Tampere: Mohamed Al-Zubeidi surmasi 17-vuotiaan tyttöystävänsä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Damien »

Nooruska kirjoitti:Ei , mutta ollu nuoria ja tuohon aikaan tollasia tapahtunu. Tuskin opiskelupaikkoja ollu ja jos on ollu niin niissä tuskin sitten käyty...
Mielestäsi siis henkirikoksen kohteeksi joutuminen alaikäisenä tarkoittaa sitä ettei ole opiskelupaikkaa
tai vaan halua elää säntillistä elämää?Ok.Selitätkö millä logiikalla?
Siis syylliseen tuon yleistyksen ymmärrän mutta että uhriin...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Uskon vakaasti, että tässä on vaan nää kaks tyyppiä mukana. Ei ketään ulkopuolista. Noi surmat kai tapahtunu joskus yöstä, ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon. Anyway, oon saanu muutamalta henkilöltä tästä vähä vihiä, mutta ei vielä mitään varmaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
aStr0n187
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 12:33 pm
Paikkakunta: Lange Leidsedwarsstraat 41, Amsterdam

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja aStr0n187 »

The Stig kirjoitti:
aStr0n187 kirjoitti: Yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona lienee myös hukkuminen. Koskessa on kuitenkin suhteellisen kova virtaus, joten sinne hyppäämällä on kuolema todennäköinen, jos uimataito on olematon tms.
Eikös se mies löydetty rannasta? Tosin rantakin on suhteellinen käsite, rantavesikin katsotaan varmasi rannaksi. Onkohan lähistöllä siltaa, josta olisi voinut hypätä jokeen ja virta viedä eteenpäin?
Kyllähän tuonne pystyy sillalta hyppäämään. Pitkää matkaa tosin ei virran mukana voi kulkea, jos tuosta paikasta löydetty mitä nyt luulen. Mutta eiköhän se vähäkin riitä, jos lopputulos on toivotunlainen olettaen, että kyseessä nyt on itsemurhaaja.
Nooruska kirjoitti: Anyway, oon saanu muutamalta henkilöltä tästä vähä vihiä, mutta ei vielä mitään varmaa.
Ottaisin mieluusti privaatisti lisätietoa jos sitä on tarjolla. 8)
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja lost »

^Mullekin voi Nooruska laittaa sitä yv:tä! :)
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Jos tässä nyt on kyseessä laajennettu itsemurha niin kyseessä on varmaanki nuorin pari joka on tiedossa..
Todella ikävä juttu ja en usko että koskaan saadaan täyttä selvyyttä siihen mitä todella tapahtui ja mikä teon taustalla sitten on, mahdolliset itsemurhakirjeet eivät varmaankaan tule julkisuuteen päätymään.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Damien »

Nooruska kirjoitti:Uskon vakaasti, että tässä on vaan nää kaks tyyppiä mukana. Ei ketään ulkopuolista. Noi surmat kai tapahtunu joskus yöstä, ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon. Anyway, oon saanu muutamalta henkilöltä tästä vähä vihiä, mutta ei vielä mitään varmaa.
Ja tämä "yöstä" heitto nyt sitten perustuu johonkin vakavasti otettavaan sisäpiirin tietoon?
matlockb kirjoitti:mahdolliset itsemurhakirjeet eivät varmaankaan tule julkisuuteen päätymään.
Eivät varmaan ainakaan sellaisenaan mutta poliisi kyllä varmaan tiedottaa jos sellaisia löytyy.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1268
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Nooruska kirjoitti:ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon.
Menee vähän offtopiciksi, mutta mä asuin tuon ikäisenä omassa kämpässä lähes 200km päässä kotoa, eikä mun vanhemmilla ollut mitään tietoa sittä missä tai kenen kanssa yöni vietin.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Damien kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Uskon vakaasti, että tässä on vaan nää kaks tyyppiä mukana. Ei ketään ulkopuolista. Noi surmat kai tapahtunu joskus yöstä, ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon. Anyway, oon saanu muutamalta henkilöltä tästä vähä vihiä, mutta ei vielä mitään varmaa.
Ja tämä "yöstä" heitto nyt sitten perustuu johonkin vakavasti otettavaan sisäpiirin tietoon?
Ei perustu (jotenkin noista uutisista niin käsitin, että jotai iltayötä tää on ollu?) , eikä ole vielä mitään vakavaa sisäpiirin tietoja. Pelkkiä huhuja ja juoruja. Edes tyypin etunimestä ei oo yhtenevää mielipidettä.
Cassandra kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon.
Menee vähän offtopiciksi, mutta mä asuin tuon ikäisenä omassa kämpässä lähes 200km päässä kotoa, eikä mun vanhemmilla ollut mitään tietoa sittä missä tai kenen kanssa yöni vietin.
No itse asuin 17-vuotiaana kotona, että siihen tuon väitteeni perustin. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Damien »

Nooruska kirjoitti:Ei perustu (jotenkin noista uutisista niin käsitin, että jotai iltayötä tää on ollu?) , eikä ole vielä mitään vakavaa sisäpiirin tietoja. Pelkkiä huhuja ja juoruja. Edes tyypin etunimestä ei oo yhtenevää mielipidettä.
Näin vähän päättelinkin.Jotenkin noissa uutisissa on kuitenkin ihan selvällä soomella sanottu että:
"Alustavien tutkimusten mukaan molempien kuolema on tapahtunut torstai-illan ja perjantaiaamupäivän välisenä aikana."
Nooruska kirjoitti:No itse asuin 17-vuotiaana kotona, että siihen tuon väitteeni perustin. 8)
Itsekin asuin tuossa iässä jo omillani ja kävin koulussa, en ollut erityisen alkoholisoitunut enkä omistanut väkivaltaista poikaystävää. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Näin vähän päättelinkin.Jotenkin noissa uutisissa on kuitenkin ihan selvällä soomella sanottu että:
"Alustavien tutkimusten mukaan molempien kuolema on tapahtunut torstai-illan ja perjantaiaamupäivän välisenä aikana."
Uppis, oon lukenu iha väärin. :oops:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Damien kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:No itse asuin 17-vuotiaana kotona, että siihen tuon väitteeni perustin. 8)
Itsekin asuin tuossa iässä jo omillani ja kävin koulussa, en ollut erityisen alkoholisoitunut enkä omistanut väkivaltaista poikaystävää. :wink:
On kyllä jänniä käsityksiä ihmisillä (tässä tapauksessa Nooruskalla) nuorista..
Itse asuin 17v vielä kotona, kävin koulua ja toisinaan, eli usein, olin yötä poikaystävän luona. Ei kai siinä mitään ihmeellistä. Tästä poikaystävästä tuli sittemmin vieläpä mun aviomies, hyvin ollaan pärjätty, ei alkoholiongelmia tai muitakaan :wink:
Kyllähän aika paljon tuonkin ikäiset käy baareissakin ja joko sitten menee seuraavana päivänä kouluun tai jättää menemättä, ja niistäkin sitten aikuisina saattaa tulla jopa vaikka lääkäreitäkin.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

hmm...Kai mut on sitte kasvatettu niin tunnolliseks, että keskellä viikkoa ei poikaystävillä riekuttu. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Jimbeam
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Loka 18, 2010 9:13 pm
Paikkakunta: TamperE

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Jimbeam »

Vittu mitä paskaa taas.. Jälleen "aikuisiänkynnyksellä" kumpainenkin... mikä voi kalvaa näin älyttömästi nupissa,että näin pääsee tapahtumaan....?? On tää lohdutonta luettavaa jälleen!! Monasti tuppaa olemaan että vaikka olisi yritetty kaikkia mah keinoja ratkaista nuoren ongelmia,silti laajassa keskuudessamme on yksilöitä jotka eivät "ymmärrä"/välitä tekonsa seurauksia saati tulevaisuuden näkymiä...Taikka sitten kuningas alkoholi ja vähän xanoria plus veitsi,se on se perus!!! Pistää fundeeraan vaa.. tästä asiasta mitään tietämättä..
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2881
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Helmie »

93-syntyneet täyttävät tänä vuonna 18. Eli tuo tyttö on saattanut täyttää 18 nyt tämän tammikuun aikana.
Ja vaikka olisi ollut vielä 17, niin kyllä monet sen ikäiset viettävät öitä poikaystävänsä luona.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ En väittänytkään, etteivät viettäisi. Ihmettelin vain tuota keskellä viikkoa-ajankohtaa.
Anyway; en vieläkään ole saanut selville varmuudella kuka se poitsu oli. :x
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin