurhaa hautovat ainakin sanovat aikeistaan jollekulle vaikka puolileikillään tai sitten aivan vakavissaan. Jos tällaisia merkkejä ei ole ollut,on vaikea ymmärtää mitä on tapahtunut.

Aina on se rikoksenkin mahdollisuus.

Ihmeen paljon näitä nuoria miehiä on taas kadonnut näin ravintolaillan jälkeen.

Olenkin monasti sanonut,että vaikka monet heistä löytyvät hukkuneena ja sanotaan ettei tapaukseen liity rikosta,niin kiinnostaisi tietää moniko heistä on ihan oikeasti vain pukattu veteen.
Sillä varmasti osa näistä jutuista selittyy vain]siten
Vastaa Viestiin