Nora Bhatia

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tommi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 11:47 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Norahan oli aloitteleva malli. Ainakin muualla maailmassa alkoholi ja huumeet kuuluvat mallin elämään. En tiedä miten Suomessa, noin nuorilla.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

lot of mysteries kirjoitti: ps: Ehkä kannattas nyt Noran kavereiden vanhempien ratsailla nyt lapsiensa reppuja/sun muita"piiloja",ettei vastaavanlaisia puteleita ole muillakin pennuilla :shock: (14v on vielä pentu)
Hyvä pointti. Tuntuisi hieman kummalliselta, että Noralla olisi ollut joku henkilökohtainen viinadiileri joka olisi hankkinut vain yksin hänelle alkoholia ulkomailta.

Mikäs se huhu olikaan, että alueella asuu veljespari, joka hankkii viinaa ulkomailta ja välittää sitä mielellään edelleen lapsille?
Nancy_Drew
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 11:48 am

Viesti Kirjoittaja Nancy_Drew »

Noista vatsakipuspekuloinneista:
Tuon ikäisellä tytöllä vatsakipujen valittelu on yleinen syy lähteä pois koulusta kesken päivän. Aina voi sanoa, että "mulla on kuukautiset, mahaan sattuu hirveesti, pakko päästä pois". Näin ainakin meillä aikanaan.
Sen ei tarvitse olla mitään sen dramaattisempaa.
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Tässä MTV3:n kuvassa löytöpaikka
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /02/794901
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Surullinen lopputulos :(

Itse olin useammankin kerran keskellä päivää kouluikäisenä kännissä, ei se ollut silloin ainakaan mitenkään poikkeavaa, ei siitä tosin olekkaan kuin kymmenen vuotta, pirtu oli kätevää, kun sitä ei tarvinut kantaa mukanaan litratolkulla ja kun sen lantrasi spritella spritepulloon, ei kukaan ikimaailmassa epäillyt mitään. 14-vuotiaalla voi olla jo kelpo viinapääkin kehittynyt, kaverini, joka ei varmasti painanut edes viittäkymmentä kiloa, ei ollut mäyräkoirasta edes kunnolla kännissä, vaan siihen päälle piti juoda pirtua.
Viinan hankkiminen ei ollut ongelma, sitä nyt sai mistä tahansa,baariin pääsi ryyppäämään siinä viidentoista paikkeilla, kun oli vain tarpeeksi pokkaa kävellä sisään, vääriä papereita minulla ei koskaan ollut.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2883
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Surullinen tapaus. :(
Mulla on paha mieli, kun ajattelin tämän olevan vain tavallinen teinikatoaminen ja että tyttö vaan nautti saamastaan huomiosta. En kyllä kuitenkaan usko, että olisi henkirikoksesta kyse. - Noralla on varmaankin ollut jostain syystä hyvin vaikeaa ja on päättänyt päättää elämänsä... Tai sitten se oli vain vahinko.

Oli miten oli, tytön vanhemmille ja muille läheisille tahdon lähettää voimia, vaikka he eivät välttämättä tätä palstaa lukisikaan.
Insneaker
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 2:10 pm

Viesti Kirjoittaja Insneaker »

Mä nyt mietin asioita eriltä näkökantilta kuin kaikki muut jälleen kerran.
Miten asiaan vaikutti se, että moni tieto asiassa näytti olevan ristiriidassa keskenään? Norasta annettiin lehtiin kuva kiltistä koti-iltoja viettävästä mallin ammatista haaveilevasta tytöstä ja aamusta joka oli kuin mikä tahansa muukin kouluaamu, kun taas huhut kertoivat masentuneesta, viinaa litkivästä tytöstä, joka oli aamulla riidellyt kotona.

Mitä on kerrottu lehdistölle? Onko samat asiat kerrottu poliisille vai onko heille kerrottu totuus? Vääristelikö media tai vanhemmat tätä kuvaa oikeasti ja miten paljon? Oliko vanhemmilla edes oikeasti tietoa, ettei Nora istu vain iltoja kotona tai kaverinsa luona vaan saattaisi olla mahdollisesti jopa ryyppäämässä?

Miten näköhavainnot olisivat muuttuneet mikäli mediasta olisi tullut oikeaa tietoa kadonneen persoonasta? Entäs mikäli poliiseille on kerrottu myös vääristelty kuva niin miten se on vaikuttanut etsintöjen aloittamiseen ja kiireellisyyteen? Olisiko maastoetsintöjä mahdollisesti nopeennettu tai hidastettu, koska "kyllä se äksy flikka kotiin tulee..."

Hyvä ettei jäänyt yhtään pidemmäksi ajaksi kadonneeksi ja osaanotot kaikille, jotka hänet tunsivat.

Ai niin... Kyllä mun nuoruudessa nuoret olivat lojaaleita toisilleen. Uskoisin hyvinkin, että moni olisi voinut viedä salaisuudet hautaan saakka, joiden esille tulo olisi voinut pelastaa ihmishenkiä. Spekulaatiota tämän osalta en ajatellut enempää suorittaa.
Niin nuoret vain helposti toimivat ja sitten ajan kuluessa kynnys ilmoittaa tiedoistaan poliisille kasvaa, koska "Miksen heti kertonut tätä ja tätä asiaa" kaivavat mieltä kuten se syylisyys tiedosta, että oma tieto olisi voinut muuttaa asioiden kulkua radikaalisti parempaan suuntaan.
Priora
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 6:50 pm

Viesti Kirjoittaja Priora »

Tommi kirjoitti:Norahan oli aloitteleva malli. Ainakin muualla maailmassa alkoholi ja huumeet kuuluvat mallin elämään. En tiedä miten Suomessa, noin nuorilla.
Se harrasti mallikoulua, hieman eri juttu.
delila
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 12:38 pm
Paikkakunta: Kohtalaisen keskellä.

Viesti Kirjoittaja delila »

Katjushka kirjoitti:Tässä MTV3:n kuvassa löytöpaikka
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /02/794901
Aika selkeästi näkyy kuvassa, miten tyttö on maannut. Ei ilmeisesti siis kovin käpertyneenä, jos tuosta kuvasta osaan oikein päätellä. Kännissähän harvoin on ensinnäkään kylmä, ja moni sammuu aika pitkälleen, toisin kuin esim. kylmässä kun tekee mieli käpertyä sikiöasentoon..
jemppadaa
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 8:11 pm

Viesti Kirjoittaja jemppadaa »

Kurja tapa kuolla. Minä luulen, että tyttö on tyyliin vitutukseen päättänyt juoda keskellä päivää ja sitten on sammunut hankeen.

Sen muistaa aika hyvin kun itse oli tollanen 14 -vuotias. Se oli hienoa juoda. Mitä enemmän joi, sen "coolimpi" oli. Ei sitä silloin ajatellut ollenkaan että se vois viedä hengen. Ja juotiin ulkona talvellakin kun mitään paikkaa ei ollut. Mutta kyllä me kavereista pidettiin huolta aina.

Minua kiinnostaa, että jos tytön kaverit ovat tienneet pullosta niin ovatko he sanoneet siitä poliisille silloin kun tyttö katosi.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Täältä Nora Bhatia löytyi
Julkaistu 05.02.2009 16:46 (päivitetty 17:07)
Kuva
Vain yhdet jäljet johtivat 14-vuotiaan tytön löytöpaikalle.

Viikko sitten Akaasta kadonnut 14-vuotias Nora Bhatia on löytyi kuolleena lumihangesta. Tytön löysi koirien kanssa maastoon lähtenyt vapaaehtoispartio.

Etsintöihin osallistui myös perheystävä Ari Ylikangas, joka katseli hiljaisena Noran löytöpaikkaa.

Tytössä ei ollut ulkoisia väkivallan merkkejä, vierestä löytyi ainoastaan tyhjennetty vodkapullo.

- Lumessa tieltä löytöpaikalle metsään oli vain yhdet jäljet. Jos siellä olisi ollut joku muukin, jälkiä olisi enemmän, komisario Jari Jakobsson Pirkanmaan poliisista toteaa.

(MTV3)



Kyllä se vaan niin on, että jos ja kun 50kg tyttö on yksin kiskassu 80% vodka pullon/ jää sen jälkeen tiedottomana hankeen makaamaan , niin silloin tulee varmasti noutaja, niin kuin tässä ä tapauksessa on käynyt..

Itse tuon määrän aiheuttama alkoholimyrkytys riittää tuossa painosuhteessa jo tappamaan, ei siihen kylmyyttä välttämättä enää lisäksi tarvitse..

Eikä tähän mitään rikostakaan sen kummemmin todennäköisesti liity..



Ikävää, todella ikävää..
Viimeksi muokannut otus, To Helmi 05, 2009 7:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
delila
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 12:38 pm
Paikkakunta: Kohtalaisen keskellä.

Viesti Kirjoittaja delila »

Irc-galleriassa huhuttiin jopa, että joku opettajista olisi nähnyt pullon. Mutta kuten aiemmin todettua, tuolla palstalla huhuja on paljon enemmän, kuin tosiasioita.
Tommi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 11:47 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tulee kyllä nyt mieleen, että joku on sanonut: ota tuo pullo ja tunnustele olotilaasi. Mihin olisit valmis?
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Voi hitsi, vai näin siinä sitten kävikin :(
Onneksi tyttö löytyi niin saivat omaisetkin tiedon mitä oikein tapahtui.
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Etsinnän arvostelu on turhaa, tyttö onnistui sammumaan paikkaan, josta häntä ei olisi voitu löytää ajoissa kuin vahingossa.

Toivottavasti tapausta käsitellään kaikissa Suomen kouluissa! Viinakset pois masentuneilta kavereilta, eikä ketään jätetä humalassa hankeen.
Every ship must sail a world.
Vastaa Viestiin