Ville Nieminen, Satakunta

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Jamael
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Marras 15, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Pori

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Jamael »

Juu, kyllä se Ville on. :?
ruby
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 8:01 pm
Paikkakunta: pori

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja ruby »

kaelma kirjoitti:Kertokaas nyt tyhmälle, että onko toi Saimaasta lyötynyt Ville Nieminen vai miten nämä liittyy toisiinsa. Minun maantiedon tuntemuksella Taipalsaari (Etelä-Karjala) on aika kaukana Satakunnasta. Eikä tuossa lehtijutussa mainita nimeä. Vai onko minun luetun ymmärtäminen taas tehnyt kepposen, ei kyllä olisi ensimmäinen kerta.

Onhan se kyllä hieman eri suunnassa mitä poliisille on ilmoitettu alunperin. Syitä voi olla monia...

Olen todella surullinen perheen puolesta ja itsekin melko järkyttynyt :(
ruby
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ti Kesä 09, 2009 8:01 pm
Paikkakunta: pori

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja ruby »

Onhan sitä helppo vitsailla asioista kun lehdet kirjoittelevat asiosiat siihen tyyliin niinkuin kyse olisi kovinkin huvittavasta asiasta.

Näkee myös ihmisistä jotka juttuja lukevat että miten heidän ajatuksensa toimivat. Kun joku on kuollut niin kiinnitetään huomiota aivan epäolennaisiin asioihin kuten naisten uimapukuun ja kelluntavyöhön. Jossain toisessa keskusteluketjussa Villen epäiltiin varastaneen laukussaan olevat kirjat jostain hotellista...Kenellekään ei tule mieleen että ehkä kirjat liittyvät jotenkin pojan elämään vaan heti aletaan etsimään tuollaisia asioita. Vesi on tuolloin ollut noin 10 asteista ja poika on luultavasti ajatellut pysyvänsä lämpimämpänä naisten uimapuvussa.

Tämä kuvaa kyllä Villeä, hassuja melko oivaltavia ajatuksia joita ei kuitenkaan ajatella loppuun asti. Muisatn useasti muiden nauraneen pikkuisen Villen tekemisille mutta ei se Villeä haitannut. Nytkään häntä ei varmasti mietityttänyt kuinka hassu asu hänellä oli päällään vaan lähinnä että se olisi lämpimämpi, so what mitä muut ajattelevat :|

Se kyllä huolettaa että poika lähti riittämättömin varustein noin pitkälle reissulle. Mitään syytä ei olisi sille että Ville olisi valehdellut perheelleen minne menee joten miksi häntä etsittiin aivan väärästä paikasta siitäkin huolimatta että hän on usein tuolla vaellellut noormarkun lähistöllä.

Hänellä ei ollut puhelinta eikä ruokaa mukanaan vain tarvikkeet jotka riittävät parin päivän vaellukselle.
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Surullinen tapaus :cry:

En kyllä ymmärrä mikä saa lähtemään jäätävään veteen uimaan jos on viluissaan. Miten se märkä uimapuku muka lämmittää??
Anteeksi tämä tyhmä kysely, mutta jokin häiritsee tässä.
Olisiko sittenkin itse päättänyt kohtalostaan...
Totuus
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Kyllikki S kirjoitti:Surullinen tapaus :cry:

Olisiko sittenkin itse päättänyt kohtalostaan...
Mä taas luulen et jos olisi halunnut itsemurhan tehdä, olisi varmasti halunnut tulla löydetyksi jotenkin muuten kun naisten uimapuku päällä.
Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Taipalsaaren Kantturaniemestä rantavedestä löytynyt vainaja on tunnistettu kesäkuussa kadonneeksi 20-vuotiaaksi Ville Niemiseksi.

Ruumis löytyi 25.6. Nieminen tunnistettiin sormenjälkien perusteella.

Nieminen lähti kotoaan Porista 10.6. ja kertoi menevänsä muutaman päivän vaellusretkelle Noormarkun ja Kankaanpään seuduille. Tämän jälkeen omaiset eivät enää kuulleet hänestä. Retkelleen Nieminen oli varustautunut asianmukaisilla vaellusvarustuksilla.

Kun omaiset eivät saaneet Niemiseen yhteyttä eikä tämä palannut kotiinsa juhannukseksi, tekivät omaiset hänestä katoamisilmoituksen Porin poliisille.

Keskusrikospoliisin tiedotettua viime viikolla tuntemattomasta vainajasta ottivat Niemisen omaiset yhteyttä paikallispoliisiin ja kertoivat, että Saimaasta löytyneen vainajan tuntomerkit sopivat Villeen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009070 ... 1_uu.shtml
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Poliisin tiedote: Saimaasta löytynyt vainaja tunnistettu
06.07.2009


Taipalsaaren Kantturaniemestä rantavedestä 25.6.2009 löytynyt tuntematon vainaja on tänään tunnistettu. Vainaja on Porista kotoisin oleva 20-vuotias Ville Nieminen.

Nieminen oli lähtenyt kotoaan 10.6.2009 ja kertonut menevänsä muutaman päivän vaellusretkelle Noormarkun ja Kankaanpään seuduille. Tämän jälkeen ei omaisilla ole ollut häneen yhteyttä. Retkelleen Nieminen oli varustautunut asianmukaisilla vaellusvarustuksilla.

Kun omaiset eivät saaneet Niemiseen yhteyttä eikä tämä palannut kotiinsa juhannukseksi, tekivät omaiset hänestä katoamisilmoituksen Porin poliisille.

Keskusrikospoliisin tiedotettua viime viikolla tuntemattomasta vainajasta Niemisen omaiset ottivat yhteyttä paikallispoliisiin ja kertoivat, että Saimaasta löytynyt vainaja saattaa tuntomerkkien perusteella olla Ville Nieminen.

Nieminen tunnistettiin sormenjälkien perusteella. Tunnistus on varma.

http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home. ... EB00333867 Tämä aihe joutaisi sit tuonne löydettyihin. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Miehen ruumis löytyi Saimaasta!

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tämä on varmasti tunnistettu Ville Niemiseksi,joten voisko modet jotenkin yhdistää nää ketjut/lukita toisen!? 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Mallbella
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2009 8:59 pm
Paikkakunta: Itä

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Mallbella »

Minä en nyt kyllä mitenkään ymmärrä, miten Noormarkkuun vaeltamaan lähtenyt mies voi löytyä Saimaasta?? Olisipa kiinnostavaa saada tähän lisää tietoa. Millä hän on alunperin lähtenyt veljensä luota liikkeelle? Miten hän on matkustanut Saimaalle? ym. Hieman kyllä ihmetyttää. Onkohan mukana ollut jotain muutakin porukkaa, jotka eivät nyt syystä tai toisesta halua kertoa tapahtumista...

Noh, kaikkea ei aina voi ymmärtää. :|
litmanen

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja litmanen »

Ehkä ei ole ollut tarkoituskaan mennä Noormarkkuun, vaan se oli vain peitetarina jotta pääsi rauhassa Saimaalle tekemään ties mitä.
Jamael
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Marras 15, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Pori

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Jamael »

litmanen kirjoitti:Ehkä ei ole ollut tarkoituskaan mennä Noormarkkuun, vaan se oli vain peitetarina jotta pääsi rauhassa Saimaalle tekemään ties mitä.
Mitä tuolla "ties mitä" tarkoitat?
Quellervo
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: To Loka 23, 2008 1:24 pm

Re: Miehen ruumis löytyi Saimaasta!

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

Yllättävällä tavalla nämäkin jutut yhdistyivät. On se kummallista.
delila
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 12:38 pm
Paikkakunta: Kohtalaisen keskellä.

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja delila »

Pakko on kysyä, kun aiemmin mainittiin Villen tuttavapiirissä olevan hiukan epäilyttäviä henkilöitä, että ei kai heillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että mies löytyy toiselta puolen Suomea naisten uimapuvussa?
EastLondon
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Heinä 06, 2009 3:39 pm

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja EastLondon »

Vai oli se sitten naapurin "pikku Ville". Muistan Villen pienenä naapurin poikana, joka juosta viipotti paljan jaloin kivikolla ja pelmahti avoimesta takaovesta sisään. Tavallaan vähän reppana, mutta kuitenkin reipas ja iloinen sisupussi. Koulu-, perhe- ym. vaikeuksien saattelemina taisi Ville vähän piipahdella oikean rajan väärällä puolella (en tiedä tarkemmin, mutta näin olen ymmärtänyt). Täytyy yhtyä Rubyn kirjoitukseen että ystäväpiiri saattoi olla sellainen, että poliisille on voinut tulla mieleen että jotakin muuta voi olla asian takana... Toivoisi tosiaan poliisin tämänkin aspektin tutkivan. Eikä vain ajattele, että "ai tätä porukkaa" joka aiheuttaa itse itselleen hankaluuksia eikä jaksa nähdä vaivaa..

Tuo löytyminen Saimaalta naisten uimapuvussa... miksei voisi olla myös alamaailman kosto? Lähtikö Ville ollenkaan vaeltamaan??? Entäpä jos reppu vastarannalla ja murtautuminen mökkiin onkin vain hämäystä? Entäpäs jos jäbä laitettiin väkisin uimaan naisten uimapuvussa ja muu porukka lähti veneellä kostoksi/maksuksi veloista tms.?

Miten kukaan olisi uimalla mökkejä tyhjennellyt Saimaalla? Aika järjetön ajatus...

Vesivyöstä: sen verran monta kilsaa olen minäkin juossut vesivyön kanssa, että sen kanssa on ihan mahdotonta juuttua pääalaspäin kellumaan, ellei ole ankkurilla kiinni...

Erittäin ikävää, että sen minun tuntemani ovesta sisään pelmahtavan Pikku-Villen elämä päättyi näin. Olipa kuoleman aiheuttaja mikä tahansa, osaanotto vanhemmille ja veljille. Tosi surullista! R.I.P Ville
"Elämä on..."
Narkissos
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 10:06 pm

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja Narkissos »

Tuntuu ylipäätään kummalta jos selväpäinen mies lilluu vedessä vapaaehtoisesti niin kauan että kuolee lopulta hypotermiaan. Ellei ole pakotettu.
Vastaa Viestiin