Ruumis löydetty Tampereella!

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Järppä90
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2022 12:59 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Järppä90 »

MushroomCloud kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 9:26 pm Huhujen perusteella kaukajärven jalkapallokentän viereisestä ojasta löytynyt. Luultavasti siis ollut matkalla kaukajärveltä annalaan/annalasta kaukajärvelle.
Eli luultavimmin Goljatissa istuttu pilkkuun asti ja juonut liikaa ja henki pois kotimatkalla. Vois alkoholitarkastajat kyllä mennä käymään siellä, että tarjoillaanko asiakkaille vaikka olisivat jopa vaarallisen päihtyneitä. Ainakin Hervannan räkälöissä kuulemma välillä tarjoillaan vaikka olis paskakin tullut jo housuun. Enkä näe syytä miksi Kaukajärvi olis poikkeus.
Järppä90
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2022 12:59 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Järppä90 »

Siitä olis varmaan kerrottu uutisessa jos olis esim. Epäily, että pyörällä kaatunut, mutta koska mainintaa tämmöisestä ei ole, niin taitaa olla Annalassa vuokra-asunnossa asuva vakavasta päihdeongelmasta kärsivä jonka elämä nyt päättyi surullisesti. :cry:
Sipi
Jack Bauer
Viestit: 934
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Järppä90 kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 3:31 pm Jos pitäis veikata, niin iäkkäämpi mieshenkilö ja aamusta asti istuttu Goljatissa ja tarjoilu pelannut voimakkaasta humalatilasta huolimatta koska kanta-asiakas tms..
Tää on sinänsä ironista, että olen ikäni asunut Tampereella (en tosin Kaukajärvellä) ja kahteen kertaan käynyt Goljatissa. Saman verran, eli kahteen kertaan, minulle on tultu avoimesti tarjoamaan huumeita. Molemmilla kerroilla Goljatissa. Joskus 1990-luvun lopulla ja 2000-luvun alkupuolella. Se seutu on aivan karmivaa -ilmeisesti edelleen.
MushroomCloud
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Syys 09, 2011 1:20 am

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja MushroomCloud »

Sipi kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 12:52 pm
Järppä90 kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 3:31 pm Jos pitäis veikata, niin iäkkäämpi mieshenkilö ja aamusta asti istuttu Goljatissa ja tarjoilu pelannut voimakkaasta humalatilasta huolimatta koska kanta-asiakas tms..
Tää on sinänsä ironista, että olen ikäni asunut Tampereella (en tosin Kaukajärvellä) ja kahteen kertaan käynyt Goljatissa. Saman verran, eli kahteen kertaan, minulle on tultu avoimesti tarjoamaan huumeita. Molemmilla kerroilla Goljatissa. Joskus 1990-luvun lopulla ja 2000-luvun alkupuolella. Se seutu on aivan karmivaa -ilmeisesti edelleen.
Niin varmasti. Itse istuin siellä noihin aikoihin joka päivä, vuosien ajan, vähintään kahvikupillisen verran, enkä ole ikinä nähnyt siellä huumeita, puhumattakaan siitä että niitä olisi avoimesti ihmisille tarjoiltu.
Sipi
Jack Bauer
Viestit: 934
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Sipi »

MushroomCloud kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 1:00 pm

Niin varmasti. Itse istuin siellä noihin aikoihin joka päivä, vuosien ajan, vähintään kahvikupillisen verran, enkä ole ikinä nähnyt siellä huumeita, puhumattakaan siitä että niitä olisi avoimesti ihmisille tarjoiltu.
Älä muuta sano! Pidin itsekin outona. Syytä valehdella ei kuitenkaan ole. Noihin aikoihin paljonkin baareissa viihtyneenä pidin lähinnä erikoisena sitä, miten vähän niitä ylipäätään näkyi ja tarjottiin.

Vertailun vuoksi itse pidin niihin aikoihin huomattavasti ns. vaarallisempana esim joitain Tesoman baareja (olikohan Pedros ja joku Ripe?) joissa sitten tapahtui kyllä kaikkea muuta hirveää, mutta huumeita ei. Enkä osaa edelleenkään kertoa, mistä tämä Goljatin touhu johtui, mutta olen tullut siihen tulokseen, että koska en ollut vakiokasvo, minua voitiin luulla joksikin toiseksi. Työntekijä ei kummallakaan kerralla vilkaisutkaan suuntaamme, luulen hänen olleen täysin tietoinen kuppilan tapahtumista.

Tuttavani asui niihin aikoihin Solkikadulla, ja siksi kahteen otteeseen tuli poikettua.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Ei kukaan tuu tarjoamaan mitään huumeita kellekään jossain baarissa. Tosin Goljat ei oo mun eka valinta jos baariin haluan mennä mutta ei en usko.
Ack4ever
Nikke Knakkertton
Viestit: 184
Liittynyt: Ti Loka 11, 2022 1:14 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Ack4ever »

Goljatti on pieni paikka, jossa sivistyneet ja lukeneet ihmiset tapaavat käydä, yliopistolla vietetyn uuvuttavan työpäivänsä päätteeksi, nauttimassa lasin viiniä ja keskustelemassa maailman politiikan polttavimmista käänteistä...
saksanundulaatti
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 2:32 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja saksanundulaatti »

Millavaan kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 1:34 pm Ei kukaan tuu tarjoamaan mitään huumeita kellekään jossain baarissa. Tosin Goljat ei oo mun eka valinta jos baariin haluan mennä mutta ei en usko.
Joskus joku löi Doriksen vessassa käteeni puolikkaan palavan jointin ja paineli sanaakaan sanomatta ulos.

Goljat taas edustaa itselleni sen sortin räkälää, että sieltä on hankala oikein löytää edes sitä rappioromantiikkaa jonka vuoksi sellaisessa viitsisi käydä. Niinä kertoina kun olen käynyt, porukka on noin silmämääräisesti vaikuttanut enemmän ns. alkoholiorientoituneelta.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joo en oo itsekään goljatossa käynyt kuin joskus 2000-luvun alussa, sen sijaan siinä toisessa baarissa, nimeä en muista, kävin viime kesänä ja oli halpaa tequilaa kumminkin.
Jos tää on annalassa asunut niin osaan kuvitella reitin koska olen itsekin annalassa joskus asunut.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 953
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Millavaan kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 1:34 pm Ei kukaan tuu tarjoamaan mitään huumeita kellekään jossain baarissa.
HAHAH… baareissa todellakin pyörii sekakäyttäjiä kenelle uppoaa alkoholi ja kaikki huumeet.
Ja sitten, kun pää on tarpeeksi sekaisin ja huumevelkaa liikaa niin ei ne sekakäyttäjät katso paskan vertaa kenelle lähtee tarjoilemaan mitä tahansa pillereitä ja pulvereita.
Myyvät vaikka verenpainelääkkeitä ja kreatiinia, kun rahaa on saatava velkoihin.

Ja juurikin räkälät on niitä pahimpia paikkoja mikä mahdollistaa tälläisen toiminnan moniongelmaisille ”huumeiden” myyjille.
Sitten niitä mukamas tarjottuja päihteitä aletaan perimään ja rahoja tivaamaan nyrkkien ja puukkojen kanssa.
Kuten tältäkin palstalta löytyy varmasti useampikin tapaus.

Jos olet noin sinisilmäinen niin ole varovainen mikäli tuollaisissa räkälöissä pyörit ja kaveripiiri on jotain nauhasäätiön jengiä.
Siinä voi pian käydä sillain, että pääset hengestäsi niin kuin tässäkin tapauksessa käynyt.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

^ no en pyöri räkälöissä eikä kaveripiiri asu nauhalla, tosin yksi kaveri asuu ja olen hänen luonaan käynytkin siellä mutta hän on ollut kaveri jo teiniajlolta joten hänen päihdeongelmansa ei siihen liity mitenkään..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Mut on sitä tähän ikään mennessä tullut pyörittyä jo vaikka ja missä ja.vaikka kenen kanssa niin jos oikein mietin niin koskaan ei kukaan oo mitään huumeita tarjonnut..
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ei ilmeisesti ollut Sininauhasta. Nimeltään oli Petri.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Pe Heinä 14, 2023 12:57 am Ei ilmeisesti ollut Sininauhasta. Nimeltään oli Petri.
Sano nyt että Petri S? Olisko? 🙏
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruumis löydetty Tampereella!

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Voi kunpa se olisi tää Petri S. Toivottavasti joku tietäisi sanoa. Näin hänet Kaukajärven bussissa taannoin niin sopisi hyvin. Poksautan kuohuviinin jos se on hän..
Vastaa Viestiin