Nora Bhatia

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

http://maps.google.fi/maps?f=d&source=s ... 38624&z=15


Tuossa linkki karttaan. Ja noin suunnilleen sinisellä viivalla missä tyttö on poliisi tietojen mukaan kulkenut.

Suuntana ei siis ole ainakaan ollut hämeenlinnantielle (=helsinki) päin.

Missä on Noran koti? Oliko suunta kotiin?
Nuotio & Äreät Tiput
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Rezah kirjoitti:
debbie kirjoitti:Minulta jäi huomaamatta, mutta onko tytöllä siis ihan oikeasti sanottu olevan masennuslääkitys? Jotenkin hän ei vaikuta ollenkaan masennuspotilaalta. Kuvassa on ihan elämänmyönteinen, nätti tyttö.
Aika helvetin hyvä diagnosoimaan olet.

:roll:
Mistä sait päähäsi, että tuo oli diagnoosi? Ei sellaista tehdä valokuvan perusteella enkä minä voi sellaista tehdä muutenkaan kun en ole psykiatri.

Kyse on vaikutelmasta. Olen nähnyt masentuneita nuoria. Halusin vain tietää, mistä lähteestä tuo masennus-tieto on peräisin. Ainakaan uutisissa ei mainita masennuspotilaasta (tai en ole nähnyt).
markkula1
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Loka 19, 2007 2:48 pm
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja markkula1 »

Nora Bhatia nimellä tulee Enirosta 3 puhelinnumeroa, eli useampi puhelin saattaa olla käytössä. Osoitteet Helsinkiin ja Toijalaan. 14 v. ja useampi puhelin/liittymä!?!?

Jotenkin tulee kylmät vibat tosta, et nähty viimeksi Toijalassa Kurkelantiellä jehovantodistajien valtakunnansalin edessä.
losti
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 1:06 am

Viesti Kirjoittaja losti »

Olen aika varma että joku vanhempi "kaveri" elättää ja antaa piileskellä kämpässään.. Onhan näitä ennenkin ollut. :roll:
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tässä linkki vielä siihen mitä poliisin tulisi tällaisessa tilanteessa tehdä:

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/ ... endocument

Äkkiä vilkaistuna poliisilla on tässä tapauksessa aika suuret valtuudet, joten ei tarvitsisi ohjekirjan mukaan tyytyä siihen, ettei ole mistä etsiä.
5. Etsinnän suorittaminen

Milloin kadonneeksi ilmoitetun henkilön tiedetään olevan kyvytön huolehtimaan itsestään (lapsi, vanhus, sairas henkilö) tai olosuhteet muutoin ovat sellaiset, että henkilö on hengen tai terveyden vaarassa taikka henkilön epäillään joutuneen rikoksen uhriksi, tulee tutkinta- ja etsintätoimenpiteet aloittaa viipymättä siitä, kun katoamisilmoitus on vastaanotettu. Arvioitaessa etsinnän käynnistämisen kiireellisyyttä on otettava huomioon mm. vuoden aika, sääolot ja olosuhteet muutoin.
lisäys: tuo yllä oleva ote poliisin ohjeista.
Nuotio & Äreät Tiput
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
Marski: sitten kun sinun lapsesi kasvavat teini-ikään asti, ymmärrät asioita ehkä paremmin.
Tuskinpa ymmärrykseni poliisin tutkintamenetelmistä muuttuu lasten kasvaessa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Mun mielestä IRC-gallerian kuvissa Nora ei vissiin missään näytä kovinkaan iloiselta ihmiseltä, kaikissa kuvissa jotenkin totinen ilme. Mut eikai se välttämättä tarkoita et ihminen on masentunut, harvemmin itsekään kuvissa nauran.
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Kyllä uskaltaisin väittää että noissa "mese kavereiden" jutuissa on paljonkin perää..Useimmiten tuon ikäisten kaverit tietävät asioista huomattavasti enemmän kuin omat vanhemmat.Moni viranomainen tai "asiantuntija" saattaa hyvinkin vähätellä näitä kavereiden irceissä,meseissä kirjoittamia juttuja ja vihjeitä,mutta itse en missään nimessä lähtisi aliarvioimaan niitä.Takuulla moni nettituttu tietää enemmän Noran ajatuksista ja sielunelämästä kuin moni lähiomainen,olen 100%varma siitä.

Tietysti vanhemmat heti tyrmäävät tälläiset "tiedot"joita irceissä kaverit kertovat,(että Nora ei ryypännyt,hillunut ulkona jne..)-mahtoivatko vanhemmat tietää edes näistä Noran poikaystävistä(16 ja 21v kundeista ainakin täällä mainittu)?Varmasti siitäkin sanoisivat ettei meidän Noralla ollut vielä mitään poikaystäviä..Ties mitä kaikkea tehneet jo yhdessä..Ei sitä tietysti halua uskoa lapsosestaan mitään tuollaista "kamalaa" :)
jimjones
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 5:02 pm

Viesti Kirjoittaja jimjones »

Minusta on hieman omituista miten monet kuittailevat tätä juttua sillä, että "varmasti on jonkun kaverinsa luona ja tulee kohta häntä koipien välissä kotiin". Hei, tyttö on 14-vuotias. Eiköhän aika suuri osa kavereista asu vielä vanhempiensa luona, joten piilottelu heidän kodissaan olisi aika hankalaa. Voihan Noralla tietenkin olla täysi-ikäisiä tai jo 16-vuotiaana kotoa pois muuttaneita ystäviä, mutta yleensä tuossa iässä parinkin vuoden ikäerot tuppaavat olemaan isompi juttu kuin myöhemmin elämässä.

Noralla siis ei ole pankkikorttia mukanaan ja tuskin 14-vuotiaalla kovin kummoisia karkkirahojakaan on säästössä. Jos häntä siis joku ystävä elättelisi niin luulisi tämänkin alkavan jo viikon jälkeen kyllästyä Noran ruokien makselemiseen. Ja jos kyseessä on normaali, vanhempi ihminen, niin tuskin tämä mielellään Noraa enää kauaa piilottelisi kun kuvia alkaa olemaan joka lehden etusivulla. Joku miespuolinen (vaikka se täällä mainittu mainittu 21-vuotias poikaystävä) varmaan hostaisi Noraa mielellään, mutta eiköhän nyt siinä tapauksessa olisi jo syytä epäillä, että mielessä on vähän muutakin.
Kielo-
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 2:24 pm

Maastoetsinnät aloitetaan

Viesti Kirjoittaja Kielo- »

Poliisit aloittavat maastoetsinnät huomenna 4.2.2009

Toivotaan ettei tyttö ole juonut koko pulloa ja sammunut johonkin metsään...
rmb
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: To Joulu 18, 2008 12:23 pm

Viesti Kirjoittaja rmb »

Pelkään pahinta tiedossa olevien havaintojen puitteissa.

Niinkuin IRc:ssä sanottiin on istunut hangessa pullo kädessä ja sanonut odottavansa kyytiä.
ELi on siitä sitten kävellyt jonnekkin ja juonut pullonsa tyhjäksi ja sammunut ja paleltunut sitten.

Tai sitten joku "uusi tuttavuus" noutanut hänet autolla tuosta kyseisestä paikasta ja käynyt huonosti. Mielestäni se on kyllä todennäköisempää että joku on hänet noutanut siitä koska havaintoja ei ole sen jälkeen.
tumppi1991
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:30 pm

Viesti Kirjoittaja tumppi1991 »

Lukeekohan Nora tätä keskustelua? Toivottavasti lukee, koska silloin on toivon mukaan kunnossa.
H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja H.P. »

jimjones kirjoitti:Noralla siis ei ole pankkikorttia mukanaan ja tuskin 14-vuotiaalla kovin kummoisia karkkirahojakaan on säästössä.
Irkissä harmiteltiin, kun Nora ei ollut Visa -korttiaan ottanut mukaan, sen kautta olisi ollut hyvä jäljittää.. tuntuu nykypäivänä karkkirahat olevan eriluokkaa kuin ennen vanhaan 8)
Nosce te ipsum!
tumppi1991
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:30 pm

Viesti Kirjoittaja tumppi1991 »

Lukeekohan Nora tätä keskustelua? Toivottavasti lukee, koska silloin on toivon mukaan kunnossa.
Francesca
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 9:16 pm

Viesti Kirjoittaja Francesca »

tyyppi85 kirjoitti:Kyllä uskaltaisin väittää että noissa "mese kavereiden" jutuissa on paljonkin perää..Useimmiten tuon ikäisten kaverit tietävät asioista huomattavasti enemmän kuin omat vanhemmat.Moni viranomainen tai "asiantuntija" saattaa hyvinkin vähätellä näitä kavereiden irceissä,meseissä kirjoittamia juttuja ja vihjeitä,mutta itse en missään nimessä lähtisi aliarvioimaan niitä.Takuulla moni nettituttu tietää enemmän Noran ajatuksista ja sielunelämästä kuin moni lähiomainen,olen 100%varma siitä.
Oon samaa mielta.. omat vanhempani eivat tienneet puoltakaan siita mita kaverini tiesi kun olin nuori. Ja nain on varmasti ollut monella muullaki nuorella..
Vastaa Viestiin