(U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja ktaina »

PoliisimestariSisu kirjoitti:Tämähän syvenee entisestään, kun tää joulusankari vielä mukana kuvioissa.
Eihän kukaan tiedä ainakaan vielä onko hän kuvioissa mukana.. tässähän vaan mutuillaan :wink:
Avatar
samoilija
Neuvoja-Jack
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Huhti 08, 2016 11:06 am

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja samoilija »

ktaina kirjoitti:Joku Äidin ystävä ainakin kirjoitti että on laittanut Veli Joululle pyynnön silloin kun Äiti ei voinut heti lähteä.
Ja ympyrä sulkeutuu. Suomen Robin Hood pistää kiireesti keräyksen pystyyn ja lähtee yhdessä vaimon kanssa paimentamaan äityliä lapsineen Espanjan aurinkoon.

Tai ehkä paikasta ei saa kyllin hyviä allas-selfieitä joten kaksikko saa pärjätä ilman BC:n henkilökohtaista avustusta :lol:
When the goings get weird, the weird turn pro
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja khl »

Äiti ladannut tyttärensä kanssa kuvan naamakirjaan ja kaikki on onnellisia, toteaa vaan että matkaa takaisin ei ole luvattu korvata mutta kiitos anonyymille lahjoittajalle taloudellisesta avusta, no taitavat jatkaa lomaansa siellä kunnes joku lahjoittaa rahat että pääsevät pois,vahvasti epäilen että Brother C. tässä on taas ollut niin hyvä jätkä.
Olivia Benson
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 2:37 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Olivia Benson »

Nyt sitten revitään kaikki irti tästä 15 minuutin kuuluisuudesta. Saman tien otettu Seiskaan yhteyttä.

ESPANJASSA KADONNUT 22-VUOTIAS SUOMALAISNAINEN KERTOO KAIKEN RANKASTA SELVIYTYMISTARINASTAAN - YRITETTIIN PAKOTTAA PROSTITUOIDUKSI JA HUUMEKURIIRIKSI!

22.3.2018 09:30

Viime viikon lopulla Facebookissa levisi viesti, että 22-vuotias porilainen Jessica Mäntyniemi on kadonnut Espanjan Aurinkorannoilla. Hänen äitinsä Sari Mattila oli huolestunut tyttäreltään saamastaan viestistä.

Viestissä luki: ”JOKU VARASTI MUN PASSIN JA LAUKUN JA RAHAT JA PUHELIME ne suuttu kun halusin lahtea Suomeen. Lippukin siel kannykas. Mita ma teen?”

Mäntyniemi kertoo nyt Seiskan ja Fuengirola.fi-lehden yhteishaastattelussa, miten asiat etenivät siihen pisteeseen, että nuorta naista etsittiin vapaaehtoisten voimin.

- Olin tullut lomalle Espanjaan neljä kuukautta aikaisemmin. Vietin aikaani täällä, Murciassa ja Marokossa, Jessica kertoo.

- Olin saapunut pari päivää ennen ”katoamistani” ystäväni luokse Málagaan La Palmillan kaupunginosaan, missä olin vieraillut viidesti viimeisen kahden vuoden aikana.

La Palmillan asuinalue sijaitsee Espanjan La Ligassa pelaavan Málaga CF:n kotistadionin La Rosaledan pohjoispuolella.

- Olin siellä juhlimassa ystävieni kanssa. Minä en ollut koskaan aikaisemmin kuullut, että alue olisi tavallista vaarallisempi. Omasta mielestäni siellä on rennompi meininki ja enemmän ulkomaalaisia, Mäntyniemi kertoo.


MEKKO REVITTIIN PÄÄLTÄ
Jessica oli baarissa, kun joku vei yllättäen hänen laukkunsa pöydältä puolitoista viikkoa sitten lauantain vastaisena yönä.

- Lähdin miehen perään, mutta yhtäkkiä minut piiritettiin. Useat miehet repivät mekkoani ja ottivat minusta kuvia. Passi ja lompakko menivät jo laukun mukana, mutta puhelin vasta, kun minulta vietiin takki. Onneksi kaverini tuli paikalle ja puolusti minua, hän kertoo runsaasta kolmekymppisestä marokkolaisesta Hichamista.

Jessican mukaan helvetti pääsi irti, kun hän kertoi aikaisemmin päivällä ”ystävälleen” Bashirille, että hän on lähdössä Suomeen isoisoäitinsä hautajaisiin.

- Myöhemmin samana iltana minulta vietiin kaikki, enkä ole nähnyt Bashiria sen jälkeen. Hän halusi kanssani naimisiin, mutta en tietenkään suostunut siihen, Jessica kertoo 38-vuotiaasta marokkolaisesta miehestä.

- Olisiko tullut mustasukkaiseksi, hän miettii.

Jessica jäi kadulle, mutta hän sai joltain tuntemattomalta naiselta lainaksi puhelimen, jotta hän voi viestittää pikaisesti äidilleen. Äiti mietti muutaman päivän, laittaako hän julkisen etsintäkuulutuksen tyttärestään sosiaalisen median kautta vai ei.

- Jessica on kuitenkin aikuinen nainen, äiti Sari Mattila toteaa.

- Onneksi olin sanonut äidilleni, että jos minusta ei kuulu mitään viikkoon, niin ala sitten etsimään, koska olen aina Facebookissa tai Instagramissa, Jessica sanoo.

Rahattomana Jessica päätyi asumaan uusien tuttaviensa luokse. Hän maksoi ruokansa tiskaamalla ystävänsä baarissa.

- Se ei minua haitannut, koska tiskaaminen oli hauskaa.

Jessika Mäntyniemi ja äiti Sari Mattila
Jessican äiti Sari Mattila oli helpottunut päästyään tyttärensä luokse.


EHDOTETTIIN HUORAAMISTA JA HUUMEITA
Mutta sitten tilanne alkoi kärjistyä. Ensin 45-vuotias marokkolainen nainen Fatima ehdotti, että Mäntyniemi alkaisi prostituoiduksi.

- Hänen mielestään minun pitäisi pyytää rahaa seksistä. Hän imarteli minua ja kutsui tyttärekseen, mutta samalla halusi parittaa minua. En tietenkään suostunut siihen.

Rahatonta nuorta naista yritettiin käyttää hyväksi myös muulla tavalla.

- Marokkolaiset mafiosot ehdottivat, että alkaisin salakuljettaa huumeita Afrikasta Espanjaan. En suostunut siihenkään.

Pelottiko sinua missään vaiheessa?

- Jossain vaiheessa aloin ihmetellä, miksi entiset ystäväni alkoivat käyttäytyä minua kohtaan aggressiivisesti. Olin kuitenkin vieraillut La Palmillassa useasti aiemmin, Jessica toteaa.

Suomalaisessa mediassa kerrottiin jo maanantaiaamuna, että Jessica on löydetty, mutta nuoren naisen mukaan hän ei tiennyt asiasta mitään.

- Sain kuulla vasta tiistaina, että minua etsitään somen kautta ja äitini on Espanjassa. Pyysin lainaksi 50 senttiä, jotta pääsen internet-kahvilaan katsomaan nettiä. Silloin vasta tajusin, mistä on kyse, häni kertoo.

Miten joku voi kertoa julkisesti, että sinut on löydetty, vaikka et itse tiennyt siitä mitään?

- Minusta oli otettu kuva ja näytetty sitä jollekin toiselle henkilölle, joka varmisti, että olen kuvassa.

Costan Enkeleiksi kutsuma ryhmittymä kertoo löytäneensä Mäntyniemen ja laittaneensa marokkolaisen hakemaan nuoren naisen ”vaarallisesta” kaupunginosasta. Seiska ja Fuengirola.fi eivät tavoittaneet Costan Enkeleiden edustajaa.

Kuka oli se marokkolainen, joka median mukaan haki sinut lähiöstä?

- Ei se ollut kukaan marokkolainen. Äitini haki minut sieltä. Kun kuulin hänen olevan Espanjassa, niin laitoin äidilleni viestin, että nähdään samassa kahvilassa kuin puolitoista vuotta sitten, Jessica kertoo.


LENTOLIPUT TUNTEMATTOMALTA
Jessican äiti Sari vahvistaa tyttärensä kertomuksen.

- Onneksi sain rahaa lentolippuihin, ja pääsin hakemaan tyttäreni turvaan. Jessican piti päästä isoisoäitinsä hautajaisiin. Hän kysyi minulta vielä viikkoa ennen kuolemaansa, että onhan Jessicalla kaikki hyvin, Sari kertoo.

Jessica sanookin, että pahimmalta kaikessa tuntuu se, ettei hän päässyt rakkaan isoisoäitinsä hautajaisiin.

Niin äiti kuin tytär haluavat kiittää henkilöä, joka lahjoitti heille rahat lentolippuihin.

- Hän ei halua julkisuutta, mutta hän toivoo, että ihmiset välittäisivät enemmän toisistaan, äiti ja tytär sanovat



https://www.seiska.fi/Uutiset/Espanjass ... n-rankasta
"If you're looking for sympathy, look it up in the dictionary. It's somewhere between shit and syphilis." - Joe Kenda
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Nyt on kyllä niin paksua paskapuhetta, että oksat pois.
Aurorah
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 29, 2015 3:30 am

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Aurorah »

PoliisimestariSisu kirjoitti:Nyt on kyllä niin paksua paskapuhetta, että oksat pois.

:D täysin samaa kommenttia olin tulossa kirjoittamaan. Pimu asunut La Palmillassa jo 2016, avoliitossa marokkolaisen kanssa, julkaissut kihlakuvia toisen marokon ihmeen kanssa, käyttää huumeita eikä edes vaivaudu piilottelemaan sitä.

Ei sitten onnistunut uudelleen lainaamaan puhelinta lähettääkseen viestin? Äiti odotteli kaikessa rauhassa päiviä hätäviestin saamisen jälkeen... :D ja haastattelukin tehtiin "viime yönä", dramaattista.

Voi luoja uskooko joku oikeasti tällaista paskaa? Likka on huostattu, kadonnut monta kertaa, äiti antanut hyvät eväät elämään...nyt sitten vihjailleen, että voisko joku maksaa lipun takaisinkin. Huh huh, mitä white trashia. Eikö evoluutio hoida näitä?

Kummallista muuten on, että kaiken tän paskanpuhumisen ja draaman jälkeen pimu ei ilmeisesti ole lähdössä Suomeen, kun joku viestiketjussa tarjoaa kämppää luotaan. Kun nyt on lämmitinkin :D no, saipahan molemmat hetkensä julkisuudessa, ei kai sillä väliä, miten se tapahtui. Ja wt-mamma ilmaisen reissun.
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja khl »

Ei jumalauta oo todellista!Kyllä on pokkaa.
Olivia Benson
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 2:37 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Olivia Benson »

Costan Enkeleiden Facebook-sivuilla, viimeisimmän postauksen kommenttiosiossa äiti vahvistaa Seiskan maksaneen lennot. Mutta haastattelussa on kuulemma vääristelty asioita. Tottahan toki.
"If you're looking for sympathy, look it up in the dictionary. It's somewhere between shit and syphilis." - Joe Kenda
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja khl »

Täytyy kattsoa mitä porukat kommentoi tuohon juttuun Seiskan fbsvuilla.
Aurorah
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 29, 2015 3:30 am

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Aurorah »

On kyllä huvittavaa, millä innolla äiti siivoa faceprofiiliaan. Piilotettu tai poistettu kaikki Jessica-Zahran siskon kommentit, nyt on lähtenyt Zahran oma kommentti, se "kaikki on hyvin", mihin siskot laittoivat niitä raivohymiöitä... niin, onhan se ristiriitaista kertoa dramaattista stooria, jossa viaton pikkutyttö joutuu melkein uhriksi, kun on kirjoittanut just että kaikki on hyvin :x

Oikein arvasin, Seven kustansi liput, on jutunaiheet vähissä.
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja khl »

Espanjassa kadonneena ollut Jessica, Jessican Äiti ja Costan Enkelien Yoana kertovat tapahtumien kulun kohta kohdalta Radio Finlandialla 22.3.2018 klo 18.00 ja Suomen aikaa klo 19.00
Voitte kuunnella lähetystä Espanjan Aurinkorannikolla ULA-taajuudella 102,6 MHz ja ympäri maailmaa www.radiofinlandia.net
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Sillälailla nyt vaan joka paikkaan haastatteluja :roll:
Aurorah
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 29, 2015 3:30 am

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Aurorah »

"En halua julkisuutta, olen vain lapsestaan huolestunut äiti..." ja haastattelua Seveniin, Fuge-lehteen, Radi Finlandiaan.... :D

Jasmin Alisa, joka "katosi" Fugessa muutama vuosi sitten samalla tavalla, kuin tämäkin narkki, ja löytyi jostain piripuiston jengistä kerjäämästä rahaa, päätyi Ouluun suljetulle pitkäksi aikaa. Sinne nämä kuuluis vissiin molemmat, kun tota paskapuhetta lukee.

Jännää muuten, että siskot ihan hiilenä pimun tempuista, äitiä ei moneen päivään kiinnosta tehdä asialle mitään, vaikka tyttären viestissä luki, et on ryöstetty, ja "ne suuttu mulle", eikä äidin profiilissa, jossa on muuten lueteltu perheenjäsenet, mainita tätä tytärtä ollenkaan. Että niin hyvät välit, vaikka nyt halitaan lehtikuvissa. Helvetti mitä roskasakkia.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Mahtava meno ja tiukka etukeno. Äidiltä tyttärelle. Hohhhoijaa mitä touhua.
All is pretty.
- Andy Warhol
Aurorah
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 29, 2015 3:30 am

Re: (U) Jessica Mäntyniemi 22v. Costa del Sol 13.3.2018

Viesti Kirjoittaja Aurorah »

Ja arvatkaapa, onko kadoksissa ollut Jessica tullut Suomeen?!? Ei, eikä varmaan aio tullakaan..

Äiti, joka ei halua julkisuutta, jakaa sivullaan radiofinlandian haastattelua. Huomioh****aamista selkeimmillään.
Vastaa Viestiin