Mika Muranen - Kotka 1994

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja aga »

Ryhmän aiheeseen liittyen, olisit iloinen, että olet hengissä.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Tottakai olen mutta roskia en lakaise koskaan maton alle. Toi minun ulkonäköäni viittaava viesti vaikuttaa ihan Mikan käsialalta. Mut tää loppuu nyt.
Kiitokset kaikille.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Hei, toisten ulkonäkö arvortelevat ovat raukkoja, se että henkilökohtaisuuksiin menemällä , saa todella loukattua toista.
Tätä kokee varmasti suurin osa ihmisistä. Henkilökohtaisuuksiin menijä on kylmä ja itsestää suuria luuleva.
Haluaisn nähdä sellaisen ihmisen itsensä , miltä hän näyttää, onko vara mollata toisia. No, ei kenelläkään ole varaa haukkua toisia ja mennä henkilökohtaisuuksiin. Jokaisessa on vikansa.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dazu »

Dope Boy kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 10:32 pmTunnut olevan todella katkera, ihan hieno tarina ei siinä mitään mutta näitä tarinoita on kuultu ennenkin. Totuus on yleensä siellä välimaastossa kahden kertojan.
K.O kirjoitti: La Loka 03, 2020 1:44 amKovin on asiaa suhteestaan Mikaan. Hyvä palstoilla huudella ja mustamaalata. Get over It! Ja en puolustele Murasen tekoja. Minun silmissäni täysi saasta, mutta kummiskin pidän tuollaista palstoilla vinkumista surkeana tekona, kun Mika ei ole täällä itseään vaivautunut puolustelemaan.
Calamity Jane kirjoitti: La Loka 03, 2020 10:56 pmMuranen nyt varmasti on psykopaatti, se nyt selvä se.
Mutta ei se mitään auta jos, toisen rikoksia ja huijauksia ym, juoruaa ties missä. Et ole ainut joka on joutunut psykopaatin rääkkäyksen kohteeksi,tiuku31
Ehkä et kuitenkaan täysin ymmärrä, ettei psykopaatille pärjää. Ne voittaa aina, koska ovat sydämettömiä. Joten anna jo olla. Mene eteenpäin elämässä ja hae uusia parempia ihmisiä elämääsi.
*poistettu muita nimimerkkejä koskevaa arvostelua. Sen paikka on lautamiehissä*t:mode

Ja itseä ainakin kiinnostaa Murasen psyyke ja hänen käytöksensä...
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

En ole estänyt Mikaa facessa enkä estänyt numeroa. En ole myöskään estänyt täällä kommentointia tosin vaan se ulkonäköäni koskevassa viestissä oli paljonkin hänen käsialaa. Ihmettelen tosin miten valehtelua voi puolustaa. En ole kertonut paljonkaan mikä kertoo hänen pääkoppansa ongelmista enkä haluakaan. Voin joskus tarvita niitä asioita. No käräjillä näen hänet. Julkinenhan siitä asiasta tulee. Sille en mitään voi.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja aga »

tiuku31 kirjoitti: Ma Loka 05, 2020 1:47 pm En ole estänyt Mikaa facessa enkä estänyt numeroa. En ole myöskään estänyt täällä kommentointia tosin vaan se ulkonäköäni koskevassa viestissä oli paljonkin hänen käsialaa. Ihmettelen tosin miten valehtelua voi puolustaa. En ole kertonut paljonkaan mikä kertoo hänen pääkoppansa ongelmista enkä haluakaan. Voin joskus tarvita niitä asioita. No käräjillä näen hänet. Julkinenhan siitä asiasta tulee. Sille en mitään voi.
Enpä usko, että se ketään kiinnostaa paitsi korkeintaan sinua ja ehkä Mikaa.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1101
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Olenko väärässä vai löytyyköhän tältä palstalta jo liiankin paljon ymmärrystä "mikalle"?

Tuntuu vähän siltä että "mika" on kohta uhri.
Meinaan että noita rikoksia ei soviteta.
Allahia ei ole olemassa.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Ei ole allahia eikä muutakaan jumalaa. Näytä naamasi. Pitäiskö mun vaan unohtaa kaikki antaa kaiken olla niinku mitään ei olisi tapahtunut? Saatan olla vaan tällä hetkellä ainut kun uskallan tuoda hänen nykyiset kusetukset päivänvaloon. Niinkuin laitoin aiemmin on muitakin juttuja ja avaan suuni siinä tilanteessa kun on pakko. Muranen ei todellakaan ole elänyt normaalia elämää vapauduttuaan eikä tuu sitä tekemään koskaan. Meseviestiä jos oikeasti haluaa ymmärtää enkä ole loukuttanu joka saitilla mitään. Tämä ja oma face seinä vaan. Näkemiin.
JailMind
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: To Syys 03, 2020 6:55 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja JailMind »

Kyllä joskus on parempi unohtaa.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1101
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

tiuku31 kirjoitti: Ma Loka 05, 2020 4:14 pm Ei ole allahia eikä muutakaan jumalaa. Näytä naamasi. Pitäiskö mun vaan unohtaa kaikki antaa kaiken olla niinku mitään ei olisi tapahtunut? Saatan olla vaan tällä hetkellä ainut kun uskallan tuoda hänen nykyiset kusetukset päivänvaloon. Niinkuin laitoin aiemmin on muitakin juttuja ja avaan suuni siinä tilanteessa kun on pakko. Muranen ei todellakaan ole elänyt normaalia elämää vapauduttuaan eikä tuu sitä tekemään koskaan. Meseviestiä jos oikeasti haluaa ymmärtää enkä ole loukuttanu joka saitilla mitään. Tämä ja oma face seinä vaan. Näkemiin.
Tarkoitin noita muita kirjoittajia kuin sinä kun kirjoitin että "mikalle" sataa myötätuntoa tässä ketjussa.
Allahia ei ole olemassa.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Okei. Luin vähän hätäisesti. Tuolta minustakin on alkanut tuntua. Ja ei tämmöstä vaan voi unohtaa. Teoistaan pitää aina joutua vastuuseen. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Näin se vaan menee. Varsinkin kun tää oikea käteni on täysin paskana. Ei kaikki ole koskaan mustavalkoista. Ei voi sanoa että mitäs menit ja rupesit olemaan. Yhtäkään askelta ei voisi ottaa jos koko ajan miettisi että pitääkö tätäkin kohta katua. En minä kadu mitään. Olen viisaampi ja vahvempi mutta väärintekijän oli se kuka hyvänsä, ja missä asiassa tahansa pitää joutua tilile teoistaan.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja aga »

tiuku31 kirjoitti: Ti Loka 06, 2020 11:32 am Okei. Luin vähän hätäisesti. Tuolta minustakin on alkanut tuntua. Ja ei tämmöstä vaan voi unohtaa. Teoistaan pitää aina joutua vastuuseen. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Näin se vaan menee. Varsinkin kun tää oikea käteni on täysin paskana. Ei kaikki ole koskaan mustavalkoista. Ei voi sanoa että mitäs menit ja rupesit olemaan. Yhtäkään askelta ei voisi ottaa jos koko ajan miettisi että pitääkö tätäkin kohta katua. En minä kadu mitään. Olen viisaampi ja vahvempi mutta väärintekijän oli se kuka hyvänsä, ja missä asiassa tahansa pitää joutua tilile teoistaan.
Edistääkö se tätä tilille joutumista, jos henkilöstä kirjoittelee murha.infoon omia subjektiivisia juttujaan?
L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 198
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

tiuku31,
Lopeta nuo omat jaarittelusi. Ketään ei kiinnosta. Jos murhamiehen mukaan lähtee, voi seuraukset olla kuvatunkaltaiset. Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin. Kukaan täyspäinen ei lähde murasenkaltaisten kimppaan...
eloq
Sabrina Duncan
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja eloq »

Missäs päin Muranen nykyään asuu? Toivottavasti ei saa vokoteltua ketään enää piinattavaksi. Ei tule ikinä muuttamaan käytöstään koska luulee olevansa taivaan lahja naisille sen perusteella mitä olen tässä ketjussa lukenut.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

eloq kirjoitti: Ti Loka 06, 2020 11:47 pm Missäs päin Muranen nykyään asuu? Toivottavasti ei saa vokoteltua ketään enää piinattavaksi. Ei tule ikinä muuttamaan käytöstään koska luulee olevansa taivaan lahja naisille sen perusteella mitä olen tässä ketjussa lukenut.
Murzsi asuu ihan yksinään siellä missä ennenkin koiransa kanssa eli tosi kaukana minusta.
tiuku31,
Lopeta nuo omat jaarittelusi. Ketään ei kiinnosta. Jos murhamiehen mukaan lähtee, voi seuraukset olla kuvatunkaltaiset. Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin. Kukaan täyspäinen ei lähde murasenkaltaisten kimppaan...
Lopeta lukeminen.
Vastaa Viestiin