Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
pallokala
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Syys 28, 2015 10:36 pm

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja pallokala »

Itse myös seurasin kejua välillä niskakarvat pystyssä, kun innostettiin ihmisiä joukolla menemään kyselemään jonkun oven taakse ja vielä todettiin, että ei kukaan pahastu jos ei salattavaa ole. Itse ainakin keskellä yötä toivotan pesäpallomailaväen ilman muuta tervetulleeksi. Not.

Jostain syystä mulle tuli heti ilmoituksen luettuani fiilis, että mikäköhän on se toisen osapuolen totuus. Tuntien kuluessa se vaan voimistui. Osittain ehkä siksi, että vaikka auttajia tarjoutui, niin avun organisoiminen konkretiaksi ei oikein tuntunut aloittajaa kiinnostavan. Itse olen, työn puolesta mm. perheväkivaltatapauksia setvineenä, suhteellisen varovainen tällaiseen rummutukseen tai ilmoitusten jakamiseen mukaan lähtemisessä. Ja suositan samaa aina muillekin, on syytä hetki miettiä mikä voi olla toisen osapuolen todellisuus. Tämä yleisellä tasolla, kyseisen pariskunnan elämästä ei tiedä tietenkään.

Mutta hyvä esimerkki tosiaan siitä, että viranomaisilla on ihan perusteet toimia sillä aikataululla kuin toimivat. Koska lopulta tämä oli se varsin perinteinen tarina. Onneksi niin.
"Seuraa aina rahaa."
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Taisi Saara vain ottaa ritolat vähäksi aikaa. Ironista kun sukunimikin täsmää.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1263
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Mitenköhän baby-face? Mahtaa tapauksesta jäädä hänelle syvällisiä traumoja vuosiksi eteenpäin!
Organisointi kadonneen löytymiseksi tapahtui kyllä nopeasti, ainakin netissä.
Ei ole Saaran kukkakuvioinen takki vielä lakannut baby-facen narikassa heilumasta, kun netissä organisoitiin jo ovelta ovelle liikkuvaa etsintäketjua
morbidelli
Agentti Scully
Viestit: 684
Liittynyt: To Loka 01, 2009 1:34 pm

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja morbidelli »

ktaina kirjoitti:
elli72 kirjoitti:Saara on löytynyt ja kaikki hyvin. Mahtaa nolottaa, että asiasta on tehty näin iso haloo.
Älä muuta sano, tuo katoamisilmoitus oli jotenkin sen oloinen että tuli mieleen että ukko taitaa olla enemmän huolissaan parisuhteen loppumisesta kuin itse vaimosta ja pani vaimolle julkisen nöytyytyksen..
Meille kiltin ja lapsenkasvoisen näköisille miehille tilanne on tuttu. Naitu nainen viihtyy baarissa sovittua myöhempään ja katsoo parhaaksi mennä naineen miehensä luo vasta kun nainen on selvinnyt ja mies rauhoittunut. Minunkin sohvalla on muutaman kerran impi yönsä viettänyt.

Eikä kotiin menemistä aina estä miehen väkivaltaisuuden pelko. Mutta olipa mies sitten vittumainen tai väkivaltainen, parempi on naisen mennä kotiin vasta kun miehen raivo on muuttunut huoleksi.

Ja kyllähän ne joskus antoikin, mutta ei se mitään oikeata pettämistä ollut. Mieluummin olisivat antaneet omalle miehelleen mutta kun eivät uskaltaneet mennä kotiin.
Lily O.
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 3:28 pm

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja Lily O. »

En voisi kuvitella, että oma mies lähtisi paikantamaan minua seuraavana aamuna, vaikka en puhelimeen vastaisi tai joku kaveri ei tietäisi missä olen ollut. Odottaisi, että routa ajaisi porsaan kotiin.

Nykyään kauhealla kiireellä ihminen paukutetaan kadonneeksi ja vähintäänkin jo hengettömäksi.
Someaikana ihminen ei saisi olla saamattomissa hetkeäkään, vaan jokaisesta liikkeestä pitäisi olla joka toinen tunti vähintään tiedottamassa.

Miten sitä pärjättään silloin, kun ei ollut kännykkä kasvanut käteen kiinni ja puhelinkortista virta loppu tai koppia ei ollut muutaman sadan metrin säteellä...
Kaustinen
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: To Touko 09, 2013 8:23 pm

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja Kaustinen »

Mulla on koko ajan seuranta puhelimessa, että mies tarvittaessa näkee missä menen. Tämä on laitettu urheiluharrastusten ja oman onnettoman suuntavaistoni vuoksi ja totesin jossain kohtaa, että onpa suuremmalla todennäköisyydellä päällä silloin kun tarvii, jos ei edes yritä muistaa laittaa aina päälle ja pois. Jos jäisin tulematta töistä tai yöriennoista kotiin, niin todellakin toivoisin, että mies tajuaisi sieltä katsoa, missä vaimo menee. Tosin joko sovellus tai puhelimen paikannus ei itselläni toimi aina kovin luotettavasti; Tiksistä oli viimeksi heittänyt Espooseen, vaikka olin Kouvolassa. Jumitus loppui vasta Mikkelissä.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Saara, Espoonlahti 30.6.2018

Viesti Kirjoittaja ktaina »

No tässä tapauksessa eukko tuskin halusi että mies tietää missä menee :wink:
Vastaa Viestiin