Puukkosurma Muhoksella 2011 - tuomio myös lapsiin kohdistuneista rikoksista

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Hertta
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 6:01 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Hertta »

Alibissa oli tapauksesta juttua, onko kenelläkään kyseistä lehteä? Jos voisi laittaa jutun tännekin?

rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja rapier »

Paskanen tukka

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8172
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Liskollahan tää paska istuu, yllätys yllätys.
Piilohomot on in.

tekarit
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: To Helmi 02, 2012 10:09 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja tekarit »

Liskollahan tää paska istuu, yllätys yllätys.
Ihan oikein tuollaiselle kusimulkulle. Toivottavasti saa pataattiinsa huolella ja usein. Tälläisiä sairaita pedareita ja lapsien hakkaajia ei pitäisi päästää enää ihmisten ilmoille ikinä. Hyi helvetti että osaa etoa tälläiset tyypit :evil:

vahtitupe
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 05, 2011 5:35 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja vahtitupe »

Taposta tuomittu Sami-Henrik Niskanen ei saanut alennettua tuomiotaan Rovaniemen hovioikeudessa.

Oulun käräjäoikeus tuomitsi viime syksynä Niskasen taposta hieman yli kahdeksaksi vuodeksi ja seitsemäksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Tuomiossa otettiin huomioon hänelle aiemmin muun muassa väkivaltarikoksista määrätty ehdollinen vankeusrangaistus, joka pantiin täytäntöön.

Niskanen tappoi noin 30-vuotiaan miehen lyömällä häntä puukolla kuolettavasti kaulaan muhoslaisessa yksityisasunnossa viime toukokuussa. Teon mahdolliseksi motiiviksi käräjäoikeus nimesi naisen, jonka kanssa Niskanen oli aiemmin seurustellut ja joka tunsi myös uhrin.

Niskanen vaati hovioikeutta muun muassa hylkäämään syytteen taposta tai ainakin alentamaan hänen rangaistustaan. Hovioikeus ei suostunut tähän. Se alensi kuitenkin hieman tuomitun maksettavaksi määrättyjen oikeudenkäyntikulujen korvausvelvollisuutta.


Kyllä on tuomio taas kohdillaan, kun ennestään väkivaltarikoksesta tuomittu saa vain 8 vee.vankeutta.
Tulee vaan mieleen Oulun pitseria-ampujan tuomio.
Onneksi tuomio ei hovissa muuttunut tällä kertaa.
Kello, kännykkä, käsiraudat ja kaasusumutin ..

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Niskanen oli luottona sukevalla syksyllä 2012 ajeli siis yksin siellä verkkoaidan vieressä leikkuria ja muutenkin liikkui vapaasti talossa (miten vitulla se luottona oli jo tässä vaiheessa tuomiota ja yhdessä suomen kovimmista kivitaloista?? eikö niin joo sehän on sotilaspoliisi,pedofiili ja lasten pieksäjä...),menin ruokalassa sen eteen istumaan,niin tunsi vielä koulukotiajoilta,kysyin,että mites reissu on sujunut,niin oli joutunu oulusta siirtymään pelsoon ja heti pelsosta pyhäselkään kun pelsossa oli niin paljon pokolaisia (pohjolan poikakoti)ja sit pakkosiirrolla pyhäselästä sukevalle...

juttelin sit kongilla muutaman venkulan kans ja kerroin tämän rotan lapsiinsekaantumisista ym. nekin oli epäilleet sitä jostain pedarihommista ja että nimi ja naama on jostain tuttu (alibista)
ihmeteltiin että miten sillä on luoton natsat ja miten ihmeellä se on normiosastolla ns. selliosastolla,(sukeva on erittäin osastoitu talo ja siellä on useita osastoja,ulkoilutkin eri aikaan ja kanttiinit+ruokailut,usein osastolla on 40-60 ukkoa "uudella puolella" on sen verran per osasto eli vangit ovat keskenään tekemisissä kokoajan kun ovet on auki,toisessa siivessä 20 x 2 ukon sellejä ja sit työssä käyvillä viereisessä siivessä 20 x 1 miehen sellejä,siivet toimii yhdessä aina) niin päätettiin pyytää siltä pöytäkirjat ja rikosrekisteriote että mistä niskanen on tuomittu,kun kiisti tehneensä muuta kuin tapon päissään eikä varsinkaan lapsiin sekaantumisia tai lasten pahoinpitelyjä ole suorittanut..
sai viikon aikaa hoitaa paperit tai sit oli vaihtoehtona omatoiminen siirto liskolle/talon vaihto tai luita alkaa katkeilemaan..
Niskanen lupasi hoitaa paperit viikossa asianajankautta ja vakuutteli,että "huomenna tulee" joka päivä kun käytiin niitä kysymässä,katosi juuri päivää ennen määräpäivää osastolta,tiiä sit menikö liskolle vai vaihtuiko talo...tosin liskolla oli velkojia jemmassa eräs tunnettu murhamies,lusimassa 17. vuottaan koulukotiajalta ja juuri niskasen talosta niin tuskin sinne meni :D
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Hah hah hieno homma 8) Toivottavasti toi paskiainen joutuu joka päivä kurkkimaa olkansa yli kun istuu... Ja sen jälkeenkin. Miksi kaikista talipäisimmillä on aina Suomileijona tatuointi, tai vähintään koru. Etoo koko helvetin leijonan kuva nykyään pthyi.

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

ja kun tämä pedofiili ei voinut olla missään linnassa niin hänet lienee vapautettu tai ainakin fb käyttää ja yrityksiä perustelee

Aloitti työskentelyn yrityksessä Dark Force Capital Oy
2014 — Hallituksen puheenjohtaja
Muhos

eli pedofiili,lasten törkeä pahoinpitelijä ja tappaja sami niskanen johtaa yritystä Dark Force Capital Oy jonka aputoiminimi on microteekki
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

No niin, pääsin vihdon tänne foorumille kertomaan oman näkemykseni ja totuuden asioista. Aika kummaa, että minut neljän lapsen isä leimataan pedofiiliksi täällä, vaikka ei tiedetä faktoja asioista. Syyttäjä syytti minua siitä, että olisin katsonut seksuaalisesti lasta nukkumaan laitto tilanteessa. Minun mielestäni lasta pitää katsoa, kun häntä on laittamassa nukkumaan. Syyttäjän mukaan minulla oli myös aikomus koskea lapseen. No, koskemisesta minua ei kuitenkaan syytetty, kun en kerta koskenutkaan, eikä syyttäjä niin väittänytkään. Mitä tulee lapsen pahoinpitelyyn, niin minua ei tosiaan ole syytetty hampaiden irti hakkaamisesta tai muusta vastaavasta. Minua syytettiin tukistamisesta ja lippa lakin päästä pois lyömisestä. Näihinkään tekoihin en ole syyllistynyt. Muutamat, jotka ovat nähneet paperini tietävät, että minua ei ole syytetty koskemisesta tai muustakaan pervosta. Taitaa nyt olla niin, että joku katkera syyttäjän kätyri haluaa minulle ongelmia, kun yrittää mustamaalata minua ja jopa sekoittaa yritystoimintanikin tähän soppaan. Voisitte miettiä ennen kuin kirjoittelette tänne, että miltä tälläiset kirjoittelelut tuntuvat minun lapsistani. Minua nämä eivät hetkauta, koska minulla on puhdas omatunto tämän asian suhteen. Minusta olisi myös suoraselkäistä esiintyä omalla nimellään, eikä huudella valheita nimimerkin takaa. En muuten ole koskaan ollut Pelsolla lusimassa, että mistähän tuokin tieto on peräisin.Ja kummastuttaa myös sekin, että täällä hoidetaan vankilan sisäisiä työpaikka asioitakin. Olin pihamiehenä Sukevalla, eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä. Toivoisin, että asiattomat viestit poistetaan ja muutenkin kirjoitetaan siten, että henkilöllisyys on selvillä ja asialähteet ovat selvillä. Lehtijutuissa oli väärää infoa ja nyt niitä levitetään täällä totena. Mikäli jotakin todella kiinnostaa tuomioni, niin voin kyllä näyttää paperit siten, että siinä ei näy asianosaisten nimiä, koska ne ovat salaista tietoa. Ei tarvitse olla järjen jättiläinen, että tajuaa näiden muiden syytteiden olevan apusyytteitä tapolle. Lisäksi näiden lasten vanhemmilla oli huoltajuusriita, jossa minua käytettiin sopivasti pelinappulana. Lapset ja vanhukset ovat koskemattomia ja joka heitä vahingoittaa ansaitsee rangaistuksen. Minä olisin valmis suojelemaan kenen tahansa lapsia kaikelta pahalta oman henkeni uhalla. No, enpä jauha täällä enempää. Jokainen tehkööt oman tulkintansa asioista ja toimikoon sen mukaan. Niin minäkin teen.

Neiti Lemon
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Su Kesä 09, 2013 9:38 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Neiti Lemon »

Seli seli. Mielestäni murhainfon paras ominaisuus on siinä, että koska Suomessa tuomiot ovat niin naurettavia, niin ainakin meillä on tällainen julkinen häpeäpaalu kaltaisillesi. Netin elinkautinen on elinkautinen oikeastikin. Rikollisia on erilaisia, jotkut ansaitsevat uuden alun hiljaisuudessa, toiset eivät. Toisille on täysin oikein, että Google heittää heidän nimensä Murhainfon sivuille, josta kuka tahansa voi lukea lapsiin sekaantujien taustat.

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

No joo, onneksi en ole lapsiin sekaantuja. Kaikkea hyvää vain sinullekin neiti lemon. Häpeäpaalu on hyvä rangaistus sellaiselle, joka on syyllistynyt rikokseen. Mutta, kuten sanoin aikaisemmin, että jokainen tekee omat johtopäätöksensä. Ei kaikki voi olla penaalin terävimpiä kyniä...Pystyisin poistamaan google haun tulokset itsestäni, mutta ei ole mitään tarvetta. Minulla on edelleenkin puhdas omatunto.

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja eloq »

Arvaappa Sami-Henrik uskooko tuota selitystä kukaan!

Se on kai tämä henkirikoskin ihan paskapuhetta ja panettelua?

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja eloq »

Ja skannaappa tänne ne paperit joissa se totuus on!

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Jos asia noin paljon kiinnostaa, niin voi soittaa Oulun käräjäoikeuteen ja kysyä, että mistä minut tuomittiin. Vaikka asia on salainen, niin he kyllä voivat kertoa, että mitä oikeuden mukaan tein. Eli katsoin muka sopimattomasti ja aioin koskea. Kun oli pohjalla tuomio taposta, niin oli aika vähän mahdollisuuksia saada oikeutta kyseisessä asiassa. Tosin en ole vielä menettänyt toivoani siitä, että oikeus toteutuu. Paperit ovat salaisia, joten en nyt lähde niitä skannailemaan nettiin ja siinä samalla syyllisty rikokseen. Taitaa olla ihan turhaa vastailla tänne yhtikäs mitään, jos sanoilla ei ole mitään vaikutusta. Asiaan tutustuneet tietävät miten asianlaita oikeasti on ja tärkeintä, että minä itse tiedän mitä on tapahtunut. Tuntuu vaan pahalta, että tälläisilla kirjoituksilla aiheutetaan surua ihmisille, jotka eivät ole sitä todellakaan ansainneet.

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

tiedotha löytyy mm alibi lehdestä että mistä sinut tuomittiin joku varmaan skannaa sen tänne. miksi katosit sukevalta ku alettiin pöytäkirjoja kyseleen,miksi katosit pyhäselästä ja oulusta? miksi pakenit jos olet syytön? miksi alibi sanoi sinut tuomitun jo AIEMMINKIN lapsen pahoinpitelystä,siis paljon ennen tappoa.

´mikäs tämäkin oli jo ennen tappoa:

Käräjäoikeus tuomitsi Niskaselle aiemmin tuomitun, runsaan neljän kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen täytäntöön pantavaksi.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Vastaa Viestiin