Mika Muranen - Kotka 1994

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Huru
Vähänniinkuharrastaja

Re: Mika Murasen tapaus

Viesti Kirjoittaja Huru » La Huhti 18, 2009 2:18 am

"Fouganthine törkeästä tempaukseestaan huolimatta.......?
Kolmoismurha ja nää jutut sen jälkeen on törkeä tempaus?? Voi hellanlettas...

Huru
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Huru » Su Loka 25, 2009 4:18 am

Oonpa nyt ollut vähän muualla elämässä eikä taida olla ihan päivänjuttu, mutta missäs Muranen nyt on?

rogues
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja rogues » Su Loka 25, 2009 5:25 am

Huru kirjoitti:Oonpa nyt ollut vähän muualla elämässä eikä taida olla ihan päivänjuttu, mutta missäs Muranen nyt on?
hämeenlinnassa ojoisten työsiirtolassa. ainakin oli vielä viime viikonloppuna.

apollo
Miss Marplen perikuntaa

Viesti Kirjoittaja apollo » Ma Loka 26, 2009 3:38 pm

rogues kirjoitti:hämeenlinnassa ojoisten työsiirtolassa. ainakin oli vielä viime viikonloppuna.
Outo juttu, koska Murasen piti istua Laukaassa lopputuomionsa ja alottaa "uusi" elämä Jyväskylässä.

CCC
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja CCC » Ma Loka 26, 2009 3:45 pm

Kuulemma on Laukaan avovankilassa ja opiskelee Jyväskylässä.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"

rogues
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja rogues » Ma Loka 26, 2009 4:51 pm

CCC kirjoitti:Kuulemma on Laukaan avovankilassa ja opiskelee Jyväskylässä.
koska on siirretty laukaaseen ? kun varmasti oli hämeenlinnassa 2 viikkoa sitten.

CCC
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja CCC » Ma Loka 26, 2009 4:51 pm

rogues kirjoitti:
CCC kirjoitti:Kuulemma on Laukaan avovankilassa ja opiskelee Jyväskylässä.
koska on siirretty laukaaseen ? kun varmasti oli hämeenlinnassa 2 viikkoa sitten.
Onko ollut aiemmin Laukaassa?

Tietolähteeni on 100% varma että on ollut ihan lähiaikoina siellä, mutta ihan viime hetkistä ei ole tietoa.

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

rogues
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja rogues » Ma Loka 26, 2009 4:53 pm

ok! no ei onneksi kuulu kaveripiiriin. :D

CCC
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja CCC » Ma Loka 26, 2009 4:55 pm

rogues kirjoitti:ok! no ei onneksi kuulu kaveripiiriin. :D
Ai Muranen vai?

Mutta siis oletko itse nähnyt siellä Hämeenlinnassa?

Kun se tieto tulee sieltä, kun Muranen on opiskellut siellä Jyväskylässä, mutta voihan olla niinkin että siirretty jonkun rikkeen takia pois Laukaalta nyt ihan viime viikkoina.

rogues
Aloitteleva besserwisser

Viesti Kirjoittaja rogues » Ma Loka 26, 2009 5:08 pm

CCC kirjoitti:
Ai Muranen vai?

Kun se tieto tulee sieltä, kun Muranen on opiskellut siellä Jyväskylässä, mutta voihan olla niinkin että siirretty jonkun rikkeen takia pois Laukaalta nyt ihan viime viikkoina.
olen itse istunut kesällä samassa pöydässä murasen kanssa kahvilla. ja sen jälkeenkin olen nähnyt samassa paikassa. on kuulemma aika yksinäinen ja syrjään vetäytyvä.

CCC
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja CCC » Ma Loka 26, 2009 5:10 pm

rogues kirjoitti:
CCC kirjoitti:
Ai Muranen vai?

olen itse istunut kesällä samassa pöydässä murasen kanssa kahvilla. ja sen jälkeenkin olen nähnyt samassa paikassa. on kuulemma aika yksinäinen ja syrjään vetäytyvä.
Kyllä se tässä ainakin viime aikoina on ollut takuuvarmasti Jyväskylässä opiskelemassa, mutta en sitten sijoituspaikkaa tiedä ihan 100%, tosin onhan Hämeenlinna aika kaukana.

Täytyy kysellä siltä, joka siitä tietää enemmän kunhan joskus saan kiinni.

Frogley74
Alokas

Re:

Viesti Kirjoittaja Frogley74 » La Tammi 16, 2010 7:02 pm

juki kirjoitti:
vasikka kirjoitti:En tiiä oliko tornihuhu, mutta väitettiin että armeijassa varusmies päivystäjänä ollessa ei enää päästy käsiksi rynkkyihin Murasen takia.
Pääsee vaan ei panoksiin.
Lainatakseni edellistä viestii. Olin saman aikaan Mika Murasen kanssa armeijassa. Muranen "asui" viereisessä tuvassa alokasaikaini ajan. Mies oli hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.en tunne murasta tarkemmin. olen kuullut ettei mies osannut tehdä "pinkkaa " . Armeijan käyneet tietää mist puhutaan. Muranen oli käsittääkseni saanut ammuksensa ampumaleiriltä. Siihen aikaan ei kauheest tarkkailtu. Kovat annettiin käteen. Ehkä myöhemmin ihmeteltiin miksi niin vähän osumii taulussa . Sieltä muranen ammuksensa sai !
Totta on se siihen aikaan kuka tuli ensimmäisenä patterilla "joutui " hetkeksi päivystäjäksi ja sai myös asetelineiden avaimet.Seuraava yön kun muranen "pakeni oli ylimääräset päivystykset patterilla koko yön . En muista olisko jopa oikeita paukkui ollui saatavilla, jos Muranen ois tullu takaisin

696
Parranpäristäjä

Viesti Kirjoittaja 696 » Su Tammi 17, 2010 11:01 pm

Nykyään päivystäjällä on päiväsaikaan asekaappien avain mutta yöks yksikön valvoja (kapiainen) ottaa sen haltuunsa. Näin siis ainakin siellä missä itse palvelin jokunen vuosi sitten.

Aizerbaidzan
Fitz ratkaisee

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan » Ti Maalis 02, 2010 10:24 pm

Iltalehden eilisessä paperiversiossa oli Mika Murasesta lyhyesti. Muranen on viime kesänä jättänyt Helsingin hovioikeuteen anomuksen päästä ehdonalaiseen vapauteen. Päätös hovista saattaa tulla minä päivänä hyvänsä.

Mike Manner
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Mike Manner » Ti Maalis 02, 2010 11:37 pm

^Olen sitä mieltä, että toivottavasti M.Muranen pääsee ulos linnasta...

Jätkä on myöntänyt tekonsa, elänyt ok. linnassa ollessaan ja ei ole mussuttanut minkään lehden sivuilla siitä, että "Miten minut oikusmurhattiin" jne...
Ts. kärsinyt rangaistuksensa siististi ja tosiasiat tunnustaen.
Ihan ok... Tässä maassa vapautuu erittäin paljon sekaisimminkin olevia vankeja, jotka löytää itsensä hetken kuluttua linnasta kahta kauheammasta tuomiosta tuomittuna...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe

Vastaa Viestiin