Mika Muranen - Kotka 1994

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dazu »

tiuku31 kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 8:58 amEipä sillä Mikalla ole asiat nytkään kovin hyvin. Tinderistä ja facen sinkkupalstoilla huijaa naisia ja monta on pyörityksessä samaan aikaan. Sen äijän suusta muuta tule valhetta toisensa perään. Olen nyt joutunut tekemääm rikosilmoitukset hänen pahoinpitelyistään. Todistetta löytyy vaikka minkälaista. Poliisista sanottiin että kyllä näillä kuvilla ja hänen viesteillään joutuu juurikin hoitoon. Persoonallisuushäiriöinen narsisti. Asia on pitkä mutta tässä päällimmäiset kuulumiset Murasen touhuista. Kaikkea en julkisuuteen kerro.
Jees, tää on taas tätä... itellä ei ole koskaan ollut mitään saumaa päästä treffisovellusten kautta treffeille, mutta nää monimurhaajat vaan pyörittää useita naisia samaan aikaan. Kyllä näissä miesvalinnoissa on naisilla ihan peiliinkatsomisen paikka.

Mulla olis tälle Muraselle kuitenkin yksi tehtävä, että älkää vielä lähettäkö sitä linnaan/hoitoon. Olen ajatellut myydä sille tontin yksien kusipäiden naapurista.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Se vaan ei sillä ole rahaa. Lue artikkeleita persoonallisuushäiriöisestä narmismista. Taitavat narsistit pystyvät kusettamaan poliisit, sossut ja lakimiehet.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Rinu kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 8:10 pm
tiuku31 kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 8:58 am Eipä sillä Mikalla ole asiat nytkään kovin hyvin. Tinderistä ja facen sinkkupalstoilla huijaa naisia ja monta on pyörityksessä samaan aikaan. Sen äijän suusta muuta tule valhetta toisensa perään. Olen nyt joutunut tekemääm rikosilmoitukset hänen pahoinpitelyistään. Todistetta löytyy vaikka minkälaista. Poliisista sanottiin että kyllä näillä kuvilla ja hänen viesteillään joutuu juurikin hoitoon. Persoonallisuushäiriöinen narsisti. Asia on pitkä mutta tässä päällimmäiset kuulumiset Murasen touhuista. Kaikkea en julkisuuteen kerro.
Mikä vittu sut on saanut sen kans tekemisiin????? Sen haluan todellakin tietää??
Rakastaa sitä,palaa vielä takaisin kuten Petri Kankaanpään avovaimokin joka sai turvakodin kautta uuden asunnon ihan eri paikkakunnalta,silti ramppas vanhalla paikkakunnalla kokoajan ja vastaili Kankaanpäälle joka lopulta tappoi naisen pois kuleksimasta ku ei uskonut pysyä kaukana.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
Rinu
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Su Tammi 12, 2020 11:48 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Eikö tollasia varten oo jotain mutkaa😂
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Mika Muranen -Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dazu »

tiuku31 kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 10:28 pmSe vaan ei sillä ole rahaa. Lue artikkeleita persoonallisuushäiriöisestä narmismista. Taitavat narsistit pystyvät kusettamaan poliisit, sossut ja lakimiehet.
Kerro nyt vähän, että, mitä on tapahtunut? Onko Murasella tosiaan paljon naisia?

Täältä voit käydä lukemassa mun kirjoittamaa persoonallisuushäiriöistä: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 5#p1044308

Murasellahan on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, kiinnostais tietää, että mikä.

Muppe kirjoitti: Ke Kesä 13, 2018 2:46 pmMitä ihmeen paskaa tämä on? kovia huumeita ja kiljua taas otettu viikko,pari?
Mikalla ja perheellään menee hyvin,Mika on duunissa,kävi siviilitöissä jo avotalosta eikä todellakaan pelkää ketään.
Miten sinun mielestä Mikan pitäsi "yrittää sopeutua" kun hän on sopeutui jo vankilassa yhteiskuntaan ja työelämään. Mitä vielä pitäsi tehdä että on sun mielestä yhteiskuntakelpoinen kun tuomio ja siitä seurannut ehdonalaisen seuranta siviilissä on lusittu aikaa sitten,vaarallisuusarviot läpäisty eikä ole edes mitään lääkkeitäkään,eikä ole koskaan käyttäny huumeita,ei mitään japää on ihan kunnossa.
Mika elättää perheensä,kasvattaa lapsensa eikä ole syyllistynyt yli 20 vuoteen mihinkään rikokseen,eikä tämäkään riitä?
Kerro toki lisää mitä hänen pitäisi vielä tehdä niin toimitan viestisi hänelle.Voit laittaa facessa itsekin,hän varmaan vastaa kun kysyt asiallisesti etkä ala soittamaan turpaa ja pullisteleen.
Tehdä niskalimassa 12 tunnin raskaita duunipäiviä ja maksaa sinut kelan rahoilta pois ku oot kupannu vuosikymmeniä yhteiskuntaa ja mika on maksanu aina kaiken omalla työllä.Sitten olis hyvä niinkö?

Just sinunlaiset ihmiset tekee vankien sopeutumisesta helvetin vaikeaa jos teitä asuu lähistöllä.Osa kyllästyy ja siinäpä maksatte seurauksia.oisitte ollu hiljaa ja antanu toisen olla rauhassa niin oisit saanu olla itsekin.
Tainnu tää Muppe ihan ite tehdä Murasen vaarallisuusarvioinnit jostain Kesoilin pöydästä käsin ja varmaan on sekin muiden vika, jos mies kaataa naisia moottorisahan kanssa.

Täytyy sanoa, että Murasella ei ole varaa kiukutella kenellekään sen kolmoismurhan jälkeen. Jos hänellä on jotain PTSD:ta(posttraumaattinen stressihäiriö) taustalla vaikuttamassa, niin ihan ite se on sen itelleen sillä vankilareissullaan aiheuttanut.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Rinu
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Su Tammi 12, 2020 11:48 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Rinu »

Ja ei pelkää ketään😂
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Asuuko tämä kyseinen herra vielä Laukaassa? Kerran törmäsin Vihtavuoren St1 tähän tyyppiin.

Ei kyllä meikäläisen tyyppiä 🤣
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Rinu kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 8:10 pm
tiuku31 kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 8:58 am Eipä sillä Mikalla ole asiat nytkään kovin hyvin. Tinderistä ja facen sinkkupalstoilla huijaa naisia ja monta on pyörityksessä samaan aikaan. Sen äijän suusta muuta tule valhetta toisensa perään. Olen nyt joutunut tekemääm rikosilmoitukset hänen pahoinpitelyistään. Todistetta löytyy vaikka minkälaista. Poliisista sanottiin että kyllä näillä kuvilla ja hänen viesteillään joutuu juurikin hoitoon. Persoonallisuushäiriöinen narsisti. Asia on pitkä mutta tässä päällimmäiset kuulumiset Murasen touhuista. Kaikkea en julkisuuteen kerro.
Mikä vittu sut on saanut sen kans tekemisiin????? Sen haluan todellakin tietää??
Olen itse samaa ikäluokkaa enkä tiennyt tavatessani kuka on. Naisistahan se ei sinänsä ole kiinnostunut vaan rahasta ja hyödystä mitä keltäkin voi saada. Sen alakerta ei toimi. Silti niitä kaikenikäisiä akkoja on jokapuolella. Puhelin piipittää jatkuvasti. Tajusin ajat sitten kusetuksen. Katsoin kuinka murasen kuuppa kestää. Jalat alkoi polttaa maan alla kun tunnen jokapuolelta suomea ihmisiä joille voin soitellla. Ei minulla periaatteessa ole ketään mitään vastaan jos tuomionsa kärsinyt ja katuu tekojaan. En joka foorumeita jaksa lueskella. Ei sillä opi ihmistä tuntemaan. Kyllähän olen nytkin olen huomannut että sontaakin on joukossa ja kaikkea ei ole kirjoitettu. Mika osaa olla halutessaan mukava ja kiltti ja on yleissivistynyt monessa asiassa. Enempää en asioita valota.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Rinu kirjoitti: Ti Elo 04, 2020 11:12 pm Ja ei pelkää ketään😂
Minua se taitaa kumminkin vähän pelätä. Minä en takki auki lähde sotimaan. Minä tein kaikkeni jotta saisi elää mahdollisimman normaalia elämää. Ei se mistään perhéestään ole välittänyt vuosiin. Akkoja jahtaa hyötymistarkoituksessa. Ostelin uusia vaatteita kun ressukalla oli rytkyjä vaan. Yritin ymmärtää. En huutanut kertaakaan. Palkaksi sain väkivaltaa ja valhetta. Hän ei kuulemma tarvitse vartijaa elämäänsä. Se vaan kun ei ymmärrä että kun valheesta jää kiinni niin vastapuolelta on normaalia tutkia asioiden todenperäisyyttä. Itse katsoo olevansa oikeutettu tekemään ja menemään kuin huvittaa. Tehköön niin mutta jättäis sitten ne naisten kusettamiset kokonaan. Nyt on kierroksessa eräs ns. sinisilmäinen nainen tampereella joka ei tajua olevansa ainut. Mika luulee että kaikki naiset on tyhmiä. Tajusin salailut aikoja sitten. Odotin päivää kun ns.räjähtää ja räjähtihän se. Annoin monia mahdollisuuksia totuuksien kertomiseen. Ei kertonut. En minä facessa ole häntä estänyt. Ei ole tarvetta kun multa ei sellaista löydy mikä ei julkisuutta kestä. Aivan helvetin sairaita viestejä on tullut numeroihini. Minä sille maksoin yhteisiä matkoja. En siltikään kadu mitään. Olen kokemusta rikkaampi. Minun sydän on avara ja sinne mahtuu monenlaista kulkijaa mutta valehteluja se ei siedä. Olen liian läheltä nähnyt mihin se lopulta johtaa kun sieltä valheiden vankilasta ei ulospääsyä ole.
Jagge
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 6:35 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Jagge »

Dope Boy kirjoitti: Su Elo 12, 2018 2:37 pm Onko ikinä ihmiset kuulleet semmoisista jutuista kuin "anteeksianto" tai "se joka on synnitön niin heittää ensimmäsen kiven"? Ja mikä pakkomielle joillan on tietää missä joku neljännesvuosisata sitten tappanut asuu nykyään?
Anteeksianto pitää ansaita, se ei tule automaattisesti siitä että istuu vuosikausia linnassa. Yhteiskunta tosin antaa anteeksi kun vankilassa on aikansa ollut, mutta yksittäisten ihmisten ei tarvitse sitä tehdä.

Onko Muranen pyytänyt keneltäkään anteeksi?
Oikeudessa taisi pahotella tekoaan, mutta siinäkin luultavasti oli takana lievä toive selvitä kevyemmällä tuomiolla.

En osaa sanoa onko Muraselle kasvanut järki päähän linnavuosien aikana vai ei, mutta noin vakavaan rikokseen syyllistyneeseen pitää saada suhtautua epäluuloisesti koko hänen loppuikä.
Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

tiuku31 kirjoitti: To Elo 06, 2020 6:16 pm Naisistahan se ei sinänsä ole kiinnostunut vaan rahasta ja hyödystä mitä keltäkin voi saada. Sen alakerta ei toimi. Silti niitä kaikenikäisiä akkoja on jokapuolella.
Alakerta ei toimi? Voisiko impotenttius selittää tekojaan?
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2509
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Mind Over Matter kirjoitti: Ti Syys 22, 2020 3:15 pm
tiuku31 kirjoitti: To Elo 06, 2020 6:16 pm Naisistahan se ei sinänsä ole kiinnostunut vaan rahasta ja hyödystä mitä keltäkin voi saada. Sen alakerta ei toimi. Silti niitä kaikenikäisiä akkoja on jokapuolella.
Alakerta ei toimi? Voisiko impotenttius selittää tekojaan?
Niin Alibin kuin Wikipediankin mukaan Mika Muranen on ainakin jollakin tavalla joskus saanut aikaan yhden tyttären.

Tämän foorumin lukijoiden tietämistä syistä en lainaa Alibia vaan Wikipediaa.

"Rikoslehti Alibin marraskuun 2006 numerossa julkaistiin toimittaja Mika Lahtosen tekemä Murasen haastattelu, jossa Muranen kertoi tulevaisuudensuunnitelmistaan.[5] Muranen istui haastattelun aikana tuomiotaan Laukaan avolaitoksessa, ja hänellä oli työpaikka vankilan ulkopuolella. Murasella on tytär."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mika_Muranen
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Onhan se joskus voinu toimia mutta ei enää ainakaan normaalisti. Sekin johtuu paljolti siitä kun yläkertakaan ei pelitä. Koko elämä pelkkää valehtelua ja paskanjauhantaa. Totuuden sanaa suusta ei tule koskaan. Murtzin vakuuttelut on yhtä tyhjän kanssa. Joka akalle valehtelee kaiken. Minäkin olin Pasi autopajalta jonka kanssa teki reissuja ja yhel akalla oli hänen pikkuserkku miehenä. Tälläkin hetkelle kusetettavia joka puolella. Mulla kävi satumainen onni kun ajoissa tajusin kusetuksen mutta kattelin kuinka kauan murtzin pää kestää. Paloihan siinä vähän rahaa mutta sainpahan monet huvit kun luuli kusettavansa. Lähinnä säälin häntä kun ei osaa muuta ku valehdella. P.S. On sillä poikakin ja lapsistaan ei välitä pätkääkään.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

tiuku31 kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 10:10 pm Onhan se joskus voinu toimia mutta ei enää ainakaan normaalisti. Sekin johtuu paljolti siitä kun yläkertakaan ei pelitä. Koko elämä pelkkää valehtelua ja paskanjauhantaa. Totuuden sanaa suusta ei tule koskaan. Murtzin vakuuttelut on yhtä tyhjän kanssa. Joka akalle valehtelee kaiken. Minäkin olin Pasi autopajalta jonka kanssa teki reissuja ja yhel akalla oli hänen pikkuserkku miehenä. Tälläkin hetkelle kusetettavia joka puolella. Mulla kävi satumainen onni kun ajoissa tajusin kusetuksen mutta kattelin kuinka kauan murtzin pää kestää. Paloihan siinä vähän rahaa mutta sainpahan monet huvit kun luuli kusettavansa. Lähinnä säälin häntä kun ei osaa muuta ku valehdella. Muutamat mukiloinnit ohin myös vastaan. Teki mieli itkeä mutta en näyttänyt sitä puolta. Pääsin eroon ja pakoon. Lääkärintodistukset on. P.S. On sillä poikakin vaikka lapsistaan ei välitä pätkääkään.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2022
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

tiuku31 kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 10:10 pm Onhan se joskus voinu toimia mutta ei enää ainakaan normaalisti. Sekin johtuu paljolti siitä kun yläkertakaan ei pelitä. Koko elämä pelkkää valehtelua ja paskanjauhantaa. Totuuden sanaa suusta ei tule koskaan. Murtzin vakuuttelut on yhtä tyhjän kanssa. Joka akalle valehtelee kaiken. Minäkin olin Pasi autopajalta jonka kanssa teki reissuja ja yhel akalla oli hänen pikkuserkku miehenä. Tälläkin hetkelle kusetettavia joka puolella. Mulla kävi satumainen onni kun ajoissa tajusin kusetuksen mutta kattelin kuinka kauan murtzin pää kestää. Paloihan siinä vähän rahaa mutta sainpahan monet huvit kun luuli kusettavansa. Lähinnä säälin häntä kun ei osaa muuta ku valehdella. P.S. On sillä poikakin ja lapsistaan ei välitä pätkääkään.
Tunnut olevan todella katkera, ihan hieno tarina ei siinä mitään mutta näitä tarinoita on kuultu ennenkin. Totuus on yleensä siellä välimaastossa kahden kertojan.
"If you aim for a king, you better not miss"
Vastaa Viestiin