Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5302
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:31 pm Minne havisi nimimerkki Koson (3 viestia) joka taman ketjun sivulla 5 vaitti olevansa Andreean isa? Suomen kielikin taipui paljon paremmin kun Dumitrulta.
Ei ne minnekään oo häipyneet. Siellä ovat edelleen.

Se yksihän poistui melkein heti, jossa oli puhe että koira ärsytti.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

ruusumaa kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:41 pm
aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:31 pm Minne havisi nimimerkki Koson (3 viestia) joka taman ketjun sivulla 5 vaitti olevansa Andreean isa? Suomen kielikin taipui paljon paremmin kun Dumitrulta.
Ei ne minnekään oo häipyneet. Siellä ovat edelleen.

Se yksihän poistui melkein heti, jossa oli puhe että koira ärsytti.
En mina mitaan kommentteja peraankuuluttele, kysymykseni oli: minne haipyi nimimerkki Koson, joka vaittaa olevansa Andreean isa.

Andreean seta Dumitru vouhkaa taalla suu vaahdossa, missa on Andreean oletettu isa, Koson?
Viimeksi muokannut aivoriihi, To Heinä 08, 2021 3:04 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

sen en tiedä. sivusto haltijat tiedä. minne se hävisi minun ekä viesti ? sitä että sanoin kuka olen , sen että toisalta olen kiitolinnen tietyisille ihmisille niiden tunnestä jotka koskevat andreea , jne

olenaiset tärkeitä on pois ja sitten kriitiki riitä..

tänään kävin polisille. saain juttelemaan jonkun ka puhelimessa

koirasta... minä en ole mitän koira ihminen. vaan olen lintu ihminen, minulla lapsudesta asti oli kirjevaihtokyhkyt
Andreean viimeinen koira oli luonelta huono laatuinen , ongelma koira joka ei voinuut kouluta
bishot tai mitä rotu se oli on hyvin itsepäisen rotu ja se kysesen yksilö oli vaikeä

kun toiset täälä sano että koira on perhen jasen suomalaisille... joo ymmärän sen, minulle tosi rakas entinen vaimon mäyräkoira, fiksu kun mitäään ! iso sydän , se ei vaan osanut puhua
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

minulle joku tarte selitä tää forumin tarkoitus...

onko se sen että anonnimit pääse mulkuilemään ?
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

dumitru kirjoitti: To Heinä 08, 2021 3:03 pm
aivoriihi kirjoitti: To Heinä 08, 2021 2:57 pm
Andreeaan seta vouhkaa taalla suu vaahdossa, missa on Andreean isa?
junti... mitä jos tavataan... niin selvitetään mikä vahtoa ja kennen suu ?

pitä vittuu suusi kiini !
Ensinnakin, olen juntitar :D

Ja jos tulisin sinua tapaamaan, toisin poliisin mukanani.

Miksi ei veljesi Koson enaa huutele tyttarensa peraan?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olen pahoilani ! mitä kirjoitelit kuulosti hyvin loukavalta , sun täyty myöntä sen ! ja hetkestä vauhti nousi nolasta saatan., anteeksi ! sen osalta en osa sanoa ennmmän, voidanko unohda koko juttu ?

tässä juttussa minun ja tytön isä tapahtumassa olemme hyvin eri mieltä
hän on vakutunut että on itsemurha ja minä että se on tapettu.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

dumitru kirjoitti: To Heinä 08, 2021 3:35 pm olen pahoilani ! mitä kirjoitelit kuulosti hyvin loukavalta , sun täyty myöntä sen ! ja hetkestä vauhti nousi nolasta saatan., anteeksi ! sen osalta en osa sanoa ennmmän, voidanko unohda koko juttu ?

tässä juttussa minun ja tytön isä tapahtumassa olemme hyvin eri mieltä
hän on vakutunut että on itsemurha ja minä että se on tapettu.
Mistä murhaepäily?

Täällä on varmasti paljon väärinkäsityksiä puolin ja toisin mm. kielimuurin takia, mutta miltei kaikki ovat yrittäneet auttaa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

dumitru kirjoitti: To Heinä 08, 2021 3:35 pm olen pahoilani ! mitä kirjoitelit kuulosti hyvin loukavalta , sun täyty myöntä sen ! ja hetkestä vauhti nousi nolasta saatan., anteeksi ! sen osalta en osa sanoa ennmmän, voidanko unohda koko juttu ?

tässä juttussa minun ja tytön isä tapahtumassa olemme hyvin eri mieltä
hän on vakutunut että on itsemurha ja minä että se on tapettu.
Toki voidaan unohtaa koko juttu, en mina ventovieraan kanssa elamanikaista kaunaa ala kantaa :lol:

Kuitenkin, missa on Andreean isa, Koson, mielipiteineen?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

tytön isä ei vaan halua puhua asioista !

nyt minä teen sen, tykätte vai ei.. aina jonkun mielestä teen sen oikein tai jotain väärin.. se on mitä se on.. hyväksykä tai älä... yrittän sano niin kun se on

1 ) miksi nuori kaunis eritän fiksu älykäs tytö tekisi itsemurha ? mikä vois olla motivi ?
omasta mielestä tehdä itse murha tarvitse ola hyvin pettynyt oman elämään, ,surullinen älämääissä..., en osa selitä sen ennemppä
Andreea ei oli seläinen

2) ok... hän meni sinne... itse... kuka ? ketkä odotivät hänet siellä ? onko asia tutkitu ? nijet !

3 ) puhelin... onko seurattettu liikene ? vai vaan paikoitautunut ? mitkä tulokset ? juu se oli löydettu kotona... kenestä ? entisestä mihestä ?, juust !

4) polissi antoi isälle ymmärtä että on itse murha sillä mahalaukussa isän mukaan on löydettu yli 80 masenus lääke kapselit
ne ei ole olut sulatettu ! ne ei ehtinyt olla elimistössä , mikä verikokee sano ? meille ei ole sitä tietö
minulle järki sano että ne on annettu kuoleman jälkeen
tytö tapetin ja saatin sen näytämään että se teki itse murha

ei käy järkeen miksi nuori kaunis tytö tuolainen jonka ystävijen mielestä oli rakastunut tekisi itsemurha

käsitämätön

ai niin.. vahtoan suuni
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olen saanut ylläpitäjältä varoitus joten jään minäkin pois
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Ylläpito ei näköjään katso kuvien poistoa tarpeelliseksi :shock:

Yritän kovasti pitää mielessäni että ortodokseille kuolleen ihmisen esittely on luontaisempaa kuin meille evlut kulttuuripiirissä kasvaneille, ortodoksien hautajaisissakin arkun kansi pidetään auki.

No, kuva joka tapauksessa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. käsilaukku on pään vieressä ikään kuin tyynynä, vesipullo ja eväskassi vieressä.

Kyllä tuo minusta melko omaehtoiselta lähdöltä vaikuttaa. Surullista.

Edelleen toivoisin todella että jos ylläpidon linjaus on se että kuvat saa jäädä keskusteluun, niin voisiko niistä editoida edes kasvot pois näkyvistä, kun kuolemanjälkeiset muutokset ovat jo näkyvissä.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5302
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^^ Kauhistuin myös ensin kuvaa, mutta tajusin sitten myös, että ortodoksit suhtautuvat kuolemaan toisin kuin me ev. lutit.

Ja onko se edes välttämättä väärin? Ev.lut. kirkko on aika mustavalkoinen loppujen lopuksi.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Hermione kirjoitti: To Heinä 08, 2021 4:48 pm Ylläpito ei näköjään katso kuvien poistoa tarpeelliseksi :shock:

Yritän kovasti pitää mielessäni että ortodokseille kuolleen ihmisen esittely on luontaisempaa kuin meille evlut kulttuuripiirissä kasvaneille, ortodoksien hautajaisissakin arkun kansi pidetään auki.

No, kuva joka tapauksessa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. käsilaukku on pään vieressä ikään kuin tyynynä, vesipullo ja eväskassi vieressä.

Kyllä tuo minusta melko omaehtoiselta lähdöltä vaikuttaa. Surullista.

Edelleen toivoisin todella että jos ylläpidon linjaus on se että kuvat saa jäädä keskusteluun, niin voisiko niistä editoida edes kasvot pois näkyvistä, kun kuolemanjälkeiset muutokset ovat jo näkyvissä.
Näin juuri. Verikokeet eivät välttämättä sano noin pitkän ajan jälkeen enää mitään lääkeaineesta riippuen ja voihan olla, että niitä nappeja on ollut sen 180, joista ensimmäiset sata on ehtinyt jo sulaa.

Tuo paikka on kyllä itsemurhalle samaan aikaan tyypillinen ja epätyypillinen. Tosiaan iso osa itsemurhista tehdään metsässä, mutta silti. Mitä muovikassissa on? Onko itsemurhaviestiä tms, kun osattiin niin nopeasti sulkea rikoksen mahdollisuus pois?

Onnelliselta ja rakastuneelta vaikuttava kaunis ihminen voi hautoa päässään vaikka mitä. Suuri osa on mielenterveysongelmistaan hiljaa varsinkin läheisille ja Andeeaakin alettiin etsimään miltei poikkeuksellisen nopeasti, eli jotain tietoa mt-ongelmista saattoi lähipiirillä olla tiedossa.

Tuota kuvaa itsekin aluksi ihmettelin, varsinkin kun dimitru kertoi, ettei kuvassa näy mitään muuta kuin kivi ja joku puu(saa toki korjata jos muistan väärin), ruumiin näkymisestä ei ollut mitään puhetta. Tuo ortodoksitausta kuitenkin toisaan selittää asian, eikä taustalla ole välttämättä mitään sen kummallisempaa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Avatar
Tabula Rasa
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: To Syys 24, 2015 8:51 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Tabula Rasa »

ruusumaa kirjoitti: To Heinä 08, 2021 5:10 pm ^^ Kauhistuin myös ensin kuvaa, mutta tajusin sitten myös, että ortodoksit suhtautuvat kuolemaan toisin kuin me ev. lutit.

Ja onko se edes välttämättä väärin? Ev.lut. kirkko on aika mustavalkoinen loppujen lopuksi.
Kyllä, pitää paikkansa eikä se ole väärin. Kuolema on osa elämää ja ei kuollutta tarvitse pelätä, eikä kauhistua. Itse päinvastoin arvostan Dumitrun avoimuutta asiassa. Tässähän yritetään hakea apua omaisille, jotta kuolinpaikka löytyisi ja Dumitru on saanut aiheetonta kritiikkiä, vaikka hän on suurinpiirtein sydänverellään pyytänyt meitä auttamaan.
Toivon, että joku pystyy auttamaan, ehkä asia poliisinkin kanssa selviää.
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1491
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Minfolainen dumitru on pyytänyt apua Andreean kuolinpaikan selvittämiseksi.

Asia lienee uskonnollisista syistä tärkeä.
Auttakaa jos pystytte, jätetään ne vittuilut pois.

Kuva pysyy paikallaan ainakin toistaiseksi.
Ne tietää, jotka tietää...
Lukittu