Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Riminaali
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Tammi 23, 2021 10:44 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja Riminaali »

On niitä suljetustakin vankilasta nähty, mutta hyvin harvoin. Avolaitoksissa taas opiskelijoita ja siviilityöläisiä on paljonkin. Tällöin siis jalassa trackeri jolla liikkumista valvotaan. Eli päivät koululla ja kun tunnit loppuu niin takaisin, lukujärjestykset ym tottakai vankilalla tiedossa.
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Kisällissähän pääsee syömään ja tarjoamaan lounaita, kylmiäkin...
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

sarah6719 kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 5:52 pm
karhuryhmä kirjoitti: To Joulu 05, 2019 1:56 pm Mistä tuo nimi kuolapete tulee? Onko jäpikästä minkäänlaista kuvaa missään

niin mistä? on aika erikoinen kutsumanimi
Siitä että kuola valui aina nuorena suupielistä ja oli runosmäkeläisten porukoissa aina se jota ei haluttu mukaan vaan roikkui perässä takiaisena...
Mutta sellaistahan sillä aina ollut...

Toisaalta olihan hänellä tässä vielä aikuisiällä varsin perverssi suhde tyttäreensäkin joka dallaili kämpässä missä myös uhrin teinejä käymässä täysin alasti ja tytär totesi että tykkää kun häntä katsellaan ja isäkin kuolasi...että sellaisen logistiikka Insinöörin tämä maa taas on Ehkä saamassa.
Tosin ei sitä tiedä hajoaako pää jos kauniille mutta sekopäiselle Jonnalle jotain ikävää tapahtuu... *Proud Mary...
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

karhuryhmä kirjoitti: To Joulu 05, 2019 1:56 pm Mistä tuo nimi kuolapete tulee? Onko jäpikästä minkäänlaista kuvaa missään
Siinä Kyrpänaama itse...https://www.instagram.com/daamgoodmaan/
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 846&type=3
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löydettiin roskasäiliöstä 7.12.20

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

URSA kirjoitti: Ke Joulu 10, 2014 4:47 pm Iltalehden kuvassa näkyvät roskikset ovat sellaista mallia, joissa on astian päällä pyöreät kannelliset aukot, joiden halkaisija on ainakin 60 senttiä. Ja näköjään aivan noiden roskisten viereen pääsee autolla. Mies kuljetti ruumiin Paimioon saakka varmaan siksi, ettei ruumista löydettäisi helposti, vaikka naista etsittäisiin.

Kuinkahan vaikeaa poliisien työ olisi ollut, jos omaiset eivät olisi heti huolestuneet naisen katoamisesta? Jos ruumis olisi päätynyt kaatopaikalle jätteiden sekaan kenenkään huomaamatta, rikosta olisi ollut varmaan hankala selvittää.
Palataan aiheeseen. Kyllä kuolapete hyvin tiesi minne vie kun oli omalla roskareitillä tämä paikka...
Maanantaina piti tyhjentää itse mutta tulikin itse vangituksi jo tekopäivänä kun uhrin lähipiiri painosti poliisia isosti ja pää pehmeni kahden yön jälkeen Eerikinkadun betonisängyllä, käkäkäääää.....
Noh tämän jälkeen kun nupissa vippasi omastakin mielestä ja eikun Annekseen eli Turun Vankilan mielisairaalaan jossa jostain sai päähänsä että on kovan kundin ele ottaa muna käteen ja runkata henkilökunnalle. Kun ei se muna seissytkään ja oli muutenkin onneton (jopa uhri kertoi tän mulle) henkilökunnan nauraessa esitykselle niin taas mentiin linnunrataa...
Taisi sitten siellä alkuvaiheessa pataankin tulla ja pakko päästä pois kun ei missään kivaa...
Siksi kait jo aikaisemmin puukotti erästä toista eksää selkään osuen nikamaan (tai Aidosti EI OLE palleja lyödä kunnolla) kun siitä ero, yhtälailla kun siitä raskaana olevasta jota heitti biljaridpallolla takaraivoon ja juttuakin meinasi puukotuksesta tulla niin sai taas yhden naisen jolla uudehko auto myymään sen jolla maksettiin hiljaiseksi tämä puukotuksen uhri. Oli siinä aika pubiruusuja mitä höynäytti. :D
Rianda
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Elo 21, 2018 4:00 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja Rianda »

MikeyFIN kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 1:08 am
karhuryhmä kirjoitti: To Joulu 05, 2019 1:56 pm Mistä tuo nimi kuolapete tulee? Onko jäpikästä minkäänlaista kuvaa missään
Siinä Kyrpänaama itse...https://www.instagram.com/daamgoodmaan/
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 846&type=3
Kylläpä kaveri näyttää kanttarellilta :lol:
Taavi
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2020 10:21 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja Taavi »

Rianda kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 2:11 am Kylläpä kaveri näyttää kanttarellilta :lol:
Käy ilmeisesti itsekin lukemassa, kun kaikki kuvat hävinnyt ja insta kokonaan. :shock:
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Taavi kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 10:14 pm
Rianda kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 2:11 am Kylläpä kaveri näyttää kanttarellilta :lol:
Käy ilmeisesti itsekin lukemassa, kun kaikki kuvat hävinnyt ja insta kokonaan. :shock:
Samaa sukuvikaa omaava tytär Jonna Julia VARMASTI ainakin. Hän joka hokee ettei isä ole murhamies ja itse juoksee p***u paljaan pitkin kämppää keskellä Päivää isänkin edessä teininä todeten että^"nauttii kun häntä katsellaan" samalla kun samanikäinen uhrin poika paikalla ja mitä tekee isä, noh KUOLAA eikä muuta! Mutta takaisin aiheeseen, Instaan tuli joltain hänen profiilin useaan kuvaan linkki tähän ketjuun samaan aikaan kun lähti RISEn puolelta rattaat pyörimään...Nooh ei se mitään. Tässä Uhrin lähipiirikin otti yhteyttä ja Kuolapeten nuorimman lapsen äiti tiesi kertoa että Poliisi oli suositellut tätä
vaihtamaan paikkakuntaa kaiken muun lisäksi. Vastasin että parempi kuin Kyrpänaama vaihtaisi itse hiippakuntaa. Ettei kenenkään muun tarvitse työtä tehdä. Vaikka tuskin sitä voi estää jos samaan Bussiin osuu Käyrä-Educity välillä ja sehän on jokapäiväinen mahdollisuus kahdesti päivässä jokaiselle ketää asia koskee.
Mulla on kyllä kuvat tallella Instassa. Voihan niistä tehdä vaikka flyereita pitkin Educityä. Ei muuta kuin lavat auki rentona Kisälliin syömään vaan, haarukoilla ja veitsillä.

*Bring out the Hunting Dogs!
Viimeksi muokannut MikeyFIN, Su Helmi 14, 2021 10:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

Riminaali kirjoitti: Su Tammi 24, 2021 11:53 am Eli päivät koululla ja kun tunnit loppuu niin takaisin, lukujärjestykset ym tottakai vankilalla tiedossa.
Niin on minullakin...
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja viinitty »

MikeyFIN kirjoitti: Su Helmi 14, 2021 10:12 pm
Taavi kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 10:14 pm
Rianda kirjoitti: Ti Helmi 02, 2021 2:11 am Kylläpä kaveri näyttää kanttarellilta :lol:
Käy ilmeisesti itsekin lukemassa, kun kaikki kuvat hävinnyt ja insta kokonaan. :shock:
Samaa sukuvikaa omaava tytär Jonna Julia VARMASTI ainakin. Hän joka hokee ettei isä ole murhamies ja itse juoksee p***u paljaan pitkin kämppää keskellä Päivää isänkin edessä teininä todeten että^"nauttii kun häntä katsellaan" samalla kun samanikäinen uhrin poika paikalla ja mitä tekee isä, noh KUOLAA eikä muuta! Mutta takaisin aiheeseen, Instaan tuli joltain hänen profiilin useaan kuvaan linkki tähän ketjuun samaan aikaan kun lähti RISEn puolelta rattaat pyörimään...Nooh ei se mitään. Tässä Uhrin lähipiirikin otti yhteyttä ja Kuolapeten nuorimman lapsen äiti tiesi kertoa että Poliisi oli suositellut tätä
vaihtamaan paikkakuntaa kaiken muun lisäksi. Vastasin että parempi kuin Kyrpänaama vaihtaisi itse hiippakuntaa. Ettei kenenkään muun tarvitse työtä tehdä. Vaikka tuskin sitä voi estää jos samaan Bussiin osuu Käyrä-Educity välillä ja sehän on jokapäiväinen mahdollisuus kahdesti päivässä jokaiselle ketää asia koskee.
Mulla on kyllä kuvat tallella Instassa. Voihan niistä tehdä vaikka flyereita pitkin Educityä. Ei muuta kuin lavat auki rentona Kisälliin syömään vaan, haarukoilla ja veitsillä.

*Bring out the Hunting Dogs!
Anteeksi mitä? Piti muutaman kerran lukea, että sai jonkunlaisen selon. Mistä sulla on tieto tyttären käytöksestä? Onko siis itse selittänyt asiaa jossain some-alustalla vai ihan f2f?
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
MikeyFIN
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Joulu 13, 2014 10:10 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja MikeyFIN »

@viiniitty sekopäistä kyllä, ymmärrän. Kaikkeen löytyy henkilötodistaja uhrin tuttavapiiristä tai sukulainen.
anastasiajasmin
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Tammi 23, 2022 11:35 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja anastasiajasmin »

Onko täst kuolapetestä mitään tietoa nykyään missä menee? Ihan mielenkiintoista kun tapauksesta monta vuotta jo!
TietäjätTietää
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Huhti 23, 2019 8:09 am

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja TietäjätTietää »

Käyrässä istuu lopputuomion ja ulkopuolella käy opiskelemassa, olettaen tietty että pysyy avovankila kelpoisena... Tainnut jo yli vuoden olla käyrässä eli suorittaa noin puolet tuomiosta avossa ! ! !
anastasiajasmin
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Su Tammi 23, 2022 11:35 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja anastasiajasmin »

Onks mittää tietoo koska pääsee vapaalle jalalle?
Nassesetä75
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: To Helmi 24, 2022 1:09 pm

Re: Turkulaisnaisen ruumis löytyi roskasäiliöstä, Paimio 7.12.14

Viesti Kirjoittaja Nassesetä75 »

Turku-Aura bussilla (linja 413) tuo Ojala kulkee päivittäin.
Oli juuri viimeviikolla kyydissäni ja jäi Käyrässä pois. Kollegat kehuivat mukavaksi mieheksi joka ajanut roska-autoa ennen.
Eivät toki pidä mukavana enää kun valaisin tarinaa että mitä kuolapete on tehnyt aiemmin.
On se kumma kun noin pienen istumisen jälkeen pääsee avovankilaan huilaamaan.
Oli tuolla aiemmin oma firmakin isänsä kanssa P&E Ojala KY.
Isä oli ihan yhtä kaheli kuin poikansa. Paskoi mokoma yrityksen kun leikki suurta johtajaa jonka ei itse tarvinnut tehdä töitä tahi maksaa kaikkia veroja.
Itsellekin tuli vuosi pari jälkikäteen jäännösvero lasku joka oli hiukan päälle 400€. Olin siis töissä vuoden ko. yrityksessä.
Kuten tuosta aiemmin on tullut ilmi niin elämää suurempi luuseri kyseessä.
Vastaa Viestiin