Ruumis löydetty Tampereella!

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Musta-Pekka2016
Neuvoja-Jack
Viestit: 594
Liittynyt: To Syys 08, 2016 1:18 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Musta-Pekka2016 »

Kuka on vainaja?
Roots
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 15, 2023 9:08 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Roots »

Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 14, 2023 12:31 pm Voi kunpa se olisi tää Petri S. Toivottavasti joku tietäisi sanoa. Näin hänet Kaukajärven bussissa taannoin niin sopisi hyvin. Poksautan kuohuviinin jos se on hän..
Kyllä oli Petri S. Ilmeisesti kroppa pettänyt kotimatkalla.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Roots kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 11:39 am
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 14, 2023 12:31 pm Voi kunpa se olisi tää Petri S. Toivottavasti joku tietäisi sanoa. Näin hänet Kaukajärven bussissa taannoin niin sopisi hyvin. Poksautan kuohuviinin jos se on hän..
Kyllä oli Petri S. Ilmeisesti kroppa pettänyt kotimatkalla.
Siis ihanaa kiitos! Tästähän löytyy ketju mistä selviää hyvin miksi tää on mulle tärkeä tieto. 🙏 Se hullu vainosi mua parin vuoden ajan ja nyt se on sitten ohi. Voi että mikä helpotus.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Varmaankin karma olemassa sitten. Kun näin hänet bussissa niin säikähdin että apua nyt se taas tekee jotain kun on lyönyt mua ihan keskellä Ratinan kauppakeskusta mutta oli jotenkin niin kuutamolla että ei edes tunnistanut mua. Ikävä vaan että hänelläkin lapsia oli mutta eipä mikään maailman turvallisin iskä kuten tuo jankan puukotus osoittaa. Ei kenenkään normaalin isän kotiin hyökkää nistit puukon kanssa.
Roots
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 15, 2023 9:08 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Roots »

Millavaan kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 12:02 pm Varmaankin karma olemassa sitten. Kun näin hänet bussissa niin säikähdin että apua nyt se taas tekee jotain kun on lyönyt mua ihan keskellä Ratinan kauppakeskusta mutta oli jotenkin niin kuutamolla että ei edes tunnistanut mua. Ikävä vaan että hänelläkin lapsia oli mutta eipä mikään maailman turvallisin iskä kuten tuo jankan puukotus osoittaa. Ei kenenkään normaalin isän kotiin hyökkää nistit puukon kanssa.

Ihan vaan varmistus että sama Petri kysessä sukunimi Sjö***
Paikalla
Puhelinkortti
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Eiköhän se tämä Pete ole minkä itsekin tunnen. Erittäin kohtelias ja harmiton mies, joskin viinaanmenevä. Valitettavasti vain aikaisemmat naisvalinnat olleet kiltillä miehellä onnettomia. Tuo vaino on ollut ihan toistepäin mitä täällä joku kehtaa kirjoitella.
Roots
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 15, 2023 9:08 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Roots »

Puhelinkortti kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 1:55 pm Eiköhän se tämä Pete ole minkä itsekin tunnen. Erittäin kohtelias ja harmiton mies, joskin viinaanmenevä. Valitettavasti vain aikaisemmat naisvalinnat olleet kiltillä miehellä onnettomia. Tuo vaino on ollut ihan toistepäin mitä täällä joku kehtaa kirjoitella.
En itse tunne muuten kuin nähnyt tuossa kaupalla pyörimässä. Kerran joutunut menemään väliin kun piti kaveriansa panttivankina kainalosauvoilla nurkassa. Paremmin tuntevilta kuullut olevan mukava mies. Rankka alkoholin käyttö kyllä näkyi ulospäin. Rikosta ei kuolemaan ilmeisesti liittyny. Rauha hänelle ja omaisille
MushroomCloud
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Syys 09, 2011 1:20 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja MushroomCloud »

Puhelinkortti kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 1:55 pm Eiköhän se tämä Pete ole minkä itsekin tunnen. Erittäin kohtelias ja harmiton mies, joskin viinaanmenevä. Valitettavasti vain aikaisemmat naisvalinnat olleet kiltillä miehellä onnettomia. Tuo vaino on ollut ihan toistepäin mitä täällä joku kehtaa kirjoitella.
Vaikutti kyllä ihan leppoisalta ukolta ainakin ihmisten ilmoilla. Sen perusteella mitä sitä muutaman vuoden on nähnyt tuossa kaupoilla istuskelemassa.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: Su Heinä 16, 2023 12:02 pm Varmaankin karma olemassa sitten. Kun näin hänet bussissa niin säikähdin että apua nyt se taas tekee jotain kun on lyönyt mua ihan keskellä Ratinan kauppakeskusta mutta oli jotenkin niin kuutamolla että ei edes tunnistanut mua. Ikävä vaan että hänelläkin lapsia oli mutta eipä mikään maailman turvallisin iskä kuten tuo jankan puukotus osoittaa. Ei kenenkään normaalin isän kotiin hyökkää nistit puukon kanssa.
Sinä se osaat valita seurasi ja tunnet kaikki Tampereen nistit. Tunnen kyllä itsekin useita mutta elämäni ei ole synkkää eikä minun tarvitse pelätä ketään. En tiedä uskonko puheitasi. Mutta kaikkea hyvää kuitenkin ja elät kai jo ihan toisenlaista elämää. Voimia myös Petrin omaisille ja lapsille.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Jos nuori niin ei se sitä oo se Pete ketä toivoin sen olevan. Voi harmin paikka. Se tyyppi on pilannut mun elämää niin huolella että ehkä jonain päivänä saatte spekuloida henkirikoksella minkä minä tein kun käyn kostamasa sille henkilökohtaisesti kun en tuu mitään korvauksiakaan koskaan saamaan kun ei varmasti tuu töihin menemään koskaan.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Toki toivoa on vielä. Tänään illalla julkaistaan taas Tampereen seurakuntien kuolleet. Tilaan aamulehteä ihan sen takia että tässä kylässä ei kuolla ilman että saan tietää. Ja oon ollut niin monessa hoivakodissa töissä että usein on tuttuja.
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2519
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Millavaan kirjoitti: Su Heinä 23, 2023 4:47 am Toki toivoa on vielä. Tänään illalla julkaistaan taas Tampereen seurakuntien kuolleet. Tilaan aamulehteä ihan sen takia että tässä kylässä ei kuolla ilman että saan tietää. Ja oon ollut niin monessa hoivakodissa töissä että usein on tuttuja.
Mutta seurakuntiin kuulumattomia kuolleita, joiden määrä on lisääntynyt paljon ja lisääntyy koko ajan, ei niistä seurakuntauutisista löydä.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kuolinilmoituksissa ei ainakaan ollut mitään, tosin on kulunut kovin vähän aikaa ja jos olis tää Pete ketä toivon että on niin mitään kuolinilmoitusta ei takuulla tuu kun oli/on sitten niin yksinäinen ihminen kuin voi olla mitä en ihmettele. Sen poissaolon huomaisi lähinnä poliisit vähentyneinä tehtävinä.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

No ei oo se Pete ketä toivoin, tiedän siitä kun salakuuntelin kun vastapäiseen taloon tuli poliisit ja kuunelin mitä puhutaan niin puhuivat tästä henkilöstä..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joku nuori mies on kateissa. Tiedän sen nimen ja puhelinnumeronkin kun kuulin niin selvästi mitä poliisit puhui. Tää ei liity sinällään tähän ketjuun mut jos tästä tulee virallista niin mulla on kaikkea jännää tiedossa. Kannattaa mennä aina norkoileen jos tulee poliisit lähistölle.
Vastaa Viestiin