Nora Bhatia

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Cherry
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2008 4:22 pm

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Hyvä pointti MissHolmes! :D

Enpä tosiaan tiedä, näin asiat MTV3:n sivuilla ilmaistiin :wink:

Voisin kuvitella että väitteen kuullessaan reksi on alkanut raivota ja sille sitten on kerrottu vinkkaajan nimi vaikka sitä ei julkisuuteen annetakaan. Ja siitä rehtori nopsasti päätellyt että "joo se on se mikä kävi tätä koulua kaks vuotta sitten"..

etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Viesti poistettu pyynnöstä t:mode
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Nelli

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Viesti poistettu pyynnöstä t:mode
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

manblue
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 10:02 am

Viesti Kirjoittaja manblue »

suloinen karvakasa. :roll:

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Niin.
Ehkä tuosta tulee selkeyttä myöhemmin.

Ja illallahan sen voi lueskella galleriasta. Kyllä siellä varmasti tulee totuus esille.
Saattavat ihan sanatarkkaan kertoa toisilleen miten tilanne koululla on mennyt. :wink:
Nuotio & Äreät Tiput

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Kiitos Hauva!

Onkos sinulla nimi?
Nuotio & Äreät Tiput

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

http://www.iltalehti.fi/tampere/2009020 ... 4_te.shtml

Plot thickens. Arvauksia jo viinaksin alkuperästä.


-------

tässä linkki videoon josta puhun:

http://nettitv.mtv3.fi/uutiset/index.sh ... 356#156356
Viimeksi muokannut Lumienkeli, Pe Helmi 06, 2009 2:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Aariel kirjoitti: En ole itse nyt siellä lukemassa noita kommentteja, MUTTA minusta tuntuu pahasti sieltä, että nuoret kilpailevat siitä, kuka tunsi Noran parhaiten, kelle Nora puhui asioistaan jne. Ja kuka tietää kuinka hyvästä ystävästä on kysymys, yhteisöönhän kuuluu melko lailla porukkaa. Paljon kertoo myös se, että täysin julkisesti riepotellaan noita asioita. Haetaan huomiota? Yhteisönhän saa myös sellaiseksi, että kommentoinnin näkevät vain jäsenet. Ja vieläpä niinkin, että ylläpitäjä itse voi valita jäsenet. Mikäli täysin oikein olen ymmärtänyt.
Olet minusta ihan oikeassa. Niin julmalta kuin se kuulostaakin, sehän on tuhanteen kertaan todistettu että mikään ei nosta suosiota niin tehokkaasti kuin kuolema.

Aariel, pitkästä aikaa! :)

ja lisäyksenä:
En usko siinä piilevän mitään suurempaa salaliittoa, että rehtori kielsi nuoria puhumasta lehdistölle. Takana lienevät Jokela-Kauhajoki-kokemukset.

Voi vitsi, paljon rapsutuksia koirapartiolle! Ja palkkionsa on näköjään jo saanutkin :)

Arwen
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:23 pm

Viesti Kirjoittaja Arwen »

Yhtä asiaa ei ole tuotu esille: Noran puhelin oli pois päältä. Puhelimeen ei siis saatu yhteyttä edes silloin kun vanhemmat ensi kerran kaipasivat Noraa eli käsittääkseni varsin pian katoamisen jälkeen. Loppuiko Noralta akku huonoimpaan mahdolliseen aikaan, hyytyikö akku pakkasessa vai laittoiko Nora puhelimen pois päältä tarkoituksella? Viimeinen vaihtoehto viittaisi teon tahallisuuteen, ei halunnut tulla löydetyksi. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jos puhelin olisi ollut päällä, eikö Nora olisi löydetty paikallistamalla signaali jo torstaina - elossa.

Toinen asia. Jos Nora kerran usein ulkoilutti koiraa tuossa samaisessa paikassa, niin eikö se olisi pitänyt olla ensimmäisiä etsintäpaikkoja?

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

MissHolmes kirjoitti:Kiitos Hauva!

Onkos sinulla nimi?
On varmaankin, mutta en usko, että toi otus lukee tätä palstaa, tai että sillä ois omaa niciä.

TAAS OffTopicia -
Hassua seurata ihmisten reaktioita ja kannanottoja tälläisissä tapauksissa.
Tässä topicissa ekat postaukset koski sitä, että miten nätti ja kiltin oloinen kadonnut on, ja nyt kun tuo risuparta löysi ne tavarat, niin siitä tuli yht`äkkiä suloinen ja sympaattinen, sen sijaan, että se olisi helvetin iso musta koira...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

puzzle
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja puzzle »

Arwen kirjoitti:Jos Nora kerran usein ulkoilutti koiraa tuossa samaisessa paikassa, niin eikö se olisi pitänyt olla ensimmäisiä etsintäpaikkoja?
Minulla on useampiakin paikkoja joissa ulkoilutan meidän hurttia usein. Mutta jos katoaisin viinapullon kanssa niin tuskin isännälle tulisi ekana lähteä koluamaan noita koirankusetusmaastoja.
Ja siis kai Nora on ulkoiluttanut maastonakkia siinä pururadalla, se metsä missä pururata on, on melkoisen suuri. Siinä on vähän alaa mitä etsiä.

etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Viesti poistettu pyynnöstä t:mode
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Ei mul mitään muuta kuin että mun mielestä nimimerkki etsijä:n "äänensävy" (eli kirjoitustyyli...) on ehkä ihan hitusen turhan sarkastinen...

Kiitos. Rupes vaan pikkusen nyppii. :oops:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta

etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Viesti poistettu pyynnöstä t:mode
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Ottaen huomioon, että tätä ketjua on jo 40 sivua, suht vähän on noita päällekkäisyyksiä mielestäni tullut.

Lukaisin jostain taas, että mennee pari kolme kuukautta ennen kuin saadaan tuloksia ruumiinavauksista ym. tutkimuksista. Veikkaanpa, että tämä threadi poksahtaa ennen sitä :P

-----
edit. Lisätietoja ropisee aika tiuhaan tahtiin.

"MTV3-Tuula Malin

Luokkakaverit Toijalan yhteiskoulusta kertovat MTV:n uutisille Nora Bhatian naukkailleen vodkapullostaan ensimmäisellä oppitunnilla katoamispäivänään viime viikon torstaina.

Opettaja ja luokkatoverit tiesivät pullosta, mutta nuorten mukaan sitä ei jostakin syystä otettu pois. Kello yhdentoista välitunnilla Nora kertoi parhaalle ystävälleen lähtevänsä koulusta ryyppäämään. Hän oli häpeissään jäätyään kiinni lintsaamisesta ja tupakanpoltosta.

Noran laukussa ollut pullo sisälsi ystävän mukaan 80-prosenttista alkoholia. Koulutovereiden mukaan Noraa kiusattiin ja nimiteltiin halventavasti. Hänellä oli ollut syksyn aikana ahdistusoireita, joihin oli haettu ammattiapua."







http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /02/795454
Viimeksi muokannut Lumienkeli, Pe Helmi 06, 2009 3:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin