Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen
Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen
hyytävin tyyppi suomenmaassa
Kiehtova tapaus, kaikissa kauheuksissaan. Olisi kiva, jos joku tekisi kaverista kunnon dokumentin. Haastattelisi perusteellisesti perhettään, kaikkia jotka ovat olleet tekemisissä kaverin kanssa aina pikkuskidistä eteenpäin, ja tietysti sälliä itse, jos on mahdollista.
-
- Hetty Wainthropp
Tätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy!
Tuo on on totta etsi itseään huomattavati heikompia/heikko lahjaisia ja kä'ytti näitä hyväkseen.Sienisalaatti kirjoitti: ↑To Tammi 26, 2023 1:49 pmTätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Hyvin sairas kaveri joutaisi itse verkonpainoksi viinijärven pohjaan
- Pieni liekki
- Hercule Poirot
Voi kyllä olla, että tulisi valittua uintikaveriksi joku muu.MikaK kirjoitti: ↑Pe Tammi 27, 2023 7:43 pm"Lähtisitkö silloin kanssani järvelle..."
https://www.youtube.com/watch?v=yh2nfrPLspQ
Slava Ukraini