Natasha Kampusch

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Natasha Kampusch

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Minkäköhän otsikon alle tämä kuuluisi? No, laitetaan tänne.

http://en.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch <-- ken ei asiasta tiedä

Mitä tuumaatte, onko vanhemmilla osuutta asiaan?
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Vaikee lähtee veikkailemaan onko vanhemmilla osuutta asiaan.. Jotensakin en vain jaksa uskoa. Huhuja ja juorujahan liikkuu aina ja ne kasvaa kuin lumipallo-ilmiö.. Oisko tässäkin kyse siitä vai voiko todella omat vanhemmat tehdä jotain noin kamalaa? :shock:
Tyttö oli yllättävän hyvässä kunnossa pakenemisensa jälkeen. Televisiohaastattelu jne. Ja ymmärsi kuitenkin tästä maailmasta jotain ja uskalsi mennä televisioon. Rohkea typy :shock:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mä olen varma, että Natassa salaa jotain. Kenties se, mitä salaa, liittyy pakomahdollisuuksiin. Veikkaan että tytöllä on ollut mahdollisuuksia lähteä monia monia kertoja mutta ei ole "halunnut" lähteä tms. Toisekseen veikkaan jotain seksuaalisuhdetta Wolfgangiin, tokihan tämä voi olla myös manipuloimalla syntynyttä. (ts. alussa hyväksikäyttöä, lopussa omaa suostumusta)

Natassalla kävi myös hyvä tuuri, kun se nappaaja hyppäs junan alle, kas kuin sopivaa. Nyt voikin sepittää ihan mitä vaan kun ei ole ketään kiistämässä tarinoita. (vaikka tuskin kukaan olisi kyseenalaistanutkaan Natassan sanoja napparia vastaan) Vanhempia en epäile minä.. mut itte Natassa oli niin hilpeä ja hyväkuntoinen jopa mieleltään ko. tapahtuman päätteeksi etten hetkeäkään epäile tarinassa olevan toinenkin puoli josta kukaan meistä ei tiedä yhtikäs mitään. :wink:
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Eikös tästä ollut juttu ajossakin,että tyttären äidillä on ollut näppinsä pelissä jutussa :twisted:
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Mother_North kirjoitti:Eikös tästä ollut juttu ajossakin,että tyttären äidillä on ollut näppinsä pelissä jutussa :twisted:
Tätä minäkin muistelisin, sillä kysyinkin. En kyllä muista yhtään, mitä asiasta on tullut ilmi, enkä jaksa nyt googlettaa.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mother_North kirjoitti:Eikös tästä ollut juttu ajossakin,että tyttären äidillä on ollut näppinsä pelissä jutussa :twisted:
Kyllähän sitä epäiltiin (epäillään?) jossain vaiheessa Natassan paluun jälkeen. Tosin jo silloinkin kun muksu katosi. Todisteet uupuu vaan..
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Natashan tapauksessa on varmaan paljon myös kyse ns. Tukholma
-syndroomasta. Luulisin senkin vaikuttavan paljon hänen käytökseensä.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Lennox kirjoitti:Natashan tapauksessa on varmaan paljon myös kyse ns. Tukholma
-syndroomasta. Luulisin senkin vaikuttavan paljon hänen käytökseensä.
Juu näin on.. Siltikin mussa asuu skeptikko joka sanoo ettei kaikki ole aivan noin. :lol:
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Loka kirjoitti: Juu näin on.. Siltikin mussa asuu skeptikko joka sanoo ettei kaikki ole aivan noin. :lol:
En kiistä ollenkaan. Olen kyllä kiinnittänyt samaan asiaan huomiota. Jotenkin se tyttö on liian tyyni.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Lennox kirjoitti:
Loka kirjoitti: Juu näin on.. Siltikin mussa asuu skeptikko joka sanoo ettei kaikki ole aivan noin. :lol:
En kiistä ollenkaan. Olen kyllä kiinnittänyt samaan asiaan huomiota. Jotenkin se tyttö on liian tyyni.
Tyyni tosiaan. Missä tunteet? Kai nämä kaikki voi olla vaan selitystä sille että kukaan meistä ei tiedä miltä se vankeus tuntuu, mut silti pistää ihmettelemään josko ihmismieli kuitenki on sen verran hauras ettei noin nopsaan toivu?
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Loka kirjoitti:Mä olen varma, että Natassa salaa jotain. Kenties se, mitä salaa, liittyy pakomahdollisuuksiin. Veikkaan että tytöllä on ollut mahdollisuuksia lähteä monia monia kertoja mutta ei ole "halunnut" lähteä tms. Toisekseen veikkaan jotain seksuaalisuhdetta Wolfgangiin, tokihan tämä voi olla myös manipuloimalla syntynyttä. (ts. alussa hyväksikäyttöä, lopussa omaa suostumusta)

Natassalla kävi myös hyvä tuuri, kun se nappaaja hyppäs junan alle, kas kuin sopivaa. Nyt voikin sepittää ihan mitä vaan kun ei ole ketään kiistämässä tarinoita. (vaikka tuskin kukaan olisi kyseenalaistanutkaan Natassan sanoja napparia vastaan) Vanhempia en epäile minä.. mut itte Natassa oli niin hilpeä ja hyväkuntoinen jopa mieleltään ko. tapahtuman päätteeksi etten hetkeäkään epäile tarinassa olevan toinenkin puoli josta kukaan meistä ei tiedä yhtikäs mitään. :wink:
Vähän samoja miettinyt, en vain tohtinut suutani avata tällä kertaa. Liian tyyni, liian hyväkuntoinen fyysisesti ja psyykkisesti ja halusi tulla televisioon kertoilemaan. Panee miettimään moinen :roll: Skeptikko minäkin :twisted:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mites muuten, saako N.K. korvauksia kuolinpesästä tms.? :shock:
Tyttö kertoi nähneensä nälkää, mutta oli vähän pyöreä????
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Viesti Kirjoittaja lost »

Kiitoksia kun tänne avattiin tämä ketju, niin ei tarvinnut itse vaivautua :wink:

Niin itse jotenkin ajattelen, että äidillä on näppinsä pelissä. En tiedä mistä tälläinen päähänpinttymä, ehkä media vaikuttanut siihen.

Toisaalta luulen, että asia on niinkuin N. kertookin. Telkkarissa tämän asian yhteydessä kerrottiin, että kun tulee esiin tälläinen kauhea asia, niin ihmisen mieli tekee siitä päänsä sisällä tahtomattaan vielä kauheamman. Eli alkaa epäillä vanhempia jne.

Mutta enpä osaa sanoa
Lennox
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 11:40 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lennox »

lost kirjoitti:Kiitoksia kun tänne avattiin tämä ketju, niin ei tarvinnut itse vaivautua :wink:
No prob. :wink:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Mites muuten, saako N.K. korvauksia kuolinpesästä tms.? :shock:
Tyttö kertoi nähneensä nälkää, mutta oli vähän pyöreä????
Niin se sanoi joo. Mä oletan että se tarkotti niitä alkuaikoja siellä "tyrmässä"? Oisko noin..? Tuo korvausjuttu onki mielenkiintonen, pitää ihan alkaa penkoa. :twisted: Toisaalteen se oli miljonääri jo pari viikkoa vapautumisestaan joten mitäpä se muutamalla Wolfgangin eurolla.. :roll:

Niitä ajatellen, jotka funtsii että vanhemmilla ois osaa ja arpaa, Natassan isähän on kovasti ollut noiden tytön rahojen perään. On ollut solmimassa leffadiiliä ja muuta sellasta.
Vastaa Viestiin