Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
tuulituu
Harjunpää
Viestit: 301
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:51 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

dumitru kirjoitti: To Heinä 08, 2021 4:14 pm tytön isä ei vaan halua puhua asioista !

nyt minä teen sen, tykätte vai ei.. aina jonkun mielestä teen sen oikein tai jotain väärin.. se on mitä se on.. hyväksykä tai älä... yrittän sano niin kun se on

1 ) miksi nuori kaunis eritän fiksu älykäs tytö tekisi itsemurha ? mikä vois olla motivi ?
omasta mielestä tehdä itse murha tarvitse ola hyvin pettynyt oman elämään, ,surullinen älämääissä..., en osa selitä sen ennemppä
Andreea ei oli seläinen
---
Ikä, ulkonäkö ja älykkyys ei valitettavasti suojaa masennukselta ja itsetuhoisilta ajatuksilta.
Nuori, kaunis ja fiksu voi tehdä itsemurhan samoista syistä kuin vanha, ruma ja normaaliälyinen.
Ulkonäköön panostava voi masentua jo siitä, jos on tullut mielestään liikaa kiloja. Syitä en lähde arvailemaan kuitenkaan.
Se vain, että ulkoisesta olemuksesta ei voi päätellä, ettei kyseessä oo itsemurha.

Osanotto suruun.
Paljon voimia asian käsittelyyyn.
Avatar
Mayflower
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2012 5:09 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Mayflower »

Osanotto omaisille. Hyvä, että löysivät paikan.

Off topicina haluaisin sanoa, kun täällä kirjoitettiin ev.lut-uskonnon olevan synkkää ja jotkut eivät halua nähdä kuolleen kuvaakaan.
Omasta mielestäni suomalaiset ovat vieraantuneet paljon kuolemasta. Lapsiakaan ei haluta viedä hautajaisiin, koska saattavat järkyttyä. Tästä on suvussa hyvä esimerkki serkusta, joka järkyttyi oman vanhempansa kuolemasta. Ei ollut koskaan otettu mukaan hautajaisiin. Eli se järkytys vähän yli parikymppisenä olikin sitten niin iso asia, että tarvittiin lääkäriä ja hoitoa.
Kyllä ev-lut uskonnossakin on ennen (ja vielä nykyisinkin) ollut hautajaisia, joissa arkku on ollut auki ja vainaja nähtävillä. Oman isänikin kuoltua (2017)kysyivät haluammeko pestä ja pukea vainajan itse ja jätetäänkö auki. Tottakai halusimme pukea ja pestä. Eikä se tuntunut ollenkaan pahalta, oikeastaan se tuntui jollain lailla hyvältä; sai asiat päätökseen ja viimeinen palvelus isälle. Arkku pidettiin suljettuna isän omasta toiveesta. Eli minua ei järkytä kuvat kuolleista, se kuuluu elämään, jokainen meistä tulee kuolemaan (tavalla tai toisella) ja sitä ei pysty välttämään, se on varmaa.
Ev-lut on aika salliva uskonto nykyisin. Hautajaisissa otetaan huomioon omaisten ja vainajan toiveet, jos sellaisia on. Olenpa ollut sellaisissakin hautajaisissa joissa soi rokki, eikä ainuttakaan virttä.
Eli milloinkahan nämä synkkyydestä puhuvat ovat viimeksi olleet ev.lut hautajaissa tai tilaisuuksissa, omat kokemukset jostain historian kirjoista?
Curiosity killed the cat.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1971
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Masennus, ja /tai känni ja lääkkeet... huono yhdistelmä. Ilmeisesti kuitenkin pidempään asiaa hautonut.
Koson
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Touko 29, 2021 1:24 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Koson »

aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:31 pm Minne havisi nimimerkki Koson (3 viestia) joka taman ketjun sivulla 5 vaitti olevansa Andreean isa? Suomen kielikin taipui paljon paremmin kun Dumitrulta.
Suomessa
Koson
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Touko 29, 2021 1:24 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Koson »

ruusumaa kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:41 pm
aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:31 pm Minne havisi nimimerkki Koson (3 viestia) joka taman ketjun sivulla 5 vaitti olevansa Andreean isa? Suomen kielikin taipui paljon paremmin kun Dumitrulta.
Ei ne minnekään oo häipyneet. Siellä ovat edelleen.

Se yksihän poistui melkein heti, jossa oli puhe että koira ärsytti.
Mitä tarkoitat? Jos sinulla on jotain sanottavaa, loukkaavaa, sano se suoraan. Älä laita sitä vertauksiin. Älä käänny ympäri kuin koira hännän ympärillä
Koson
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Touko 29, 2021 1:24 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Koson »

Olen yhä elossa. Valitettavasti, Olen pahoillani, jos pettän teidän
Viimeksi muokannut Koson, La Heinä 24, 2021 9:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koson
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Touko 29, 2021 1:24 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Koson »

aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 3:15 pm
dumitru kirjoitti: To Heinä 08, 2021 3:03 pm
aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:57 pm
Andreeaan seta vouhkaa taalla suu vaahdossa, missa on Andreean isa?
junti... mitä jos tavataan... niin selvitetään mikä vahtoa ja kennen suu ?

pitä vittuu suusi kiini !
Ensinnakin, olen juntitar :D

Ja jos tulisin sinua tapaamaan, toisin poliisin mukanani.

Miksi ei veljesi Koson enaa huutele tyttarensa peraan?
Minulle on tragedia, ei show. Teilla viihdyttävät saman aiheet, jotka ovat surullisia rakkaitasi perusteella. Kirjaudui sisään ja tulin tähän foorumiin, toivoen että saan tietoa tyttärestäni, kun hän oli vielä kadonnut.
Mielensäsanoittaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 25, 2019 3:20 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Mielensäsanoittaja »

Ymmärrän, että varsinkin omaisena on vaikea lukea tämmöstä keskustelua. Fakta kuitenkin on se, että tämä keskustelufoorumi on nimenomaan tarkoitettu siihen että täällä spekuloidaan, puhutaan, arvioidaan, ihmetellään, puidaan yms. Eri katoamistapauksia, murhia, tappoja tai muuten vaan kiinnostavia puheenaiheita. Suosittelen lämpimästi jättäytymään tältä palstalta pois, koska tuskin tätä keskustelua suljetaan.

Otan osaa suruusi.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

niin kauan kuun tää keskustelu ketju pyöry edeleen ja edeleen minun perhe ei saa rauha

onko reilu ?

pyysin apu Adreean kuolemaan paikan paikanemisesta... ihmiset pydävät kuva..., tein virhe, siis kaadun että ja laitoin sen tänne ! sitä en onnistun poistamaan, ja yläpitö ei halua poista !

MITÄ VITTU HALUATTE ?

yläpitölle... STOP ! STOP !
Mielensäsanoittaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 25, 2019 3:20 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Mielensäsanoittaja »

dumitru kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 1:03 am niin kauan kuun tää keskustelu ketju pyöry edeleen ja edeleen minun perhe ei saa rauha

onko reilu ?

pyysin apu Adreean kuolemaan paikan paikanemisesta... ihmiset pydävät kuva..., tein virhe, siis kaadun että ja laitoin sen tänne ! sitä en onnistun poistamaan, ja yläpitö ei halua poista !

MITÄ VITTU HALUATTE ?

yläpitölle... STOP ! STOP !

Se on teidän oma valinta haluatteko lukea tätä keskustelua vai ette. Kuten ylempänä mainitsin tämä keskustelufoorumi on tarkoitettu juuri tälläisistä asioista puhumiseen ja keskustelemiseen. Jos tekee pahaa lukea tätä, älä lue.
Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2453
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Ei nämä minfon jutut nyt ihan oma juttu ole.

Usein tulee ekan sivun osumina esimerkiksi google-haulla.
Joku hakee henkilöä nimellä ja tulee linkkejä vain murhainfoon niin tottakai mielenkiinto herää.

Esimerkiksi tuo FC Atlantis pelaajat.
Joku älykkö laittoi koko joukkeen nimilistan minfoon.
Nyt kun jonkun Atalantiksen pelaajan nimen laittaa hakuun niin:
- Kolme Atlantis FC:n pelaajaa vangittu törkeistä raiskauksista ... ja murhainfo.

Kyllähän tuo herättää kysymyksiä jos joku pelaajista kysyy vaikka henkilökohtaista sponsorointia joltain firmalta.
Firmassa googlataan mitä sponsoroitavasta tulisi googlaamalla.
Ja alkupäässä on: Kolme Atlantis FC:n pelaajaa vangittu törkeästä raiskauksesta ja murhainfo.

Voi olla että firmassa ei lueta juttua enempää ja sponsoroinnin voi unohtaa.
Eli kyllä näistä minfolaisten touhuista kärsii usein ulkopuolisetkin vaikka itse eivät palstaa lukisikaan.
tuulituu
Harjunpää
Viestit: 301
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:51 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

dumitru kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 1:03 am niin kauan kuun tää keskustelu ketju pyöry edeleen ja edeleen minun perhe ei saa rauha

onko reilu ?

pyysin apu Adreean kuolemaan paikan paikanemisesta... ihmiset pydävät kuva..., tein virhe, siis kaadun että ja laitoin sen tänne ! sitä en onnistun poistamaan, ja yläpitö ei halua poista !

MITÄ VITTU HALUATTE ?

yläpitölle... STOP ! STOP !
Minne tahansa nettiin jos laitat kuvan, sitä ei enää pysty poistamaan lopullisesti ja varmasti, koska joku on sen voinut ehtiä kopioida ja levittää.
Ei tosiaankaan vain murha.infon ominaisuus!

Pyysit apua ja sait apua.

Kyllä tääkin ketju ajan kuluessa painuu alemmas uusien tapausten tullessa tilalle.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5306
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

dumitru kirjoitti: Su Heinä 25, 2021 1:03 am niin kauan kuun tää keskustelu ketju pyöry edeleen ja edeleen minun perhe ei saa rauha

onko reilu ?

pyysin apu Adreean kuolemaan paikan paikanemisesta... ihmiset pydävät kuva..., tein virhe, siis kaadun että ja laitoin sen tänne ! sitä en onnistun poistamaan, ja yläpitö ei halua poista !

MITÄ VITTU HALUATTE ?

yläpitölle... STOP ! STOP !
Saitte kuitenkin apua tätä kautta paikan löytymisessä. En edes uskonut siihen.

Ja tämä ketju oli jo monta päivää hiljainen ja painumassa alaspäin.

Itse te nyt Andreean isän kanssa tulitte tätä nostamaan.

Vastaavassa tilanteessa olisin itse käynyt kiittämässä etsijöitä ja sen jälkeen vaiennut.

Osanotot joka tapauksessa, onhan tämä omaisille kova paikka, mutta käytöstavat kunniaan silti.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

ai inteles ? am gresit si regret ! deh ceri ajutor si vor poze... eu nu pot corecta si ei nu vor cu toate ca i-am rugat pe mai multe cai ! singura solutie e sa uiti si sa nu mai pui lemne pe foc, subiectul se ingroapa singur ! in timp se uita.., pe cine crezi ca ,cu intradevar intereseaza ? lasai sa manince ... nu mai scrie nimic !
zzrgg
Hetty Wainthropp
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2020 7:30 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja zzrgg »

dumitru kirjoitti: La Heinä 24, 2021 11:20 pm cu anonimi astia nu ai sa o sa o scoti niciodata la capat , nici mare ajutor de la ei nu ai sa primesti ! si nu ai sa rezolvi altceva decit sa-ti faci singe negru si nimic mai mult
Deci, crezi că ar fi fost mai bine să nu facem aceste exerciții de hartă aici?
Lukittu