Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Tuli muuten tosta instan xdrassesta mieleen (en muista oliko joku spekuloinut täällä samaa), että voisko se olla Rasmuksen, mutta tunnukset olis tiedossa jollain tai on jäänyt kirjautuneeksi jonkun toisen laitteelle joskus aiemmin (onko tuo mahdollista?), ja tää tyyppi on pitänyt hauskana juttuna käydä siellä asioimassa. Vois myös siksi olla poistanut kommenttejaan, jos joku aikuinen tään on vaikka tajunnut.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Onko joku kysynyt tuolta R.K instassa tai facessa tuosta xdrassesta? Josko omilta nuoriltaan kysyisi edes tietävätkö ketä se on.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

MissMatlock kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 5:19 pm Tuli muuten tosta instan xdrassesta mieleen (en muista oliko joku spekuloinut täällä samaa), että voisko se olla Rasmuksen, mutta tunnukset olis tiedossa jollain tai on jäänyt kirjautuneeksi jonkun toisen laitteelle joskus aiemmin (onko tuo mahdollista?), ja tää tyyppi on pitänyt hauskana juttuna käydä siellä asioimassa. Vois myös siksi olla poistanut kommenttejaan, jos joku aikuinen tään on vaikka tajunnut.
Luulen että lukenut jostain että ihmetelty kommenttia, siksi poistanut 🤷‍♂️ samaan aikaan kun poistettu niin tuli tuo ella käyttäjä, joka seuraa samaisia tyyppejä. On kyllä hämärää, mut tuolla ne nuoret yhteyttä pitää, insta ja snapchat joten en yhtään ihmettelis jos hatkalla oleva perustais vaan uudet tilit ja näin pidettäis yhteyttä.

Ei kyllä mene järkeen etteikö silti vanhemmille edes kertois olevansa kunnossa
Tietoilija
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2023 1:22 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tietoilija »

Meikäläinen tässä mietin tuota AKn viestiä. Miettikäähän mitä ite tekisitte jos oisitte 16 ja lentäny baarista kännissä ja mahdollisesti huumeissa pihalle. Varmaa majapaikat ton ikäsellä aika vähissä mihin mennä siinä kunnossa ja veikkaan että koti ei ollu vaihtoehto.

Ite 16 vuotiaana doupanneena hengasin juurikin tuon ikäisten narkkien seurassa (keneltä ne huumeetkin sai), mitä AK viestissään kirjoitti ja kyseisessä talossa meininki oli sellane että henki ois voinu lähtee iha millo vaa. Kyllä mä nään tän AKn kirjoituksen kaikista todennäkösimpänä vaihtoehtona. Varsinkin ku on ite sen kaiken nähny ja kokenu mitä se on.
Hudson
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: La Joulu 03, 2022 9:38 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Hudson »

Mä en löydä koko xdrassea enää, näkyykö muille? Mielenkiintoista..
wenderi
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2022 5:30 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja wenderi »

Hudson kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 6:13 pm Mä en löydä koko xdrassea enää, näkyykö muille? Mielenkiintoista..
Joo mulla oli sopivasti jääny hakuun, niin on muutettu nyt nimi ja laitettu kuva 😅
Solar
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: La Syys 03, 2011 5:54 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Solar »

wenderi kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 6:20 pm
Hudson kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 6:13 pm Mä en löydä koko xdrassea enää, näkyykö muille? Mielenkiintoista..
Joo mulla oli sopivasti jääny hakuun, niin on muutettu nyt nimi ja laitettu kuva 😅
Tilin nimi tosiaan muutettu, on arjehudifanpage931
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6474
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Alan kallistumaan sille kannalle, että juomiin sekoitettiin jotakin, siis kemiallinen pahoinpitely ja kyseessä on alaikäinen henkilö.
urpo-anneli
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 11:30 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja urpo-anneli »

Tietoilija kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 5:45 pm .. Kyllä mä nään tän AKn kirjoituksen kaikista todennäkösimpänä vaihtoehtona. Varsinkin ku on ite sen kaiken nähny ja kokenu mitä se on.
Mulla tuli myös kirjoituksestaan heti sellanen tunne ettei ollut paskapuhetta. Tai sitten valehtelee todella uskottavasti.

Olen myös jonkin aikaa katsonut vierestä tuollasen huumepariskunnan elämää ja pari kertaa puukotettiin jotain puolituttua. Toisella kerralla oli pienet lapsetkin kotona (otettu huostaan myöhemmin).
Dothemath
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: To Marras 12, 2009 4:43 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

Tuon Gartman69:n jutut kannattaa kyllä selvästikin jättää täysin huomiotta. Nämä varmat väitteet livekuvaamisesta ovat selvästikin valetta. Kuten täällä on kerrottu, niin näytön ulkoasu on kuten tallennetta katsellessa ja taustaltakin kuuluu eri ajankohdan radio-ohjelma. Harmittaa tällaiset ihmiset, jotka valehtelevat tehdäkseen kiusaa. Ja tässä tapauksessa kun ihminen on vielä kateissa, niin nämä harmittavat vielä enemmän. Tuonkin mietinnän, jonka Gartman69 kohdisti livekuvaamistietoonsa, olisi moni voinut käyttää hyödyllisestikin tapauksen suhteen. Ilkeä temppu.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Nyt joku kattoo mistä kuva on pöllitty, KOSKA pakkoham tuon on tähän liittyä jollain tapaa 🙈

Mä en osannut isoksi tuota kuvaa laittaa et ois saanut katottua
Sipi
Jack Bauer
Viestit: 934
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Selkeästi uutena tietona ainakin minulle tuli tuo Rasmuksen tilille tullut summa. En mitenkään pidä mahdollisena, että kukaan 16-vuotias pitäisi 800 euroa tilillään koskemattomana kahta kuukautta. Lisäksi pidän melko epätodennäköisenä, että jos hänet on muilutettu johonkin ja syylliset olisivat velkojen perässä, etteivät he olisi ottaneet noita Rassen rahoja. Jäljelle jää siis se ilmeisin, eli Rasse ei ole siinä kunnossa, että voisi itse hallinnoida tiliään.

Aiemmin oli puhetta, että tilillä oli rahaa, mutta tiliä ei ollut katoamisen jälkeen käytetty. Itselleni jäi kuitenkin sellainen mielikuva, että siellä oli jotain tyyliin 3,50€, ja Rassella saattoi olla nuuskanmyynnistä tai muusta käteistä jolla pelata. Tilin käyttämättömyys selittyi sillä, että hän tiesi tilin olleen käytännössä tyhjä. Mutta kaksi kuukautta koskematta noinkin isoihin rahoini? En pidä mahdollisena.
Solar
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: La Syys 03, 2011 5:54 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Solar »

Nml84 kirjoitti: Ke Tammi 04, 2023 7:02 pm Nyt joku kattoo mistä kuva on pöllitty, KOSKA pakkoham tuon on tähän liittyä jollain tapaa 🙈

Mä en osannut isoksi tuota kuvaa laittaa et ois saanut katottua
Arjehudi tekee videoita mm. TikTokiin.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Ja kaikki seurattavat tyyliin Rasmuksen kavereita, en nyt osta kyllä tätä vieläkään 🙈

Arje03 ainakin tän oikea tili, "pikkasen" enemmän seurattavia, enkä pikahakemisella löytänyt noita samoja Rasmuksen kavereitakaan seuraamassa
Viimeksi muokannut Nml84, Ke Tammi 04, 2023 7:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
angel_vm78
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 6:53 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja angel_vm78 »

Rasmuksen äidin kaverin R.K. facebookista päivitys 15.11.2022. Siinä on kertausta katoamis illan tapahtumista. Mielestäni mielenkiintoista kommentointia, jos lukee ajatuksella :!:
Vastaa Viestiin